Om even te beginnen. De titel zegt veel. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe ideeën en projecten en heb er weer eens één in gedachten. Nu komen weer de benodigde nieuwe vragen.
Ik heb veel gegoogled maar komt nergens het juiste antwoord tegen op mijn vraag.
Ik heb in gedachten om een nieuwe game te laten ontwikkelen en deze vervolgens op de markt te brengen.
Deze game zal gewoon bestaan uit een "Cardgame". Dus geen rare fratsen maar gewoon een game met 52 kaarten die door 4 spelers tegen elkaar gespeeld zullen worden.
Nu komt hier wel een bepaalde inzet aan te pas.
De volgende vragen komen in mij op:
- Heb ik een Goklicentie nodig om deze game online aan te bieden?
- Zoja, aan wat voor soort kosten kan ik gaan denken?
- Moet mijn software aan bepaalde eisen voldoen? Zoja, kan ik deze ergens terugvinden?
Enzo voort enzo voort enzo voort.
Ik wil hier over het algemeen graag meer informatie over en heb dit niet kunnen vinden. Dit lijkt me de perfecte plek!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Allardje
Allardje
Hallo,
Om even te beginnen. De titel zegt veel. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe ideeën en projecten en heb er weer eens één in gedachten. Nu komen weer de benodigde nieuwe vragen.
Ik heb veel gegoogled maar komt nergens het juiste antwoord tegen op mijn vraag.
Ik heb in gedachten om een nieuwe game te laten ontwikkelen en deze vervolgens op de markt te brengen.
Deze game zal gewoon bestaan uit een "Cardgame". Dus geen rare fratsen maar gewoon een game met 52 kaarten die door 4 spelers tegen elkaar gespeeld zullen worden.
Nu komt hier wel een bepaalde inzet aan te pas.
De volgende vragen komen in mij op:
- Heb ik een Goklicentie nodig om deze game online aan te bieden?
- Zoja, aan wat voor soort kosten kan ik gaan denken?
- Moet mijn software aan bepaalde eisen voldoen? Zoja, kan ik deze ergens terugvinden?
Enzo voort enzo voort enzo voort.
Ik wil hier over het algemeen graag meer informatie over en heb dit niet kunnen vinden. Dit lijkt me de perfecte plek!
Alvast mijn grote dank!
Met vriendelijke groet,
Allard.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33919-goklicentie-hoe-wie-wat-waar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag