• 0

Fulfilment partner omgeving Eindhoven

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hoi,

 

Ik zou eens informeren bij de volgende bedrijven:

 

- Media Logistics (Gilze)

- VGO (Best) (niet zeker dat ze ook electronica kunnen??)

- Docdata (Waalwijk)

 

PS als het wat is geworden laat ons op Higherlevel wat weten!

 

Groeten,

 

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Link naar reactie
  • 0

Wellicht zijn deze partijen interessant? Beide zijn gevestigd in Eindhoven.

 

PrimaPost Eindhoven BV

www.PrimaPost.nl

PrimaPost faciliteert ondernemingen bij het voeren van communicatie aan haar doelgroepen. Wij verlenen diensten op het gebied van Direct Mail, print en afhandeling van poststromen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor fulfilment activiteiten, warehousing, koeriersdiensten en inkoop drukwerk. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website.

 

Service Bureau Jansen

www.servicebureau.nl

Service Bureau Jansen is een familiebedrijf dat in 1953 is opgericht door Antoon Jansen en is overgegaan van generatie op generatie. Van Antoon Jansen op Ton Jansen en na hem heeft Bart Jansen, de huidige Director Operations, het roer overgenomen. Ons bedrijf heeft een lange en rijke historie en is begonnen als mailingbedrijf. Service Bureau Jansen biedt een unieke combinatie van marketing, after sales, digitale print en mail diensten, e-commerce, datamanagement, warehousing en fulfilment. Hierdoor zijn we in de Benelux een van de meest toonaangevende bedrijven geworden in onze branche. We hebben meer dan 100 servicegerichte en flexibele medewerkers in dienst. Daarnaast zijn we al geruime tijd partner voor vele vooraanstaande multinationals in Nederland.

Link naar reactie
  • 0

hoi,

 

Let wel bij Media Logisics doen ze veel meer dan alleen print, hebben meerdere grote webshops tot nu klanten kring. Ik zou toch eens checken als ik jouw was. Ben er laatst zakelijk geweest, maar die kunnen wel wat hoor!

 

Maar het blijft jouw keuze ik kan je alleen adviseren!

 

Groeten,

 

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Nou je bent bij ons van harte welkom! We zitten op 15 minuten van Eindhoven en hebben ongeveer 10 klanten uit Eindhoven.

We hebben een eigen media afdeling en een eigen call center waar je ook gebruik van kunt maken.

Ik adviseer je graag naar de mogelijkheden.

 

www.dimass.nl

 

Peter...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.