Webwinkel Vakdagen 2012

Aanbevolen berichten

Omdat er plannen zijn voor een HL meeting in januari 2012 knal ik dit evenement maar alvast in de agenda. Wieweet wil je er, net als ik, rekening mee houden.

 

Ik ben elk jaar aanwezig bij de WWV, om te netwerken en om meerdere afspraken op dezelfde dag te kunnen plannen. Veel toeleveranciers en partners zijn daar toch al aanwezig, dus ideaal om een en ander te combineren.

 

Qua stands staan er op zich interessante bedrijven tussen voor mensen die nog niet bekend zijn in de branche. Wel elk jaar dezelfde dus verwacht niet heel veel nieuws als wat meer ervaren webwinkelier of internet ondernemer, is mijn mening..

Link naar reactie

Ik sta er dit jaar ook, met voor het eerst een eigen stand (met mijn bedrijf Evoworks), gezien de herindeling staan wij bij het gedeelte marketing.

 

Ben niet erg actief op hl, wel lang lid en veel lezend, wil vanaf nu op online marketing meer mijn steentje proberen bij te dragen. Iedereen die het leuk vindt is van harte welkom in onze stand natuurlijk!

Link naar reactie

Kwam al "googlend" op webwinkel vakbeursdagen 2012 hier terecht. Ik ben nog nooit geweest en zit te denken dit jaar wel te gaan. Nu ben ik weleens eerder naar vakbeurzen geweest maar dat was niet altijd even interessant. Andere keren toch weer wijzer teruggekomen dan ik er naartoe ging.

 

Voor de mensen die eerder geweest zijn; vonden jullie het de moeite waard? Of had je de dag liever aan iets anders besteed?

Laat uw bedrijfskleding bedrukken door Signdicate

Link naar reactie

Het is op zich een interessante beurs. Zoals elk jaar zijn alle bekende bedrijven die zich met webwinkels bezig houden die zijn er aanwezig. Ben je al eens geweest op de beurs, verwacht dan van de standhouders niet zo veel nieuws, behalve dat de nieuwste hype -ik geloof dat we nu bij mobiel betalen zijn- breed uitgemeten wordt.

 

Ook loopt iedereen uit het webwinkel wereldje er rond, dus dat is zeker leuk voor je netwerk.

 

Voor iemand die een webwinkel heeft of zou willen starten, denk ik dat de beurs sowieso interessant is. Heb zelf nog geen enkel jaar gemist in elk geval :)

Link naar reactie

Onder het mom van : 'een vliegende kraai vangt altijd wat' zullen wij ook ons licht opsteken op de beurs.

 

Ben niet zo van het netwerken, maar hoop er wel iets van op te steken.

Enkele leveranciers (diensten) staan er ook, dus wellicht een gezicht bij de factuur.

 

De ogen en oren openhouden is nooit verkeerd.

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie

Mochten het nog niet bekend zijn, de webwinkel vakdagen heeft een aantal sprekers toegevoegd welke mijn inziens echt interessant zijn. Een tip gezien de voorgaande jaren, wil je een lezing echt bijwonen, zorg er dan voor dat ruim van te voren (minimaal 20 minuten) staat te wachten.

 

Matt Eichner van Google (search)

 

en 2 praktijk cases (Wehkamp & kleertjes.com)

 

Programma; http://www.webwinkelvakdagen.nl/nl/programma/2012/1/25

Link naar reactie

Misschien moet ik mijn bril weer oppoetsen maar waarom kan ik nergens vinden wat een dagkaart kost? Ligt dat aan mij of krijg ik die schok pas te verwerken in de laatste stap van het aanmelden?

 

Voor de rest absoluut een interessant programma, ben zeker van plan om dit evenement te bezoeken.

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie

Ik sta er dit jaar ook, met voor het eerst een eigen stand (met mijn bedrijf Evoworks), gezien de herindeling staan wij bij het gedeelte marketing.

 

Ben niet erg actief op hl, wel lang lid en veel lezend, wil vanaf nu op online marketing meer mijn steentje proberen bij te dragen. Iedereen die het leuk vindt is van harte welkom in onze stand natuurlijk!

Wat kost een stand zo ongeveer als ik vragen mag, beste concurrent? ;)

 

 

Kende dit niet, interessant programma ook.

Link naar reactie

Ik sta er dit jaar ook, met voor het eerst een eigen stand (met mijn bedrijf Evoworks), gezien de herindeling staan wij bij het gedeelte marketing.

 

Ben niet erg actief op hl, wel lang lid en veel lezend, wil vanaf nu op online marketing meer mijn steentje proberen bij te dragen. Iedereen die het leuk vindt is van harte welkom in onze stand natuurlijk!

Wat kost een stand zo ongeveer als ik vragen mag, beste concurrent? ;)

 

 

Kende dit niet, interessant programma ook.

 

Collega, excuus langere tijd niet op HL geweest.

 

De investering voor de beurs bedragen minimaal 12 meter x 205 € per. Standbouw is verplicht en kost bij OGZ (organisatie) 80 euro per meter. Dan heb je nog wat andere 'verplichtingen' zoals stroom en internet. Daar vragen ze (een andere organisatie, via de jaarbeurs) zonder zich te schamen honderden euro's voor.

 

Je bent dus zonder reclame materiaal voor 12 vierkante meter 3420 euro kwijt, komt nog ongeveer 300 euro extra bij en sta je er met een 'lege' stand.

 

Wij zelf hebben een stand laten bouwen op maat (althans die zijn ze nu aan het bouwen). Als je de folders/ reclame materialen meerekent, het personeel wat je meeneemt (wat dus niet werkt aan factuur uren op dat moment) moet je al met al denken aan een investering van 6 à 7000 euro minimaal.

 

Overweeg je het zorg er dan voor dat je budget hebt om iets onderscheidend te kunnen doen, anders wordt je onder commerciële geweld weggeblazen. Er staan er altijd een paar die meer steken in de stand dan in goede dienstverlening voor mijn gevoel ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.