• 0

Hoe Binnen Komen Bij Een Industriele Organisatie

Beste Leden,

 

Ik ben sinds 1 oktober gestart met een schildersbedrijf en ik heb al opdrachten bij particulier.

Nu zou ik nog binnen de industrie mijn diensten willen uitbreiden.

Het gaat mij niet zo zeer om onderhoudscontracten, Maar gewoon om een aantal opdrachten per jaar te doen via een industriële organisatie.

 

Alleen weet ik niet hoe ik de juiste contact persoon kan benaderen die de uitbesteding doet van het onderhoud binnen de organisatie.

Want in mijn sector zullen het snel internationale bedrijven zijn die in België of in Nederland zijn gevestigd.

Ik kan bijvoorbeeld wel via mail de organisatie benaderen maar dan weet ik niet in welke afdeling die dan terecht zou komen.

 

Ik heb Google al afgezocht, Maar ook niet direct websites met uitbestedingsopdrachten binnen de industrie.

Of bemiddelingsbureaus die dit doen voor industriële opdrachtgevers.

 

Iemand tips of ervaring over dit ?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Uitbestedingsopdrachten binnen de industrie is toch vaak ons kent ons. Je komt dan alleen binnen door te netwerken.

 

Overheid werkt vrijwel uitsluitend met tenders, maar daar kom je vaak moeilijk tussen als starter.

 

M.a.w. netwerken, langsgaan, jezelf aanbieden, etc. Als je niet weet waar je je mail heen moet sturen dan bel je toch gewoon even.

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij mag je Industriële Organisatie wat ruimer zien. Naast particuliere opdrachtgevers heb je zakelijke opdrachtgevers. Dat kunnen kleine bedrijven zijn, waar de ondernemer zelf beslist, of grotere, waar aanbestedingen gedaan worden door speciaisten. Met name die kleinere ondernemers lijken een beetje op particulieren. Beide segmenten vergen een eigen aanpak. Dan kun je nog verticaal segmenteren. Bijvoorbeeld: winkels, productiebedrijven, dienstverleners, gezondheidszorg, enz.

 

Als je jezelf aanprijst, kun je zeggen: ik doe alles voor iedereen. Maar dat dringt doorgaans niet zo door. Alternatief is een bijzondere aanbieding. Vensters winterklaar maken! Voorjaarsverfbeurt! Vochtige ruimten! Schimmelbehandeling! Nachtschilder!

 

Enz.

 

Ben je vindbaar voor iedereen die een schilder zoekt? In telefoonboek, Gouden Gids, op internet met eigen website en aanduiding op Google Maps?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij mag je Industriële Organisatie wat ruimer zien. Naast particuliere opdrachtgevers heb je zakelijke opdrachtgevers. Dat kunnen kleine bedrijven zijn, waar de ondernemer zelf beslist, of grotere, waar aanbestedingen gedaan worden door speciaisten. Met name die kleinere ondernemers lijken een beetje op particulieren. Beide segmenten vergen een eigen aanpak. Dan kun je nog verticaal segmenteren. Bijvoorbeeld: winkels, productiebedrijven, dienstverleners, gezondheidszorg, enz.

 

Als je jezelf aanprijst, kun je zeggen: ik doe alles voor iedereen. Maar dat dringt doorgaans niet zo door. Alternatief is een bijzondere aanbieding. Vensters winterklaar maken! Voorjaarsverfbeurt! Vochtige ruimten! Schimmelbehandeling! Nachtschilder!

 

Enz.

 

Ben je vindbaar voor iedereen die een schilder zoekt? In telefoonboek, Gouden Gids, op internet met eigen website en aanduiding op Google Maps?

 

Ik ben wel instaat om 's nachts te schilderen dat is geen probleem voor mij.

En dat heb ik ook op mijn website vermeld dat ik ook na kantooruren kan komen schilderen.

Want het gebeurt vaak dat er mensen aan het werk zijn als je bijvoorbeeld op een kantoor moet zijn en dan kan je er niet direct schilderen.

 

Voornamelijk op het internet ben ik goed vindbaar.

Ik heb lopende advertenties, eigen website , Google adwords campagne.

Via internet heb ik gemiddeld 2 opdrachtgevers per maand.

 

En dan hier en daar nog wat mond op mond reclame.

Maar de mond op mond reclame loopt nog niet zoals het hoort, Maar begint wel steeds meer te worden.

Want ik heb ondertussen al vanaf het zuidelijkste puntje van de provincie Zeeland gewerkt tot het noordelijkste puntje van de provincie.

Dus heb ik hier en daar al wat vruchten afgeworpen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.