• 0

Paypal betalingen op bankrekening verklaren aan boekhouding.

ik zit met het volgende probleem, ik moet de uitbetalingen van Paypal op mijn abn amro verklaren aan mijn boekhouder,

maar nu zit het zo de uitbetalingen van paypal zijn bulkbetalingen (alle transacties in 1 bedrag), en ik heb vaak dat er nog geld afgaat van ebay bv, en ik laat soms nog geld staan op mijn paypal rekening, dus ik kan nooit verklaren dat als ik bv 700 euro stort van paypal, van welke klanten dat zijn.

 

heeft iemand hier ervaring mee? of kan mij advies geven?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik had een overzicht van mijn bankrekening gegeven en alle betalingen van mijn paypal, alleen nu wil ze dat ik de uitbetalingen op mijn bankrekening bv 700 euro van paypal verklaar welke betalingen dat zijn op paypal, bv welk 3, maar nu kan ik dat niet zo makkelijk terughalen want er gaan ook nog kosten af en ik betaalde bv niet altijd mijn complete saldo uit van paypal.

Link naar reactie
  • 0

ja weet ik , nee ik moet alle uitbetalingen van paypal op mijn bankrekening verklaren, dus als ik 700 euro op mijn bankrekening krijg van paypal dan moet ik verklaren van welke personen dat zijn op paypal, alleen nu heb ik niet altijd mijn gehele bedrag uitbetaald van paypal, dus ik kan niet precies zeggen van wie het afkomt

Link naar reactie
  • 0

Wat wij doen is de paypal account beschouwen als een bankrekening (in ons geval drie eigenlijk... vanwege meerdere valuta) Je kunt bij paypal een export downloaden van alle transacties, waar ook de Bruto bedragen (voor transactiekosten er af gingen) in staan en de transactiekosten. Je kunt dan gewoon de betaling en de transactiekosten boeken. En het overmaken naar bank is dan net als normaal tussen twee bankrekeningen.

 

(Ik ben zelf momenteel net bezig om 't inlezen van paypal transactie overzichten in 't boekhoudpakket te automatiseren)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.