• 0

Groeimogelijkheden voor een beginnend Autobedrijf.

Beste higherlever forummers,

 

Even netjes voorstellen. Cintomovic 23 Jaar, sinds kleine half jaar eigen bedrijf ( auto inkoop - verkoop ) werkzaam in Zuid-Limburg.

Het inkopen en verkopen van 2de hands auto's tegen scherpe prijzen is mijn motto !! Klantvriendelijkheid staat natuurlijk altijd op nummer 1. Alhoewel ik geen garantie bij geef, kunnen ze mij altijd bereiken voor vragen en eventuele gebreken.

 

In een kleine tempo ( 6 maanden/150 auto's verkocht ) 3x ontevreden klanten, 1x niet netjes opgelost 2x goed opgelost !

 

Het inkopen van auto's is gemiddeld op 20 tot 30 per maand. Met dit resultaat ben ik wel tevreden, alleen kan ik veel meer investeren. ( gemiddeld 40 tot 50 auto's inkopen per maand)

 

2 Maanden bezig geweest om te kijken hoe, hoeveel en waar ik meer auto's kan inkopen dan mij eigen ''tacktiek''. Grote dealer bedrijven langs geweest. 1 dealer kon ik inkopen alleen waren de inkoop prijzen zodanig hoog dat ik niet met ze in zee ben gegaan.

 

Verzekeraars opgebeld en gevraagd of ik in het lijst van opkopers kon komen, dan krijg je weer van zulke mails :

 

Verk 1 :

 

Geachte heer

 

Wij hebben uw onderstaande mailbericht ontvangen en kunnen u hierover als volgt informeren:

 

Wij zijn op dit moment tevreden met de resultaten van onze opkopers.

Uiteraard blijven wij dit monitoren en kan het op enig moment zo zijn dat wij wijzigen noodzakelijk achten.

Op dit moment is dit echter niet aan de orde en wij kunnen u dan ook geen enkele garantie bieden dat u in de toekomst als opkoper voor ons in aanmerking kunt komen.

 

 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Verk 2 :

 

Geachte mevrouw/mijnheer,

 

Uw email inzake aanmelding voor biedingen op schadevoertuigen ontving ik in goede orde.

 

Wij maken gebruik van circa 110 opkopers in het gehele land en wij zullen vooralsnog hierin nauwelijks aanpassingen maken.

Daarnaast heb ik nog een dermate groot aantal nieuwe aanmeldingen op voorraad dat de kans op inschakeling erg klein is.

 

Ik kan u derhalve geen enkele toezegging doen.

 

 

En een andere hoop andere verzekeraars.

 

Nou heb ik een flyer gemaakt met verkoop uw auto en mijn gegevens. ( bij bejaardehuizen in de post gedaan) En heb er een paar leuke auto's mogen inkopen. ( Ver onder de marktprijs :D )

 

Iemand nog met meer Tips ? Alle tips, adviezen etc hoor ik graag.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Iemand nog met meer Tips ? Alle tips, adviezen etc hoor ik graag.

Hallo Cinto,

 

Je hebt idd gemerkt dat de autohandel soms een redelijk afgesloten speelveld is. De antwoorden die je hebt gekregen zijn van dezelfde strekking als die bij een open sollicitatie.

Heel belangrijk is het om in die tak van sport een gezond relatienetwerk te bouwen in de hogere regionen wat in de loop van de tijd er voor zal zorgen dat je gunningen krijgt en langzamerhand meer intrede kunt maken. Profileer je je als snelle jongen (inhoud van de teksten die je schrijft) dan krijg je al gauw een stempel mee.

 

Even die auto's en die ouderen...

Je idee is denk ik heel goed, misschien wel briljant maar het is zaak om daar op een gepaste manier mee om te gaan. Vanuit een hard-selling gedachte kom je uit bij de kritieken die overal inmiddels beschreven staan.

Misschien moet je je zelf neerzetten als verkoopbegeleider in plaats van verkoper. Zelf denk ik dat je een doelgroep te pakken hebt waar duidelijk mogelijkheden zijn maar dat je het anders moet aanpakken.

 

Als ik even meelift op jouw insteek zou ik het volgende opperen.

