• 0

Help, idee word DENK ik gestolen

Hai Allemaal,

 

Enige tijd geleden had ik hier genoteerd dat ik een idee had voor eventuele samenwerking met een merk.

Nou alles was zo goed als, eigenaar wilde wel samenwerking aangaan en we hadden al over contracten alleen blijkt n u dat hij een ander mesije, die ik toevallig ook ken opeens door een mederwerker had laten bellen of ze met spoed een collectie kon ontwerpen.

Ze is gisteren op gesprek geweest en ze had mij gisteren gebeld hierover, ze wilden eerlijk met mij zijn e ik had meteen die man gebeld vanne, hoe of wat.

N u verteld hij ja, ik wil twee lijnen beginnen 1 wat rustiger dat is haar stijl en 1 wat meer stoerder mijn stijl.

 

Hij wilde haar volgende week al laten shoppen in London, ik ben dus nu doodsbang dat zij mij een hak gaan zetten, ik had wel al op internet mijn idee beschermd maar met nog wat erbij wat mijn extra bijzonderder maakten, kan even niet omschrijven hoe of wat maar dat is niet wat hij erbij gaat doen.

 

Wat kan ik n u beste gaan doen en ik wil daar natuurlijk niet meer mijn idee voortzetten maar wil wel snel een mode ondernemer vinden, ben anders bang dat hij mij dadelijk alsnog voor is.

En dit is een idee wat ECHT origineel is.

 

Pff sorry dat zo vaagjes is, hopelijk begrijpt iemand het want wil niet alles hier noteren.

 

Groetjes Rosana

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allemaal bedankt voor reacties!!

 

Ik ben erg bang voor dat hij mijn idee wil laten kopieren door een ander.

Hij zelf geeft aan dat niet zo is maar heeft wel achter mijn rug om nog een afspraak gemaakt met die andere dame en zelfs aangegeven ow je mag deze week al lekker naar cbuitenland.

 

Ik kijk wel uit wat ik hier noteer hoor, maar kleine kans dat hij zich hier bevind.

 

Maarre ik heb mails, smsjes dat hij enghousiast is, dat ik kan anatonen dat ik als eerst naar hem toe ging.

Heb ik rechten>

Link naar reactie
  • 0

 

Rechten waarop? Je hebt een idee besproken, maar een idee is lastig te claimen. Ontwerpen is al wat beter te beschermen. Maar vorige keer was je van plan om schetsen te laten maken. Bij een idee kan iedereen beweren: goh toevallig, had ik ook net bedacht. Waarom heb je niet iets laten maken?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Rechten waarop? Je hebt een idee besproken, maar een idee is lastig te claimen. Ontwerpen is al wat beter te beschermen. Maar vorige keer was je van plan om schetsen te laten maken. Bij een idee kan iedereen beweren: goh toevallig, had ik ook net bedacht. Waarom heb je niet iets laten maken?

 

ik heb ook schetsen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.