Operatie vd Most

Aanbevolen berichten

Ik kan me niet altijd vinden in de ideeen en werkwijze van Dhr vd Most, maar hij weet als geen ander te benoemen waar het in ondernemen over gaat, nl. de ondernemer zelf.

 

Ook in de uitzending van afgelopen maandag wist hij een onderneming, op sterven na dood, weer nieuw leven in te blazen.

Niet door een innovatie (al was dat wel de bedoeling) maar puur door het enthousiastme in een murw geslagen ondernemer weer aan te wakkeren.

 

Petje af.

 

Operatie van der Most

 

Suscipere et finire

Link naar reactie

Hij is ras-ondernemer, en weet idd de vinger wel op de zere plek te leggen.

En hij heeft gelijk; ondernemen is een werkwoord. Je zal moeten blijven innoveren

en als je weet wat niet werkt, zal je op zoek moeten naar wat wel werkt.

Vinden wat je raakt, waar je enthousiast over wordt en er dan iets mee doen.

Lijkt me voor sommigen wel moeilijk als je in zo'n vast concept zit om eens “outside the

box” te denken.

 

Leuk programma, en het houdt jezelf ook scherp....

Link naar reactie

Kijk het zelf ook altijd. Vond deze wel een interessante aflevering omdat deze "ondernemer" wilde gaan opgeven.

 

Van der Most heeft ervoor gezorgd dat hij er weer vol voor gaan maar vraag me wel af als deze meneer in de toekomst weer een tegenslag krijgt hij vanuit zichzelf weet door te knokken. Ben er bang voor.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie

Als we het dan toch over informatieve programma's hebben:

 

Nu is op BBC1 een nieuwe serie van The Young Apprentice gestart, met Lord Alan Sugar.

Zelf heb ik de vorige series bekeken van The Apprentice, en ik heb hier met veel plezier naar gekeken, en er ook heel wat

van opgestoken.

In deze nieuwe serie gaat het over zeer jonge ondernemers, van 16 en 17 jaar.

 

De flauwe re-make van Nederlandse bodem "TopManager gezocht" met Aad Ouborg vind ik helaas te verwaarlozen..

Link naar reactie

Vond het een zeer matig programma met een nauwelijks te verstande van der most.

 

verstande=verstane

 

Zou me niet verbazen wanneer er binnenkort een Most bedrijf in Oss zijn deuren opent, ergens langs het spoor met een rijdende keuken....

 

Stapjes worden steeds kleiner, kijkje in de keuken, in de boeken etc. Ging dat vroeger ook niet zo met de schenker en de bakker, die precies wisten wie er 'rijp' voor was? Of de leverancier van diervoeders die de boeren die het zwaar hadden van het land 'afhielp'

 

'Van Ons' zou wel eens letterlijk kunnen worden.

 

Wellicht ben ik veeeeeel te achterdochtig.

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.