• 0

Senseo op de zaak (woonadres)

Beste mensen,

 

Mijn werkadres is hetzelfde als het woonadres.

Nu is mijn vraag of ik evengoed een senseo apparaat als kantinekosten kan opvoeren.

 

Er komen namelijk regelmatig vertegenwoordigers van bedrijven, die meestal wel een kopje koffie lusten.

Nu drinken wij zelf bijna nooit koffie dus hebben geen senseo in huis.

Hij zal ook wel eens af en toe privé gebruikt worden.

 

Wat mag ik hiermee ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

En als ik dan koffie ga zetten duurt het zo lang voordat die klaar is.

Neem dan een Nespresso apparaat. Komt tenminste nog fatsoenlijke koffie uit :P.

 

*** Jura aanzetten doet ***

 

:-) Tussen oplossing :

Saeco Lavazza

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Waarom zou ik een vertegenwoordiger van een bedrijf die onverwachts langskomt iets beters dan Senseo moeten schenken?

 

 

Dat zal ik vertellen, de beste vertegenwoordiger probeert natuurlijk iets te verkopen en jou aardig te vinden en dat zijn best..... maar.... Als jij als -potential- afnemer er voor gaat zorgen dat vertegenwoordigers graag bij je langs komen (door bv prettige sfeer, knappe dochter, lieve zoon, goed gesprek lekkere koffie je bepaalde band krijgt (de zgn koffieband:P ) en daarmee jij juist extra informatie van je conculega's krijgt, andere bedrijfsinformatie, betere korting etc)

 

En natuurlijk; wees een fatsoenlijk mense en schenk die troep niet!

 

P.s. Deze extra uitgebreide informatie schrijf ik omdat TS zelf bijna geen koffie drinkt en daarmee niet kan oordelen over koffie en ik ben graag behulpzaam

 

+3

 

(ik voel ook een slotje aankomen "ik denk dat de vraag beantwoord is en verder koffie geleut past niet in dit topic +4)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.