HL Meeting najaar 2011

Aanbevolen berichten

En ik wil wel eens zien in hoeverre die sexy foto die Frans mij stuurde overeenkomt met de werkelijkheid ;D

 

ssstttt :-[

 

 

 

OEPS... ben ik de enige die zo'n foto heeft gekregen...? :)

 

Zo kun je het ook interpreteren natuurlijk :

 

"Zaken gedaan met een HL-er? Laat het zien in HL-connecties"

 

(Zie kop van HL)

Link naar reactie

Euromast is als locatie wel leuk, maar ik heb nog steeds de smaak in mijn mond van het waardeloos ranzige eten, of was ik de enige die daar last van had ???

 

En echt lekker qua locatie....

 

Dan is regio Utrecht best veel vriendelijker. Leuke locaties zat zoals bijv. http://www.fortaandeklop.com/

 

Aparte plek (in een oud fort), gezellige ambiance en prima eten! En midden in het land met voldoende gratis parkeerplaatsen en een leuke wandeling naar het fort van 3 minuten door het park om het fort.

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

En ik wil wel eens zien in hoeverre die sexy foto die Frans mij stuurde overeenkomt met de werkelijkheid ;D

 

ssstttt :-[

 

 

 

OEPS... ben ik de enige die zo'n foto heeft gekregen...? :)

 

Zo kun je het ook interpreteren natuurlijk :

 

"Zaken gedaan met een HL-er? Laat het zien in HL-connecties"

 

(Zie kop van HL)

 

LOL, ik denk niet dat Frans zijn foto"zakelijk bedoeld was ;)

 

En: ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.

 

7 januari is wat mij betreft OK en ik voel wel wat voor het voorstel van Joost

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

niks met geloof van doen!

 

Gewoon een erg bijzondere locatie, goed eten, veel drank en overnachten in Utrecht, voor de verre reizigers, is goed te doen. Kan namelijk op locatie zelf of anders in een van de vele hotels in Utrecht (of bij Kaliber op de bank in de spreekkamer ;))

 

Hoho, Joost, dit heeft niks met geloof te maken, bij ons is dit een uitdrukking, als in de zin dat er niks/tot weinig mag !

 

Het lijkt mij een prima locatie, op een mooie centrale plaats. Benieuwd naar reacties !

Link naar reactie

(of bij Kaliber op de bank in de spreekkamer ;))

 

Hey hey dat is mijn onderduikadres, weet je nog! ;)

 

 

Okay...daar valt dus niet aan te tornen, hahaha ! Mocht dit bijval vinden (locatie ed), ik zoek toch weer een leuk hotelletje in de buurt. Vorige keer ook erg leuk met allerlei HL leden in hetzelfde hotel !

 

(hoewel andere gasten door luid tromgeroffel op de ramen duidelijk lieten merken het niet met onze gezelligheid eens te zijn....'s nachts rond 03.00 uur... ;D)

Link naar reactie

Er staat maar 1 bank, die heb je bij deze gereserveerd. Niet bewegen in de ochtend, anders gaat het alarm af :P

 

Kijk, eens te meer reden om een hotelletje te boeken met 2 persoonsbed waarop wél bewogen mag worden... :P

 

(Ow, we gaan overigens naar pagina 4 intussen, eens kijken wat de vrijdag brengt, en of er na het weekend al wat koppen op de spijkers geslagen kunnen worden ?)

Link naar reactie

zaterdagmiddag is voor mij natuurlijk niet mogelijk, toko kan mij niet missen op de drukste winkeltijd van de week,

dan liever vrijdag- of zaterdagavond.

 

leuke lokatie, lijkt me ook wel wat, maar daar blijven slapen wordt toch moeilijk denk ik....

Respect voor elkaars rust

Fort aan de Klop leent zich niet voor luidruchtige feesten en partijen. De rust die het terrein uitstraalt is een waarde die we koesteren. De geluidsinstallatie is begrensd; muziek mag buiten het fortterrein niet hoorbaar zijn. Eigen geluidsapparatuur kunt u dus niet gebruiken. Bands kunnen niet in de zalen optreden. We vragen u de avondrust van onze buren en andere overnachtingsgasten te respecteren.

 

De groepsverblijven op Fort aan de Klop worden in de weekenden niet voor een enkele overnachting verhuurd.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Zo'n fortfeestje is een goed idee. Beetje creepy personeel is ook leuk, heb ik eens in de Bastille beleefd. Allemaal worsten aan de muur en in de kerkers. Kon je gewoon wegsmikkelen. Obers waren verkleed als beul en ikheb me best vermaakt met Jeanne.......

Link naar reactie

ik heb de meeste nog open staan, maakt mij niet veel uit

(als het dan maar niet zaterdagmiddag is.. :P)

 

Volgens mij nog nooit op een middag geweest..... dan kunnen de meesten niet ;)

 

Ik stel voor: tussen één uur snachts en zeven uur sochtends. Dan kunnen de meeste ondernemers wel zo te zien. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.