• 0

Wat vinden jullie van mijn Website [sociale zorg en dienstverlening]

Omschrijving van je concept:

Wat vinden jullie van mijn website?

 

Na een eerdere vraag elders kwam hier uit:

 

[*]Wat doen jullie voor mij?

[*]Slecht leesbaar.

[*]Geen diepte info

[*]Niet direct duidelijk wat we doen

[*]Veel afhaak momenten

 

Zelf was ik niet blij met

[*] Warrigheid

[*] Design

[*] Gebrek aan structuur

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Dus, een overhaul van m'n website uitgevoerd, met als resultaat: http://www.my-people.nl

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik zou graag willen dat wij toegankelijk zijn, de drempel om contact met ons op te nemen zo laag mogelijk is.

 

Dit moet natuurlijk komen vanuit:

[*] Duidelijk wat we voor je kunnen betekenen

[*] Vertrouwen opwekken

[*] Liefst (als echte uitgaging) een gevoel van opluchting als mensen dit zien en een gevoel krijgen dat hun problemen opgelost gaan worden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Bestaande concepten gaan uit vanuit aanbod. Er is nerder niemand (?) die de klant centraal stelt en puurt kijkt wat zijn / haar behouftes zijn.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips over

[*] Design

[*] Text

[*] Inhoud

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik haak al direct af bij de homepage...

 

U kunt bij ons terecht voor al uw zorgen, rompslomp en praktische problemen.

 

Dus als ik de pot appelmoes niet open krijg kan ik je bellen?

 

Tip: wees concreet op de homepage zoals je dat bent op de onderpagina's particulieren en bedrijven.

Mensen moeten in 1 oogopslag kunnen zien of een idee hebben bij wat jij doet of welke service jij aanbied.

 

 

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Design nodigt niet echt uit om de teksten te lezen. Maak gebruik van vetgedrukte woorden in je teksten.

Misschien lettertype iets kleiner maken.

 

Maak van die opsomming op je homepagina onderaan een mooi opsomlijstje dan alles naast elkaar plaatsen.

Geef de boodschap die je wil brengen naar voren op je homepagina met een paar krachtlijnen.

 

Header vind ik behoorlijk groot.

 

Speel een beetje meer met lichte kleurschakeringen.

 

Verander die paginasettings in wordpress naar paginanaam ipv die page_id. Oogt beter dan.

Link naar reactie
  • 0
Eén vertrouwde partner die U met al uw lastige zaken kan opzadelen.

 

Ik lees hier dat de partner (jij dus) mij gaat opzadelen met al mijn problemen. Volgens mij bedoel je 'een partner die u met al uw zaken kunt opzadelen' of 'een partner die u met al uw zaken kan helpen'.

 

Het gebruik van een hoofdletter u is voorbehouden aan heiligen of goden (zie taaladvies) Wellicht prima als bejaarden je doelgroep zijn.

 

Verder heb ik geen idee wat je concreet doet na het lezen van de homepage.

 

[edit]ben blijkbaar oud: 'u kan' mag tegenwoordig ook (als informele vorm)[/edit]

Link naar reactie
  • 0

Dus als ik de pot appelmoes niet open krijg kan ik je bellen?

Ja hoor, geen probleem!

Op je website lees ik "Wij werken al vanaf € 29,75 per maand". Dat is dan een dure pot appelmoes ... ;D

 

Ik zou wat doen aan je teksten. Een kromme zin als "Dan kan U doen wat voor U belangrijk is en tijd kunt besteden aan diegene die U lief zijn." nodigt mij niet echt uit om je in te huren voor het doen van mijn administratie.

Link naar reactie
  • 0

Geef de bezoeker een ' call to action' : men kan je bellen dus waarom niet meteen duidelijk in je tekst een klein symbooltje van een telefoon en vervolgens het telefoonnummer.

 

Lijkt me juist een voordeel als je direct bereikbaar bent dus maak het ook meteen duidelijk en niet ergens onderaan in de tekst. Succes.

Zelf hypotheek afsluiten scheelt een paar duizend euro. Zie http://www.executiononlyhypotheek.net/

Link naar reactie
  • 0

Ik voorzie grootse communicatieproblemen. Je probeert via deze website diverse doelgroepen aan te spreken, die niet op dezelfde manier aangesproken willen of kunnen worden. Ik weet niet of je dit probleem met verschillende pagina's kunt ondervangen.

 

Zijn naam, ondertitel en webteksten in lijn met elkaar en 'verstaanbaar'? Heb je uitgezocht of je deze handelsnaam kunt gebruiken?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

In plaats van bij jullie terecht komen voor al uw zorgen is het beter bij jullie terecht te komen met alle zorgen.

 

My People - Personally Professional: ik zie echter niets persoonlijks. Wie zijn jullie, wat is jullie achtergrond, waarom ben je dit bedrijf begonnen.

Het is me ook niet duidelijk wat jullie precies doen, werk je landelijk, regionaal, hoe snel is jullie dienstverlening? (die pot appelmoes moet natuurlijk wel voor het avondeten open en niet pas morgenochtend)

Misschien heb ik er overheen gelezen (maar dat doet een gemiddelde bezoeker dan ook vermoed ik).

