• 0

Verdienen aan een linkpagina?

Beste Internetexperts,

 

Ik heb een website ontwikkeld en online gezet, waarbij een grote kans in google is om bovenaan te komen. Het is in feite een verzamelwebsite van *noem het X*. Het is vergelijkbaar met een soort startpagina, maar dan specifiek op 1 product.

 

De bedrijven die op deze website X staan gelinkt, hoeven hier geen geld voor te betalen (ik ben 2 dagen online en pas enkele tientallen bezoekers) Zodra de bezoekers op gaan lopen wil ik toch gaan kijken naar een verdienmodel.

 

Google adverteerprogramma wil ik niet gaan gebruiken, deze adds vind ik storend op mijn pagina's en leveren naar mijn idee niet voldoende op als je de voor en nadelen tegen elkaar afzet.

 

Hebben jullie tips/ervaring met het verdienen aan een link pagina, hoe pakken jullie dit aan? Alle tips zijn welkom!

 

[titel aangepast - mod]

dus...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Frans,

 

Naar een affliate programma heb ik al gekeken en ben aangemeld bij 2 verschillend aanbieders (Maak nog geen gebruik van hun diensten, ivm het lage bezoekersaantal en startup van de website)

 

Ik heb al rond gekeken uiteraard, maar ik kan niet exact vinden wat bij mij van toepassing zal zijn. Kun je een doorlink site informatief noemen? De site stuurt mensen direct door naar de juiste pagina waar ze product X van willen, welke vaak niet of nauwelijks direct vindbaar zijn in Google.

 

Ik zit te denken om de links in de toekomst tegen CPC te berekenen. Maar zou hier animo voor zijn vanuit de pagina's waarnaar doorgelinkt wordt? Dit is individuele benadering en wat zijn redelijke prijzen hiervoor?

 

Vriendelijke groet

dus...

Link naar reactie
  • 0

Ik zit te denken om de links in de toekomst tegen CPC te berekenen. Maar zou hier animo voor zijn vanuit de pagina's waarnaar doorgelinkt wordt? Dit is individuele benadering en wat zijn redelijke prijzen hiervoor?

Dat kan je beter aan de eigenaar van die site vragen dan aan ons.

 

Redelijke prijzen zijn ook per keer verschillend. Sommige branches vinden 1 euro per klik prima, anderen vinden 1 cent per klik al aan de hoge kant. Valt niks zinnigs over te vertellen. :)

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de info!

 

Ik begin steeds vaker te denken dat het hele internet een soort luchtbel is. De prijs is "wat een gek ervoor geeft", zowel waarde van websites als advertentiekosten. Toch bizar dat het zo gaat en dat het een gigantische economie is.

 

Maar ik ga eens verder zoeken, Dirk bedankt voor de forum Tip!

 

 

dus...

Link naar reactie
  • 0

Internet of een linkpagina is een marketing- of distributie-instrument. Ik denk dat je met jouw activiteit best iets kunt betekenen voor grote ondernemingen, maar dan moet je wel aanvullende diensten bieden of werk uit handen nemen. Dat is waar men voor wil betalen. Jij probeert toch (vaste) klanten te werven? Als je die concreet aanbrengt, dan is dat ongetwijfeld wat waard.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat is een manier om de geldstroom op gang te laten komen. Eerste prioriteit is echter voldoende bezoekers op de

website laten komen. Dit valt nog niet mee merk ik. Ook hierin ben ik nog vrij groen, dus het is wat uitzoeken en proberen.

 

Momenteel banners draaien bij Hyves en Facebook (wellicht dat het me enig verkeer oplevert)

Daarnaast ben ik bezig om de link op verschillende pagina's te krijgen die enige connectie hebben de site.

 

Is een aparte "linkpagina" of partner links aan te raden op de website, of staat dit "onprofessioneel"?

 

Bedankt voor de input!

dus...

Link naar reactie
  • 0

Een aparte linkpagina vind ik persoonlijk helemaal niet storend op een site.

Er mag best gezien worden met wie je van link hebt geruild (altijd fijn voor backlinks) en het geeft bezoekers ook nog eens de mogelijkheid om bijvoorbeeld 2e lijns zaken te kunnen vinden, die in dezelfde branche zitten en een aanvulling op jouw product zijn.

Wil je de pagina niet overduidelijk neerzetten, dan plaats je hem onderaan op je site.

Link naar reactie
  • 0

Beste Internetexperts,

 

Ik heb een website ontwikkeld en online gezet, waarbij een grote kans in google is om bovenaan te komen.

Een grote kans? :P Websites met heel veel externe links moeten iets harder gepromoot worden dan websites met originele content.

 

Als het een keurige site is EN met Google bezoekers, dan zou ik daar toch Adsense op plaatsen. Je kan die na een stabiele maand of drie eventueel te koop zetten voor x-maal de maandomzet.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.