• 0

Staken van onderneming

Beste lezers.

 

Ondernemen was iets wat ik altijd gewild had. dus heb ik er werk van gemaakt Dat heb ik in 2009 gedaan. Als DJ en music producer ben ik een onderneming begonnen met het doel zoveel mogelijk organisaties als klant te winnen en vervolgens optredens binnen te halen. afgelopen tijd heb ik kleine en grote omzet kunnen draaien. Verder heb ik geïnvesteerd in apparatuur zoals een DJ set en een laptop. Natuurlijk heb ik de btw daarvan, allemaal van de belastingdienst terug gekregen.

 

nu ben ik afgestudeerd en met twee andere medestudenten willen wij een VOF starten die gerelateerd is aan onze studie. Aldus wil ik mijn eigen eenmanszaak staken.

 

Mijn vraag is heb ik nu nog wat te verrekeneen met de fiscus omdat ik gedurende mijn ondernemerschap genoten heb van de BTW teruggaaf?

 

 

Dit heb ik wel op internet geprobeerd te zoeken. ik heb wel hoop informatie gevonden. Echter heb ik paar tegenstrijdige antwoorden waargenomen die mij in de war brengen. Vandaar dat ik het op deze website nog eens even post. !

 

 

Alvast bedankt voor uw aandacht en moeite. !

 

 

gr Aria

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo Aria,

 

Op de website van de Belastingdienst staat een handig overzicht met actiepunten over wat te doen bij het staken/beëindigen van een onderneming.

 

Bedrijfsbeëindiging

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Rakesh

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.