 

Mod edit: overbodige code voor opmaak verwijderd

 

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi EkeZee,

 

Ik deel de meningen die tnt gegeven zijn, maar deze zin stoort me ook:

Doordat wij elkaar kennen, gaan wij elkaar steeds beter begrijpen.

 

Je kent je klant toch pas goed na een langere periode van zaken doen?

Als openingszin stuit dit mij meteen tegen de borst, omdat je hier naar mijn mening een stelling poneert die ik a) niet begrijp en b) niet geloof.

 

Ik zou de eerste alinea vervangen door: Na enkele goede gesprekken zijn wij in staat ons volledig in te leven in uw situatie; uw belangen zullen de onze zijn.

 

Suc6 en groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hallo EkeZee,

 

Direct maar met de deur in huis...

Leuk plaatje, links boven maar dan moet je deze ook echt "vrij" zetten en niet een wazige schaduw er om heen.

Verschillende lettertypen en grootte.

 

De content is wel erg slijmend en verkoopgericht. De gladde verkoper spreekt met al zijn vermogens om de klant op 1 of andere manier te raken. Misschien beter om open vragen neer te zetten met antwoorden die de klant zou geven? Tekst liever door tekstschrijver laten doen. Zinnen lopen dan beter, zijn beter leesbaar en ook pakkender. Vertel ook wat je doel is met deze site.

 

Wat de intentie is van deze onderneming is mij eigenlijk volstrekt een raadsel. Ik kan er alleen naar gissen...

(beetje flauw van me, maar gaan jullie luiers omdoen als mijn vrouw een zakelijk telefoontje heeft en maai je m'n gras als mijn zakenreis langer duurt dan normaal?)

 

Nogmaals: Laat je teksten door een tekstschrijver maken, dat levert je wellicht het honderdvoudige op dan zoals alles nu beschreven staat. Daarnaast moet je niet vanuit je concept denken maar vanuit het oogpunt van je bezoeker.

 

Veel succes

Link naar reactie
  • 0

Eenvoudig maar nette website. Echter, totaal niet pakkend.

 

Ik weet niet goed wat ik mis, maar het spreek me totaal niet aan.

 

Ik denk dat je niet duidelijk maakt wat je voor me kunt betekenen. Dat doe je wel in algemene termen; hulpje, persoonlijke aandacht, etc etc. Maar ik denk dat mij pas duidelijk wordt wat je voor me kunt betekenen als ik ook daadwerkelijk een eerste gesprek hebt gehad. Wat is nou mijn belang om jou uit te nodigen. Jou? Of zijn er meerdere? Geen idee met wie ik te maken heb...

 

Net als de fotó blijft de inhoud een beetje schimmig ...

 

Gr

 

Devlinx

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 0

Even op jouw website gekeken maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Je bied van alles aan maar wat je nou echt doet of waar je sterk in bent kan ik nergens terug vinden.

 

Verder zie ik een bedrag genoemd van € 29,95 per maand maar wat je hier voor krijgt staat er verder niet bij. is het een abonnement, kan je er op korte termijn weer vanaf ? het is mij allemaal niet duidelijk.

 

Wellicht kan je hier een reden vermelden waarom ik jou toch in zou moeten huren? op basis van jouw website zou ik geen contact opnemen om diensten van jou af te nemen.

Link naar reactie
  • 0

Misschien kan TS hier aan de hand van het beantwoorden van een wie? wat? waar? hoe? duidelijkheid creeëren voor ons en voor haarzelf?

 

Wie wie ben je of zijn jullie?

Wat doe je en voor wie?

Waar doe je dat?

Hoe doe je dat? En tegen welke voorwaarden en vergoeding?

 

Ik denk dat daar veel vragen mee beantwoord kunnen worden. Communicatieprobleem, zei ik.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Allemaal bedankt voor jullie op- en aanmerkingen.

 

Er zijn natuurlijk meerdere argumenten om wel of niet iets te doen met zo'n opmerking, maar dat wil niet betekenen dat, als ik er niets mee doe, ik het niet op prijs stel.

 

Wat wel steeds naar boven komt is dat er nog een heleboel ongeloof heerst. Mensen denken "gekke" situaties te bedenken, maar dat is nu juist de kracht van dit bedrijf. Een groot obstakel is het ongeloof omdat mensen niet gewend zijn inderdaad met dit soort (bedachte) problemen bij iemand terecht te kunnen.

 

Helaas is het in deze maatschappij blijkbaar "ongewoon" iemand te vragen om je gras te maaien als je reis langer duurt dan je gedacht had.

 

Ja, ik heb de rechten gekocht. Dat mensen zo'n afbeelding gratis gebruiken wil niet zeggen dat ik dat ook doe.

Link naar reactie
  • 0
Ja, ik heb de rechten gekocht. Dat mensen zo'n afbeelding gratis gebruiken wil niet zeggen dat ik dat ook doe.

 

Goedenavond Eke,

 

heb je dit geschreven in reactie op mijn vraag over de handelsnaam of in reactie op de opmerkingen over rechten op foto's? Jammer dat je verder niet inhoudelijk reageert bij zoveel reacties.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.