• 0

Wat zou er beter kunnen op onze nieuwe Website ?

Omschrijving van je concept:

Hallo allemaal,

 

Ik had deze post eerst op de verkeerde plek staan, excuses.

 

Wij gaan binnenkort onze website compleet onder handen nemen en vernieuwen. Dus nieuwe layout, nieuwe indeling nieuwe ... Dit ivm nieuwe en gewijzigde diensten zoals cloud-storage, self-service desk, application development etc.

 

Nu is het altijd makkelijker om iets voor iemand anders te maken dan voor jezelf.

 

Daarom leek het mij een goed idee om anderen (jullie dus) een kijke te laten nemen op onze huidige site en aan te geven wat er beter, anders, makkelijker, duidelijker etc zodat we daar bij onze nieuwe site rekening mee kunnen houden.

 

Alle kritiek is welkom als deze contructief is en ik er wat mee kan natuurlijk.

 

Alvast erg bedankt voor alle input.

 

link: http://www.wxa.nl

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Uiteraard klanten benadert met de vraag wat zij ervan vinden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen graag een zo duidelijk en makkelijk mogelijke site realiseren met de informatie die klanten nodig hebben en verwachten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

n.v.t.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop uiteraard constructieve kritiek te krijgen. Opmerkingen, verbeterpunten etc.

 

 

WX Automatisering :: Betaalbare ICT en Internetdiensten voor startende ondernemers, kleine zelfstandigen en het MKB. http://www.wxa.nl

 

Gratis ICT Quick-Scan: http://www.wxa.nl/quick-scan.phtml

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wij gaan binnenkort onze website compleet onder handen nemen en vernieuwen.

 

...

 

Uiteraard klanten benaderd met de vraag wat zij ervan vinden.

Om te voorkomen dat je allemaal suggesties krijgt waarop je vervolgens reageert met "dat zit inderdaad in de planning", "dat hadden we zelf ook al bedacht" of "dat riepen onze klanten ook al" is het misschien handig om enigszins aan te geven wat de input van je klanten was en wat er dus sowieso al wordt aangepast?

 

Heeft bijvoorbeeld één van je klanten al aangegeven dat je op je contactformulier vraagt om het veld "tijd" in te vullen (om aan te geven op welk tijdstip ik teruggebeld wil worden), maar dat er helemaal niet zo'n veld is? ;)

Link naar reactie
  • 0

Hoi John,

 

Je hebt natuurlijk gelijk, ik had moeten melden wat al opgemerkt was en wat niet.

 

Bij deze de belangrijkste (lees meest opgemerkte) zaken:

 

- Portfolio uitbreiden met meer informatie over werkzaamheden (Werd al aan gewerkt)

- Mogelijkheid om online eigen Tickets te beheren (Wordt op dit moment getest)

- Direct online domein naam aanvragen en hosting pakket kiezen/wijzigen (Hier weten we nog niet of we dat wel willen, houden toch graag onze adviserende rol)

 

Verder waren er met name opmerkingen over kleur gebruik (Beetje saai werd het meest genoteerd), Layout (zie kleur), en men miste een live chat mogelijkheid.

 

Enkele keren werd opgemerkt dat er behalve de headers weinig afbeeldingen te vinden zijn (klopt). Dat zal echter in het nieuwe design wel veranderen.

 

 

WX Automatisering :: Betaalbare ICT en Internetdiensten voor startende ondernemers, kleine zelfstandigen en het MKB. http://www.wxa.nl

 

Gratis ICT Quick-Scan: http://www.wxa.nl/quick-scan.phtml

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je het veld "tijdstip" inmiddels hebt toegevoegd ... :)

 

Een paar van de andere dingen die mij opvallen:

 

- waarom die nadruk op "betaalbaar", "besparen" en "gratis"? het komt over alsof dat je voornaamste USP is

- het "virtualization" plaatje op je homepage lijkt me niet echt gericht op je doelgroep

- alleen plaatjes in je portfolio (dat je overigens "porfolio" noemt), waarom niet doorlinken naar de sites?

- heeft ooit iemand je gemaild via de link op je contactformulier? je zegt "zonder haakjes", maar in de link zit wel een haakje ...

- redelijk wat tik- en taalfouten

Link naar reactie
  • 0

Ik heb pas een aantal ad hoc aanpassingen gedaan op onze website en was vergeten het veldje tijdstip weer in te schakelen. Zelfde voor de portfolio.

 

Deze was eerst uitgebreid met links en korte omschrijving, maar omdat we dit onderdeel toch compleet nieuw gingen invullen hadden we besloten voorlopig alleen (plaatsvervangend) de plaatjes te tonen (staat er ook boven dat het onderdeel gewijzigd wordt).

 

Typefouten zijn niet goed te praten dus dat doe ik dan ook niet :) ik verbeter ze gewoon :)

 

Onze doelgroep zijn met name zzp'ers, kleine zelfstandigen etc. Uiteraard proberen we daar tegen een zo laag mogelijk tarief toch de best mogelijke ICT ondersteuning te bieden. Dat is zeker onze voornaamste USP. En dat vinden we ook zeer belangrijk om kennbaar te maken.

 

Op dit moment leveren wij al een aantal virtualisatie diensten die echter pas op de nieuwe website (die dus nog in ontwikkeling is) naar voren komen. Denk hierbij aan virtuele werkplekken, storage, online office etc.

 

De uitbreiding van diensten en producten was ook de voornaamste reden een nieuwe website te ontwerpen. De huidige voldoet niet meer aan de eisen die we zelf stellen.

