• 0

tweedehands software

Beste allemaal,

 

Wij staan op het punt om Davilex aan te schaffen. Echter, we spelen met de gedachten om die tweedehands te gaan bemachtigen. Wie weet of dit juridisch gezien 'mag', dat wil zeggen, kan ik de licentierechten zonder meer over nemen van de vorige gebruiker? Of misschien weten jullie een paar handige links die meer vertellen over dit onderwerp.

 

Alvast bedankt!

 

Vriendelijke groeten,

 

Henk-Jan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Weet niet wat je van Davilex wilt aanschaffen maar kijk zowiezo even in de nieuwsgroepen op google of het door jou gezocht pakket wel werkt. Ik gebruik zelf davilex account en het 'werkt'. Maar de eerste keer dat ik wat 'moeilijks' deed kwam ik een bug tegen. De reactie bij deze club was 'u heeft geen service contract, jammer dan', ik: 'maar eeehhh het is een bug', 'nog steeds jammer', ik: 'wat nu', 'service contract kopen', ik: 'wat kost dat?', 'tja u heeft davilex 2000 en daar geven we geen support meer op dus u moet eerst een nieuwe versie kopen dan een service contract afsluiten en dan mag u met ons praten'. Pakket was toen net een jaar oud. Ik ben nog redelijk positief over het programma en het draait nog steeds (pas 2 foute btw aangiftes gekregen in 4 jaar) Maar heb stuk ergere verhalen gehoord. Ook een keer met davilex adres mogen vechten om de adressen over te zetten, ook geen feest.

 

Willem

 

 

Link naar reactie
  • 0

Davilex is een leuk speeltje om je huishoudelijke boekhouding op te doen, echter ik zou geen enkele klant van mij aanraden om met Davilex te gaan werken...

Afgezien dat het niet goed opgezet is, mis je goede overzichten en voer je vaak moeilijk en dubbel in...

 

Egbert Punter

Link naar reactie
  • 0

Dat is wel een goed punt wat je maakt voor wat betreft de service.

 

En verder begrijp ik dat niet iedereen happy is met Davilex. Welke andere software is een aanrader? Wij zijn slechts een klein bedrijfje met 2 man, dus omvangrijk zal de boekhouding niet zijn de eerste 2 jaar.

Link naar reactie
  • 0

Welke andere software is een aanrader?

 

Voor we weer verzanden in deze discussie, wil ik je vragen om de volgende links even door te lezen en daar eventueel op te reageren.

 

factureren, boekhouden via excel

 

Administratiepakket, welke?

 

Beginnen met de boekhouding.

 

Goed administratie pakket

 

Kijk ook eens op: http://www.boekhoudpakketten.info

 

Succes,

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.