Verstrek deze doelgroep informatie over de mogelijkheid dat zij hun auto via jou kunnen verkopen - je komt bij de klant - gaat samen de waarde bepalen - jij biedt deze auto vervolgens aan op internet (publiek zodat familieleden dit evt kunnen volgen) - de opbrengst van de auto is voor de klant - jij krijgt een bepaald percentage van het verkoopbedrag (evt. met een min/max) van de klant.

Hierdoor heeft de klant het maximale gekregen voor zijn auto en jij moet (om zo veel mogelijk te verdienen) maximale prestatie leveren om de auto tegen een zo hoog mogelijke verkoopprijs weg te zetten.

Link naar reactie
  • 0
Daarom ben ik ook hier, om van te leren. Eigenwijs zijn is nooit goed. Ik wil graag meer tips, maar ik ben zeker geen iemand die absurde lagen bedragen bied aan mensen die niets van auto's afweten.

 

Even weer on topic:

Op welk gebied liggen je vragen en zou je nog wat willen leren?

Hoe zie je de toekomst van je bedrijf, welke plannen heb je?

 

Gr

Devlinx

 

@Altan: doe ff sociaal en laat dit topic even met rust wil je

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 0

Wordt dit zo'n welles nietes topic als alle andere topic's als Altan? Dan kan ik wel vertrekken. pfff

 

Neste advies dat je hier om te beginnen kan krijgen is: lees al Altan zijn berichten en topics eens goed door.

Neem het vele goede advies dat hij gekregen (en genegeerd) heeft ter harte en je leert al heel erg veel.

 

En heel belangrijk: doe niet zo eigenwijs als Altan.

 

En dat je auto's iets onder de marktwaarde inkoopt is opzich natuurlijk niet vreemd aangezien je er zelf ook nog wat op moet verdienen.

Wordt pas echt een probleem als je onwetende doelgroepen bewust gaat afzetten/duperen met absurde bedragen.

 

Daarom ben ik ook hier, om van te leren. Eigenwijs zijn is nooit goed. Ik wil graag meer tips, maar ik ben zeker geen iemand die absurde lagen bedragen bied aan mensen die niets van auto's afweten. Hou het wel reeel voor beide partijen. Tuurlijk wil ik graag winst maken en doorgaan, maar als ik bij mensen langs kom en hoor wat de dealers ervoor terug geven, nou daar schrik ik er wel zelf om!!

 

Bijvoorbeeld een auto waarde van 1750, de VW dealer gaf de beste vrouw maar 150 euro omdat er een paar kleine roest plekjes op zat. Daar schrik ik er wel even van. Dan mag ik best 600 euro geven. Verkoper blij, ik blij etc. Snapje wat ik bedoel ? En dan wordt ik als een ''oplichter'' gezien als ik van oudere mensen auto's inkoop. Pff..

 

dat is prima. en je kan hier veel advies krijgen.

Wees enkel open en laat zien dat je op eerlijke en nette (!!!) manier je geld wil verdienen en neem advies ter harte.

 

Je hebt de pech dat door de eerste toonzetting iedereen gelijk moet denken aan Altan de louche autohandelaar.

Als je laat zien dat je van een andere categorie ondernemer bent als Altan dan komt het hier vanzelf wel goed met je.

Link naar reactie
  • 0

Iemand nog met meer Tips ? Alle tips, adviezen etc hoor ik graag.

Hallo Cinto,

 

Je hebt idd gemerkt dat de autohandel soms een redelijk afgesloten speelveld is. De antwoorden die je hebt gekregen zijn van dezelfde strekking als die bij een open sollicitatie.

Heel belangrijk is het om in die tak van sport een gezond relatienetwerk te bouwen in de hogere regionen wat in de loop van de tijd er voor zal zorgen dat je gunningen krijgt en langzamerhand meer intrede kunt maken. Profileer je je als snelle jongen (inhoud van de teksten die je schrijft) dan krijg je al gauw een stempel mee.

 

Even die auto's en die ouderen...

Je idee is denk ik heel goed, misschien wel briljant maar het is zaak om daar op een gepaste manier mee om te gaan. Vanuit een hard-selling gedachte kom je uit bij de kritieken die overal inmiddels beschreven staan.