 

Het idee is dan ook inderdaad eerst vragen wat bezoekers er graag willen zien of nodig hebben voordat we iets gaan ontwikkelen wat later weer op te veel punten aangepast moet worden. Zo werken wij bij klanten wel, maar ja, voor je eigen bedrijf ... je weet zelf meestal wel wat je er zou willen zien of lezen maar een bezoeker kijkt er toch anders tegenaan.

 

Maar ben wel blij dat je die opmerkingen maakt, daar kan ik dus wat mee, al is het alleen maar een bevestiging.

 

 

 

WX Automatisering :: Betaalbare ICT en Internetdiensten voor startende ondernemers, kleine zelfstandigen en het MKB. http://www.wxa.nl

 

Gratis ICT Quick-Scan: http://www.wxa.nl/quick-scan.phtml

Link naar reactie
  • 0

 

-Allereerst moeten de plaatjes in je header vervangen worden, ik heb deze plaatjes al bij verschillende andere website's voorbij zien komen dus dat ziet er niet heel proffesioneel uit.

 

-Is het mogelijk om voor het quikscan gedeelte een interactieve omgeving gemaakt wordt waar de quickscan metteen wordt uitgevoerd (na aanleiding van bv een vragenlijst)

 

-Met een snelle blik op de portfolio denk ik dat jullie website's ontwikkelen, maar dat is niet jullie business toch?

 

-Voor de e-mail zou ik een " klik hier" of een formulier nemen ipv info(@)wxa.nl 'zonder haakjes'

 

-Zijn jullie officeel partner van de bedrijven die onder het kopje automatisering worden genoemd? Zo ja maak dit dan duidelijk kenbaar, zo niet zou ik het ook weghalen. Heeft in deze situatie niet echt een toegevoegde waarde

 

-Ik zou de teksten herschrijven, deze lezen nu niet lekker weg

 

-breng wat meer kleur en contrast in, dan wordt het geheel wat spannender en wordt de lezer denk ik meer geprikkeld om verder te lezen

 

 

Succes maak je zelf.....

Link naar reactie
  • 0

@Syrus1

 

Dat zijn zeker een paar zaken waar wij iets mee kunnen.

 

Het quickscan gedeelte zou welmet een vragenlijst kunnen maar dan ben je wel weer het persoonlijke contact met de potentiele klant kwijt natuurlijk. Daarnaast is natuurlijk ook de staat waarin de IT verkeerd belangrijk en dan is het makkelijker als je het gewoon kan zien. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat een korte vragenlijst al een eerste indruk kan geven. Goed idee.

 

Wat het mail adres betref, dat is al vaker opgemerkt en hoort al bij het lijste "to-Do"

 

We zijn inderdaad officieel partner van die bedrijven en zullen daar op de nieuwe website veel duidelijker op in spelen

door ook gerelateerd nieuws van deze bedrijven op onze site te plaatsen.

 

Voor de nieuwe website (die dus in de maak is) zijn niet alleen een groot aantal visuele aanpassingen gedaan maar ook worden alle teksten redactioneel bewerkt door een een gespecaliseerd bedrijf. Inderdaad met het oog op makkelijker te lezen teksten en duidelijkheid.

WX Automatisering :: Betaalbare ICT en Internetdiensten voor startende ondernemers, kleine zelfstandigen en het MKB. http://www.wxa.nl

 

Gratis ICT Quick-Scan: http://www.wxa.nl/quick-scan.phtml

Link naar reactie
  • 0

Beste ..? ,

 

Heb ook even kort gekeken en met name naar het contactformulier. Twee kleine opmerkingen:

 

1.) de tekst "Er is helaas iets fout gegaan tijden het invullen van uw bericht. Controleer of alle velden zijn ingevult en probeer het opnieuw." verschijnt als het formulier niet goed is ingevoerd.

Die tekst zou ik wat meer laten opvallen zodat sneller duidelijk is dát er een probleem is. Daarnaast zou ik de betreffende velden die een fout bevatten markeren zodat daar weer snel zichtbaar is wáár zich de fout bevindt.

(Detail: het woord "ingevult" moet eindigen op een d en niet een t.)

 

2.) algemeen zou ik wat meer aandacht geven aan gebruik van lettertypes/lettergroottes om de site wat beter scanbaar te maken.

 

M.vr.gr.,

Paul

paqqa! interactieve websites en SEO/SEA

Link naar reactie
  • 0

- Bezoekers lezen een website niet, ze scannen hem. Als dat scannen goed bevallen is heb je kans dat ze misschien wat van de text gaan lezen. Afbeeldingen kunnen in één opslag duidelijk maken waar een pagina over gaat. En het ziet er ook een stuk beter uit. Voeg dus afbeeldingen toe.

 

- Interactiviteit ontbreekt. De header-slider is ok, maar verder staat er alleen maar saaie content op je site.

- Afbeeldingen die er wel op staan hebben slecht of helemaal niet weggewerkte witranden. Dit ziet er slordig uit.

- Het lijkt net alsof er een 'button' in je header staat. Dat is geen button en zo zou het er ook niet uit moeten zien.

- Je contactpagina formulier is te uitgebreid. Vraag zo min mogelijk gegevens, dat verbeterd conversie.

 

Ik geloof dat we elkaar horen te helpen. Met Cliendo maken wij het werk van coaches, zorg & hulpverleners makkelijker.

 

Ons doel is het maken van het makkelijkste online ECD / Cliëntvolgsysteem.

 

http://cliendo.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.