Heb de zoekerd al even gebruikt, maar dan komen er alleen oude draadjes naar voren, of tips om Kiala punt te worden.
Kiala is een verzendclub met afhaalpunten in het land. Dus de klant moet zelf de zending daar ophalen. Ideaal voor de tweeverdieners en andere hardwerkenden. We overwegen om met Kiala in zee te gaan, naast de huidige DPD en lokale vervoerder (stukgoed).
Mijn vraag is dus of er bedrijven zijn met ervaring met Kiala.
Ik zit niet te wachten op een lijst met alternatieven en klachten over andere vervoerders, want daar zijn al behangrollen vol over geschreven.
www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrick Strijker
Patrick Strijker
Hallo,
Heb de zoekerd al even gebruikt, maar dan komen er alleen oude draadjes naar voren, of tips om Kiala punt te worden.
Kiala is een verzendclub met afhaalpunten in het land. Dus de klant moet zelf de zending daar ophalen. Ideaal voor de tweeverdieners en andere hardwerkenden. We overwegen om met Kiala in zee te gaan, naast de huidige DPD en lokale vervoerder (stukgoed).
Mijn vraag is dus of er bedrijven zijn met ervaring met Kiala.
Ik zit niet te wachten op een lijst met alternatieven en klachten over andere vervoerders, want daar zijn al behangrollen vol over geschreven.
www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers
Virtuele rondleiding in ons magazijn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34058-iemand-ervaring-met-kiala-pakketvervoerder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag