• 0

Valsheid in geschrifte

Hallo iedereen,

 

Het geval is dat wij een incasso procedure hebben lopen tegen een debiteur, dit komt bijna voor het kantongerecht en zijn wij en de andere partij druk bezig om bewijzen in te leveren.

Nu is het geval dat de tegenpartij een ingebrekenstelling met de handtekening van mij eronder als bewijsmateriaal heeft ingediend, alhoewel ik dit nooit heb ondertekend.

 

Het is duidelijk dat het mijn handtekening niet is en hij belde mij pasgeleden en toen heb ik dit ook aangegeven.

Nu wil hij misschien voor de rechtzaak gaan betalen.

 

Nu is mijn vraag: weet iemand, wanneer hij betaald voor de rechtzaak, of ik nog verder kan gaan met deze handtekening?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat bedoel je precies met dat hij wil voor de rechtszaak betalen? Bedoel je dat hij tóch, net voor alles voor de kantonrechter komt, alsnog alle kosten wil vergoeden?

 

In dat geval zou ik hem dat lekker laten doen en het er verder bij laten, je bent dan immers van al het gezeur af en hebt al je kosten vergoed, daar ging het immers om v.w.b. de incassoprocedure.

Link naar reactie
  • 0

dus de klant die voor de rechter gedaagd heeft heeft een ingebrekestelling aan hem door jullie vervalst met jouw handtekening eronder?

 

En op welke manier wil hij die ingebreke stelling nu tegen jullie gebruiken?

Toont toch enkel maar aan dat jullie hem al eerder in gebreke gesteld hebben?

 

En hij wil nu toch voor de rechtzaak gaan betalen, dat is toch precies wat de bedoeling is?

Warrig verhaal in elkgeval.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 160 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.