Misschien moet je je zelf neerzetten als verkoopbegeleider in plaats van verkoper. Zelf denk ik dat je een doelgroep te pakken hebt waar duidelijk mogelijkheden zijn maar dat je het anders moet aanpakken.

 

Als ik even meelift op jouw insteek zou ik het volgende opperen.

Verstrek deze doelgroep informatie over de mogelijkheid dat zij hun auto via jou kunnen verkopen - je komt bij de klant - gaat samen de waarde bepalen - jij biedt deze auto vervolgens aan op internet (publiek zodat familieleden dit evt kunnen volgen) - de opbrengst van de auto is voor de klant - jij krijgt een bepaald percentage van het verkoopbedrag (evt. met een min/max) van de klant.

Hierdoor heeft de klant het maximale gekregen voor zijn auto en jij moet (om zo veel mogelijk te verdienen) maximale prestatie leveren om de auto tegen een zo hoog mogelijke verkoopprijs weg te zetten.

 

Hallo Pewede,

 

Bedankt voor je nuttige informatie.

De mogelijkheid om auto te verkopen van klanten schrikt af. Vaak willen ze de autosleutels niet meegeven, Auto zelf niet meegeven, Autopapieren niet meegeven etc. Een heel lastig klusje. Je zit dan ook nog met boze klanten die terug kunnen komen na een week of 2. Dan heb jij het geld al teruggegeven aan de eigenaar, en zit je met een klein probleem, klant wilt de auto niet meer etc.

Link naar reactie
  • 0
Je zit dan ook nog met boze klanten die terug kunnen komen na een week of 2.

 

ik ga er even vanuit dat je over kopers praat.

Waarom zouden die na 2 weken boos terugkomen?

Dat zou nu juist jouw toegevoegde waarde moeten zijn. de auto's die je koopt zodanig in orde brengen en daarna met winst verkopen.

Doordat jij ze in orde gebracht hebt zou iemand dus niet na 2 weken boos terug moeten komen.

 

Natuurlijk kan dat altijd eens gebeueren maar dat kan je dan natuurlijk gewoon oplossen.

Link naar reactie
  • 0
De mogelijkheid om auto te verkopen van klanten schrikt af. Vaak willen ze de autosleutels niet meegeven, Auto zelf niet meegeven, Autopapieren niet meegeven etc. Een heel lastig klusje. Je zit dan ook nog met boze klanten die terug kunnen komen na een week of 2. Dan heb jij het geld al teruggegeven aan de eigenaar, en zit je met een klein probleem, klant wilt de auto niet meer etc

 

Eens, ik zie ook niets in dat verkoopbegeleiden. Er is ook helemaal niets mis met de manier zoals je het nu doet. Auto inkopen en auto verkopen. Je betaald een zakelijke prijs voor de auto en je verkoopt hem weer voor een zakelijke prijs. Daartussen ligt jou marge. Hoe meer marge, des te meer service/garantie kun je bieden.

 

Het is des ondernemers om zo weinig mogelijk voor de auto te betalen en deze voor een zo hoog mogelijke prijs te verkopen.

Dat jij ouderen/bejaarden ziet als een markt waar je voor een goede prijs kunt inkopen is heel terecht, verstandig en slim.

Zolang dat in alle openheid en eerlijkheid gebeurt is er helemaal niets mis mee.

 

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 0

Je zit dan ook nog met boze klanten die terug kunnen komen na een week of 2.

 

ik ga er even vanuit dat je over kopers praat.

Waarom zouden die na 2 weken boos terugkomen?

Dat zou nu juist jouw toegevoegde waarde moeten zijn. de auto's die je koopt zodanig in orde brengen en daarna met winst verkopen.

Doordat jij ze in orde gebracht hebt zou iemand dus niet na 2 weken boos terug moeten komen.

 

Natuurlijk kan dat altijd eens gebeueren maar dat kan je dan natuurlijk gewoon oplossen.

