• 0

Vreemde valuta rekening

Voor mijn kleine onderneming wil ik een vreemde valuta rekening openen. Nu heb ik gezien dat de kosten voor een enkele transactie makkelijk tot 100 euro op kunnen lopen als je alles meerekent, wat ik een nogal erg makkelijke manier (voor de bank dan) van geld verdienen vind.

 

Welke andere banken in de wereld hebben wel schappelijke tarieven voor tenminste dollars? Het kan toch niet zo zijn dat ze allemaal zo duur zijn? Ik heb er weinig problemen mee om gedurende een wat langere tijd dollars in bezit te hebben.

 

Je hebt bijv. banken op allerlei kleine eilandjes die wel als zeer betrouwbaar staan aangeschreven in hun financiële rapportages (voldoen aan meer regels dan een doorsnee UK bank, bijv. ).

 

Wat doen jullie met jullie dollarverdiensten?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Open een rekening in het land waar je dollars wilt ontvangen van klanten (de VS?). Open dan een rekening bij Binckbank in Nederland of België. Je kan je ontvangen USD daarna af en toe in grotere bedragen overboeken van die dollarrekening in de VS naar je dollarrekening bij Binckbank en daar met 0,1% marge (die ze pakken op de wisselkoers) omzetten naar euro's.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net een vreemde valuta rekening geopend bij de RABO bank. Prive weliswaar maar zakelijk moet al helemaal geen probleem zijn.

 

Zou je misschien kunnen vertellen wat hier de tarieven zijn?

 

Mijn broek zakt werkelijk af!!

Ben jij nou een ondernemer? Kan je niet zelf zoeken naar iets wat voor je onderneming belangrijk is?

 

Ga je dit soort belangrijke dingen nou aan anderen vragen op een forum?

Wat is er mis met:

http://www.rabobank.nl/bedrijven/producten/betalen_en_ontvangen/tarieven/

 

En nee: het geeft mij geen goed gevoel om dit te zeggen. Maar jij hebt een schop onder je kont nodig volgens mij, want anders haal je de kerst niet (als ondernemer dan)...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.