Mijn bedrijf heeft een iPhone app waarvoor per download wordt betaald. Apple betaald ons dit uit, zonder dat wij hier een factuur met BTW voor hoeven op te stellen. Apple, die hierbij handeld vanuit Luxemburg, vermeld dat zij geen BTW inhouden.
Moet mijn bedrijf BTW over deze verdiensten afdragen? En zijn dit geleverde diensten of goederen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
thijsonline
thijsonline
Mijn bedrijf heeft een iPhone app waarvoor per download wordt betaald. Apple betaald ons dit uit, zonder dat wij hier een factuur met BTW voor hoeven op te stellen. Apple, die hierbij handeld vanuit Luxemburg, vermeld dat zij geen BTW inhouden.
Moet mijn bedrijf BTW over deze verdiensten afdragen? En zijn dit geleverde diensten of goederen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34179-btw-over-verdiensten-app/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag