• 0

Mijn alternatief voor Marktplaats

Hoi,allemaal

Ik ben een klein jaartje bezig geweest om een website te bouwen met een betaalmodule , om marktplaats en eBay speurders etc

Te slim af te zijn .

De website vreggle.nl is nu klaar .

Maar nu blijf ik steken op de marketing aangezien dat een aanzienlijk budget kost ...?

Deze website is in mijn mijn beleving veel speelser en leuker dan marktplaats etc..

Graag tips voor de marketing en voor de site die nog verbeterd zouden kunnen worden!

Mvg arthur

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb een beetje een dubbel gevoel bij dit bericht. Heb je nou echt het idee dat je deze partijen te slim af zou zijn en ben je echt zonder enige notie van het feit dat je bezoekers moet trekken op een niet uniek concept?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Voordat je bezoekers gaat lokken naar je site zou ik eerst de technieken om een website te beveiligen eens bestuderen. Je code is zo lek als een een mandje. Type de volgende tekst eens in je zoekveld:

 

">

 

Wat trefwoorden voor je: SQL injection, XSRF en XSS.

 

Nu ben je niet de enige die een site niet goed beveiligd; Student ontdekt beveiligingsproblemen bij 160 webwinkels. Maar je maakt het wel erg bont.

Link naar reactie
  • 0

Een van de leuke dingen van Marktplaats is dat je daar als jongere ook dingen kunt kopen. Bij jou kan dat niet, je moet 18 zijn om te mogen registreren. Ik vermoed dat je daar een aardige doelgroep mee uitsluit.

 

Heb je zelf al eens die captcha laten voorlezen? Ik kan er geen chocola van maken ... ???

 

Verder valt er nog veel meer te vertellen, maar daar is een ander forum voor (Wat vind je van mijn ...).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.