 

Over de kopers idd. Een stel heeft bij mij een auto gekocht, na 2 weken kwamen ze terug dat de koppeling geluid maakte. Raar, maar kan gebeuren. Ze hebben al een indicatie gekregen van een garage. 700 euro kosten. Nou prima, ik laat het wel even nakijken en repareren zonder enige kosten. Mevrouw heeft er geen goed gevoel meer bij de auto en eist haar geld terug. Geld ? Ik laat het maken mevrouw ? Nee ik wil mijn geld terug! Toen heb ik duidelijk vermeld dat ik niet het hele bedrag terug geef maar - 300. Heel boos maar kon niet anders.

Link naar reactie
  • 0

dan handel jij correct.

Als een klant terugkomt met een klacht dan is het aan jou om te bepalen of je dat repareerd of dat je de auto terugneemt.

 

En zelfs hierbij is het nog lastig te bepalen of jij een ondeugdelijk product verkocht hebt of dat de mensen net pech gehad hebben dat er na de aankoop een defect ontstond.

 

Dat jij het egwoon kosteloos voor ze wil oplossen lijkt me dan ook een nette oplossing. Dat ze vervolgens toch van de aankoop afwilden is vervelend, In feite maakte jij die aankoop niet ongedaan maar heb je de auto gewoon weer ingekocht.

 

Dat soort situaties kan je altijd ehbben maar zover ik kan beoordelen is je manier van handelen hierbij correct.

Link naar reactie
  • 0

De manier hoe ik auto's in en verkoop is naar mijn idee gewoon goed. Wat andere van mij op dit moment denken is niet echt goed, hoop dat ze een andere beeld over mij kunnen krijgen.

 

Maar goed, ben hier voor meer informatie en tip's. (Hoofdzakelijk het inkopen van veel meer auto's)

Link naar reactie
  • 0

 

Aan de onderkant van de automarkt kan niemand al te moralistisch zijn. In de handel (ver)koop je auto's aan het einde van hun levenscyclus en als klant doe je hetzelfde. Dat weten we allemaal. Je kan geluk hebben, maar meestal gaat het om auto's die hun kilometers wel gemaakt hebben en (spoedig) dure reparaties nodig hebben.

 

Als handelaar zal je dus bij inkoop en verkoop duidelijk moeten zijn. Een klant kan slechts beperkte garantie verwachten op een auto in de lage prijscategorie. En een handelaar moet verdienen. Wat dat betreft is een groep verkopers die gewoon van zijn ouwe bakkie af wil een goeie. Ik loop ook altijd te kijken bij de inruilers bij dealers, want die willen doorgaans van de goedkopere auto's af. Daar hebben ze een ietwat hoge inruilkorting op gegeven, maar ze willen die dingen niet op hun erf. Dus daar vind je je koopjes. Of gewoon direct bij de klant. Niks mis mee.

 

Dat geldt trouwens ook voor de onderkant van de computermarkt. Of game consoles. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

De manier hoe ik auto's in en verkoop is naar mijn idee gewoon goed. Wat andere van mij op dit moment denken is niet echt goed, hoop dat ze een andere beeld over mij kunnen krijgen.

 

Maar goed, ben hier voor meer informatie en tip's. (Hoofdzakelijk het inkopen van veel meer auto's)

 

Groei is best mogelijk, alleen niet alleen door het ventileren van je eigen kunstje. Juist door het openstaan voor (positief bedoelde) kritieken kun je leren.

 

Als de tips niet in je straatje passen en de daaruit voortvloeiende hakken-in-het zand houding, komt op mij over als onzekerheid.

 

Kennelijk is er veel vraag naar goedkope auto's, gezien de briefjes onder de ruitenwissers en de talloze oproepen via diverse advertentiekanalen.

 

Als je er niet aan kan komen, is er blijkbaar schaarste en moet er simpelweg in de buidel getast worden.

 

Een goede naam kom te voet en gaat te paard. Met alleen maar snelle akties bouw je heel weinig op.

Als een leverancier aan jou iets kan verdienen, zal hij eerder geneigd zijn een volgende keer weer aan jou te verkopen.

 

Volgens mij moet je je juist niet alleen op prijs willen onderscheiden, maar de weg van service en garantie bewandelen.

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
  • 0

veel autobedrijven die nieuwe auto's verkopen nemen ook inruil auto's aan.

Nu ben ik helemaal niet bekend met de auto markt maar volgens mij zitten die garages daar vaak helemaal niet op te wachten maar moeten ze wel om de klanten binnen te halen (corrigeer me als ik het verkeerd heb..).

Wat ik wel eens begrepen heb worden die inruil auto's daarna vaak zo snel mogelijk naar het buitenland verscheept om er vanaf te zijn.

 

Misschien is het een optie om contact met dat soort garages op te nemen en aan te bieden dat jij geintereseerd bent in dat soort auto's.

 

Zijn dan 2 opties:

 

de garage koopt ze van hun klanten en verkoopt ze door aan jou.

 

Garage geeft klant direct jouw gegevens waarna een klant die wil gaan kopen eerst bij jou terecht komt om zijn oude auto te verkopen waarna hij bij de dealer de nieuwe kan kopen.

Zo (als ik het dus niet verkeerd heb) zit de dealer niet met ongewenste inruil auto's en krijgt de klant van de dealer bij jou mogelijk nog een iets hogere prijs voor zijn oude auto. iedereen blij lijkt me.

 

 

Link naar reactie
  • 0

veel autobedrijven die nieuwe auto's verkopen nemen ook inruil auto's aan.

Nu ben ik helemaal niet bekend met de auto markt maar volgens mij zitten die garages daar vaak helemaal niet op te wachten maar moeten ze wel om de klanten binnen te halen (corrigeer me als ik het verkeerd heb..).

Wat ik wel eens begrepen heb worden die inruil auto's daarna vaak zo snel mogelijk naar het buitenland verscheept om er vanaf te zijn.

pcies, meeste dealerbedrijven willen deze zelf niet op het erf en bellen een opkoper en bieden de klant precies datgene wat de opkoper ervoor geeft! hier liggen denk ik ook kansen voor TS.

 

overigens dealerbedrijven bieden de bejaarde medemens in eerste instantie ook een lage inruilwaarde, maar altijd binnen de fatsoensgrenzen, dat heet volgens mij handelsgeest. het staat de klanten natuurlijk vrij om bij een ander bedrijf een second opinion aan te vragen...

 

Meestal zijn het oudere auto's met lage km-stand wat overigens geen pluspunt hoeft te zijn! een auto van 10 jaar oud met nog geen 25000 km heeft te weinig gereden, die zou ik zeker niet willen kopen...

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Dat is een goede tip; om te proberen er tussen te komen tussen dealer en klant van de dealer. Maar kan me voorstellen dat niet iedere dealer dat wil. Ik krijg soms de indruk dat zij een inruil auto soms ook gebruiken om nog wat marge te creeeren bij de onderhandelingen voor de nieuwe auto. Daarna rammen ze 'm zo snel mogelijk weg.

Ik heb zelf al eens een auto voor inruil aangeboden. Toevallig of niet, was daar z'n inkoper van de dealer en die keek naar mijn auto en gaf er 1500 euro voor. Dat was daarmee ook meteen mijn inruilprijs bij de dealer. Die prijs vond ik erg laag en heb 'm toen zelf verkocht via Martkplaats voor 3600 euro!

 

Er zijn dus al concurrenten die deze positie t.o.v. dealers hebben, maar dat geeft dus wel aan dat het een formule is die kan werken.

Trail art: www.imsobo.com

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor het meedenken alle !

 

De grote dealers, die verkopen namelijk nu ook gewoon zelf de inruil auto's. Vroeger zag je dat een grote merk dealer geen andere merk in zijn showroom wou hebben, tegenwoordig maakt het niet uit. Ik ben 1 keer benaderd door een groot dealer, de inkoop prijzen waren zo hoog, en voor mij niet acceptabel genoeg om van de dealer te kopen terwijl ze belachelijk laag bieden op een auto. Zie Veeveevee Als voorbeeld. Grote autodealer dat op een auto bied die hij niet eens ''gereden'' heeft. Hoe reeel kan je wel niet zijn..

 

Het kunst is om particulieren autoverkopers zonder enige verkoop site, rechtstreeks van mij als autobedrijf een reele bod kunnen krijgen. En of ze dan met mij in zee gaan is aan de klant zelf. Alleen tja, dat is nou het lastige, die benaderen jou niet. Neem nou ikwilvanmijnautoaf.nl bied daar een een auto aan. Je krijgt er echt een absoluut laagste prijs. Maar volgens mij loopt het als een trein. Zonder enige grote dealer of verkoop site zoals marktplaats etc.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn een paar dingen die ik bedenk als ik het gehele verhaal lees:

 

De automarkt is tegenwoordig een (inter) nationale markt. Waar je vroeger nog bij de 'dealer om de hoek' ging kijken of er nog wat staat speurt iedereen internet af naar 'de auto'. Waarbij elke kleur, km-stand, uitvoering bijna wel te vinden is. We hebben het dus over een zeer transparante markt. Onderscheidend vermogen is dus niet 'vanzelfsprekend' aanwezig door je locatie of je aanbod. Mensen zijn bereid ver te rijden om 'hun' auto te halen.

 

Afgezien van een goede handelsgeest die je duidelijk hebt (met alle morele dilemma's daarbij ;-) ) kom je dan op de bekende vraag hoe/waarmee jij je wilt/kunt onderscheiden. Een focus op een doelgroep kan erg goed werken (VW Golf/Petjes als voorbeeld) of juist een bepaald segment (Amerikanen). Natuurlijk ben je dan een beetje stereotiep aan het kijken, maar die stereotypen zijn er niet voor niets. Daarnaast kun je wat kennis opdoen van je markt en leert de markt je kennen/vinden.

 

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat je bij jongeren heel veel kunt bijverkopen op de langere termijn. Nieuwe autoradio/boxen, andere velgen, spoiler/bumper kit en daarna is ie 'af' en komt er weer een nieuwe.

Als je daarbij een leuke inruil constructie gebruikt kun je je klanten misschien langer binden. Een setje velgen die je overhoud kun je weer gebruiken om een goedkoper model wat te 'pimpen'. Als je dan als inkoop bij de ouderen vooral populaire modellen voor de jeugd weghaalt en die een klein beetje verjongt kun je een leuk businessmodel hebben.

 

Bedenk ook goed hoeveel 'garage' en hoeveel 'dealer' je bent. Als je belangrijkste gereedschap de poetsdoek is zit je in een andere business dan als je ook van 2 schadeauto's 1 fatsoenlijke kunt (en wilt!) maken.

 

Link naar reactie
  • 0

Er zijn een paar dingen die ik bedenk als ik het gehele verhaal lees:

 

De automarkt is tegenwoordig een (inter) nationale markt. Waar je vroeger nog bij de 'dealer om de hoek' ging kijken of er nog wat staat speurt iedereen internet af naar 'de auto'. Waarbij elke kleur, km-stand, uitvoering bijna wel te vinden is. We hebben het dus over een zeer transparante markt. Onderscheidend vermogen is dus niet 'vanzelfsprekend' aanwezig door je locatie of je aanbod. Mensen zijn bereid ver te rijden om 'hun' auto te halen.

 

Afgezien van een goede handelsgeest die je duidelijk hebt (met alle morele dilemma's daarbij ;-) ) kom je dan op de bekende vraag hoe/waarmee jij je wilt/kunt onderscheiden. Een focus op een doelgroep kan erg goed werken,

 

Dit bedoel ik ook eigenlijk een beetje. Vroeger ging je voor een inruiler of als je een snel je auto wou verkopen gewoon naar een autodealer om de hoek, autodealer bij de andere hoek en voor het hoogste bod verkocht je uiteindelijk je auto. Maar nu gaat alles via de internet. Zou ik niet iets kunnen bedenken, bijvoorbeeld een site, waar ik direct particulieren auto-verkopers in contact kan komen voor een goed bod ? Is maar een idee..

Link naar reactie
  • 0

Een andere plek waar je misschien aan goedkope auto's zou kunnen komen, door contact op te nemen met websites/bedrijven die zaken doen met importeren op voor klanten. Ik zie het zelf vaak dat mensen een auto importeren, en dan terloops vragen of we misschien interesse hebben in een bepaalde auto.

 

Ik ga hier niet lopen spammen voor mijn eigen site, maar ik heb al vaak gedacht aan een autoinkooponderdeel aan mijn site toe te voegen, maar het ontbreekt me eenvoudigweg aan tijd om dat te managen. Ik ga er van uit dat conculega's hetzelfde zouden kunnen doen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.