Als de gezinsauto al bezet is leen ik soms de auto van een goede vriend.
Hij wil daar geen vergoeding voor. Wel vul ik uiteraard de benzinetank weer netjes.
Hoe verwerk ik dat precies in mijn boekhouding?
Uiteraard heb ik zelf ook al erover nagedacht en gezocht. Maar ik hoor toch graag van de kenners of ik op het goede spoor zit.
Volgens mij moet ik niet de brandstofkosten opvoeren, maar 19 cent / km. Klopt dat?
Dan zit ik wel nog te twijfelen over het aantal op te voeren kilometers.
Mag ik de kilometers die ik maak voor halen en terugbrengen van de auto ook meerekenen? Financieel gezien maakt dat allemaal niet zoveel uit natuurlijk. Maar ik wil het gewoon graag weten, om het netjes en correct te doen.
En ja, ik heb ook hier op het forum gezocht. Maar ik kon er zo 1-2-3 niets over vinden. :-)
Netwerken met Social Media | Advies | Training | Workshop | 1 op 1
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
antoineglerum
antoineglerum
Als de gezinsauto al bezet is leen ik soms de auto van een goede vriend.
Hij wil daar geen vergoeding voor. Wel vul ik uiteraard de benzinetank weer netjes.
Hoe verwerk ik dat precies in mijn boekhouding?
Uiteraard heb ik zelf ook al erover nagedacht en gezocht. Maar ik hoor toch graag van de kenners of ik op het goede spoor zit.
Volgens mij moet ik niet de brandstofkosten opvoeren, maar 19 cent / km. Klopt dat?
Dan zit ik wel nog te twijfelen over het aantal op te voeren kilometers.
Mag ik de kilometers die ik maak voor halen en terugbrengen van de auto ook meerekenen? Financieel gezien maakt dat allemaal niet zoveel uit natuurlijk. Maar ik wil het gewoon graag weten, om het netjes en correct te doen.
En ja, ik heb ook hier op het forum gezocht. Maar ik kon er zo 1-2-3 niets over vinden. :-)
Netwerken met Social Media | Advies | Training | Workshop | 1 op 1
LinkedIn | Twitter | Facebook | Bloggen | Google+
Maatwerk | Praktisch | Enthousiast | Helder | Gedegen | Optimist | Vader | GTD | Zakelijke dienstverlening | MKB | Relatiebeheer |
http://about.me/antoineglerum
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34016-geleende-auto-hoe-verwerk-ik-die-in-de-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag