• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe website? Batterijenhuis.nl

Omschrijving van je concept:

Sinds afgelopen vrijdag is de nieuwe website van Batterijenhuis.nl in de lucht.

De vorige website heeft iets van 3 jaar gedraaid en deed het prima, maar het ontbrak toch een stukje proffessionaliteit. Ik hoop dit met de nieuwe website te bereiken.

 

www.batterijenhuis.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Assortiment is flink uitgebreid van ongeveer 400 producten naar een kleine 900 producten. Dit wordt de komende 2 maanden uitgebreid naar een 1500-2000 producten.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Met Batterijenhuis wil ik een totaal aanbieder zijn van batterijen, laders en aanverwante artikelen.

Belangrijk is ook dat bezoekers makkelijk hun product kunnen terug vinden.

Dit is o.a. gedaan met het dropdown menu'tje linksboven op de website.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De meeste websites die batterijen verkopen hebben niet alle batterijen die er zijn, dit is voor Batterijenhuis het uiteindelijke doel.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- zijn er onduidelijkheden op de website?

- kan je makkelijk de juiste batterij terug vinden?

- productsuggesties?

- andere suggesties?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Maar als ik bijvoorbeeld kies voor Alcatel, dan krijg ik meteen 6 batterijen te zien (meer zijn er blijkbaar niet) en vervolgens duurt het nog ruim 20 seconden voordat de hele pagina geladen is (meer dan 500 items), terwijl ik daar op het scherm verder niets van terugzie ...

Er wordt gefilterd, dan zijn er nog 500 items waar hij nog doorheen moet filteren.

Maar 20 seconden is wel erg lang. Mag ik vragen met wat voor browser je werkt?

 

Batterijen zijn nu niet direct producten waar doorgaans heel lang over wordt nagedacht; bij de supermarkt neem ik vaak nog effe een pakje uit impulsstand bij de kassa mee, omdat ik denk dat ze thuis bijna op zijn. Hele lappen tekst op de homepage over het voordeel van batterijen bestellen, vind ik overbodig en nodigt niet uit tot lezen. KISS: Keep It short and Simple, zou ik zeggen...

In de supermarkt zijn het inderdaad impulsaankopen, bij mij is het juist zo dat bezoekers batterijen kopen die niet overal verkrijgbaar zijn. Daarom vind ik het belangrijk dat de bezoeker zo snel mogelijk de juiste batterij terug vind en weet wat de verkoopvoorwaarden zijn.

Maar ik ga inderdaad de tekst inkorten en fouten eruit halen.

 

misschien domme vraag, maar hoe zie je dan een facebook pagina zonder dat je er zelf naar op zoek was? Tenzij je ervoor gaat betalen natuurlijk, maar voor de rest kom je volgens mij alleen tevoorschijn via links of als iemand via trefwoord zoekt....

Wat ik onder andere met Facebook van plan ben is het klantcontact te onderhouden.

Daarnaast ook de mogelijkheid geven dat bezoekers een bepaald product kunnen "liken" en weer via hun netwerk nieuwe klanten kan bereiken.

 

Bij het lezen van het topic meende ik mij te herinneren ooit wat besteld te hebben hier en na wat graafwerk in mijn mailbox blijkt dit ook zo te zijn. Namelijk op 14 januari 2011 met bestelnummer 1295014356237.

 

Uiteindelijk voor jullie gekozen, omdat de site er professioneel uitzag en ik de batterijen voor mijn postweegschaal dringend nodig had. Helaas duurde het wel een paar dagen voordat ik de bestelling binnen had. Mijn advies is dus om net als Wouter Hol alles uit voorraad te leveren volgens het "Voor 16.00uur besteld, morgen in huis!" principe. Want net als kabels koop je batterijen niet voor de lol, maar omdat je ze nodig hebt en meestal snel!

Ik heb je bestelling er gelijk even bijgezocht.

Ik zag dat dit op een vrijdagmiddag besteld was, deze was maandag verstuurd.

Je hebt gelijk dat dit dan wat lang duurt.

In principe wordt alles uit voorraad geleverd en ik probeer alle bestellingen die voor 15:00 binnen komen dezelfde dag te versturen.

Link naar reactie
  • 0

Maar 20 seconden is wel erg lang. Mag ik vragen met wat voor browser je werkt?

In IE8 (Vista) duurt het ruim 20 seconden en zie je de teller met resterende items langzaam teruglopen. Inmiddels ook geprobeerd met FF en Safari en daar is het zo snel dat je die melding over resterende items helemaal niet ziet ...

Link naar reactie
  • 0

Leuke site voor een niche-markt.

 

Bij contact knop zie ik alleen een invulveld. Hier zou ik de bedrijfsgegevens van jezelf ook neerzetten.

 

Bij bedrijfsgegevens is mailadres geen mailto, er zit geen link op

Bij staffelkorting mist ook de link op mailadres

Punt 19 van de FAQ idem dito

 

Soms u en dan weer jij

 

teksten op subcategoriën zijn te groot voor de betreffende knoppen 'standaard kno...'

 

Bedrijf op de luchtfoto heet anders dan Batterijenhuis?

 

'Verzenden' Tnt en DPD, later noem je alleen DPD in dit blokje

 

Eneloop leidt af

 

Voorraadstatus/ levertijd aangeven svp

 

Zoals Wouter Hol al aangaf, bestelknop bij de staffels. Een klik teveel kan ook een klik-weg zijn

 

Verder mis ik Gastenboek, review en social media knoppen om te delen.

 

Wellicht te overvloede, maar accu's voor electrisch gereedschap? Kan je volgens mij eenvoudig insolderen? (leuke winterklusjes voor de doe-hetzelvers)

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
  • 1

Ik zou geen tijd besteden aan facebook. Batterijen koop je als je het nodig heb, lijkt mij niet dat er dan behoefte is aan nieuws op facebook.

Voor directe verkoop is social media in het algemeen niet geschikt. Wel voor je merkbekendheid. Stel dat een vriendje van mij de facebook pagina van batterijenhuis leuk vindt, dan zie ik dat ook in mijn timeline van facebook. Het merk batterijenhuis wordt zo dus bekender. Wellicht dat als ik in de toekomst een batterij nodig heb dat ik dan eerder bij batterijenhuis terecht komt omdat ik ze op facebook ook wel eens voorbij zie komen.

 

Ook kan je je als een soort van kenniscentrum over bijvoorbeeld energie opstellen. Elke week een leuk weetje over energie, batterijen of iets wat daar mee verwant is. Dat kan er voor zorgen dat mensen een bepaalde uitspraak of verhaal leuk vinden, zodat dat ook weer zichtbaar wordt aan de vriendjes van diegene.

 

Verder kost social media niets behalve tijd. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt maar met een half uurtje per week kom je al best ver. Lijkt mij niet verkeerd om het sowieso er bij te doen.

 

Bedenk ook: Je business zit op internet. Social media is een enorm groot, zo niet het grootste, onderdeel van internet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.