Tabee

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Ik was het al een tijdje zat en nu helemaal.

Ik word vooral moe van mezelf,laat dat voorop staan!!

Verder word ik moe van de negatieve affectie van sommige mods en HL leden tegen mij. Vooral voortkomend aan mijn strijd tegen een ,ik noem hem zo op persoonlijke titel, oplichter die hier nog steeds de hemel wordt ingeprezen. Kan er een boek over schrijven.

Ik word moe van de laffe anonieme kneuzen,maar dat wordt vaak aangehaald hier en is nu eenmaal een mogelijkheid.

Ik word moe van Altan zijn topics maar sinds 2 weken ben ik ervan overtuigd dat Altan een alterego is van iemand en hij niet voor het eggie is.....

Ik word moe van HL leden. Dan vooral op de leden die het niet waarderen dat iemand zoals Roel,Jasper,Qudo,Wouter Hol,mods en nog wel 15 leden die ik nu niet noem, enorm veel tijd steken in lange reactie. Tot in de treure dingen uitzoeken,hulp blijven bieden,zelfs aanbieden kosteloos langs te komen en dan soms gewoon geen reactie meer geven... Bedankt zijn 7 letters, is vaak al teveel om te tikken nadat de HL leden er veel tijd in stoppen. Daar raak ik zelfs geirriteerd door.

Maar nogmaals,ik word vooral moe van mezelf. Daarom tabee. Ik heb een mod gevraagd mijn posts te anonimiseren zodat mijn account verdwijnt en niet meer 233 x per dag op f5 drukken op HL...

Tabee

Danny

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33837-tabee/
Delen op andere sites

Op verzoek van Danny is zijn account zojuist door mij verwijderd. Hij heeft zijn ergernissen uitgesproken en vindt dat dat er teveel topics zijn waar hij zich aan ergert en kiest daarom ervoor om met HL te stoppen. Dat is uiteraard zijn goed recht en bij deze is zijn account dus verwijderd.

En ik doe een slot op dit topic :)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33837-tabee/#findComment-348387
Delen op andere sites

Ondanks onze discussie/ons meningsverschil van vanochtend vind ik het wel jammer dat je besloten hebt te stoppen.

Ik denk dat iedereen weleens een periode heeft waarin hij geen zin meer heeft om welke reden dan ook.

Voor de één is dat een korte periode, voor de ander definitief.

In ieder geval bedankt voor alle nuttige bijdragen op HL, en wie weet zien we die nog eens terug.

Succes met de sokken.

Frans

NB: Je profiel anonimiseren kun je zelf doen door je naam aan te passen en je signature te verwijderen.

Mocht je helemaal 100% offline willen dan kan Jeroen je inloggegevens aanpassen zodat je ook niet meer in kunt loggen

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33837-tabee/#findComment-348390
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar