Oké, toegegeven, ik vind de webpagina van de CBS waar je informatie en statistieken zelf op kan roepen en vergelijken, een geweldige speelgoed om naar het gedrag van mensen te kijken. Ik ben dus niet normaal, dat snap ik.
Maar deze geeft aan, niet wat mensen zeggen dat ze gedaan hebben of gaan doen, maar wat ze werkelijk doen. Geweldig.
Ik heb al uitgefoeterd dat volgens deze data bereikt de vraag voor bedrijfshuisvesting en kantoorruimte in as januari een piek in mijn regio, en voor vergaderruimte pas in maart. Dat lancelots in opmars is qua bezoekers,maar dat leden van Higherlevel veel langer op de forum zitten en ermee meer doen. Dat de revamp van de Hallo site van de KvK heeft er voor een daling in de bezoekers cijfers verzorgd, dat...oké, ik hou nu op.
*ahem* >stop met kind in snoepwinkel gedoe<
Het is een nuttige gereedschap om je doelgroep een keer te gaan bekijken, niet vanuit wat jij denkt dat ze doen of wat ze zeggen dat ze doen, maar wat ze werkelijk wel doen.
Met vriendelijke groet,
Jeannine
Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl
Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeannine vdLinden
Jeannine vdLinden
Ik kwam deze gisteravond toevallig tegen: Google Think Insights.
Oké, toegegeven, ik vind de webpagina van de CBS waar je informatie en statistieken zelf op kan roepen en vergelijken, een geweldige speelgoed om naar het gedrag van mensen te kijken. Ik ben dus niet normaal, dat snap ik.
Maar deze geeft aan, niet wat mensen zeggen dat ze gedaan hebben of gaan doen, maar wat ze werkelijk doen. Geweldig.
Ik heb al uitgefoeterd dat volgens deze data bereikt de vraag voor bedrijfshuisvesting en kantoorruimte in as januari een piek in mijn regio, en voor vergaderruimte pas in maart. Dat lancelots in opmars is qua bezoekers,maar dat leden van Higherlevel veel langer op de forum zitten en ermee meer doen. Dat de revamp van de Hallo site van de KvK heeft er voor een daling in de bezoekers cijfers verzorgd, dat...oké, ik hou nu op.
*ahem* >stop met kind in snoepwinkel gedoe<
Het is een nuttige gereedschap om je doelgroep een keer te gaan bekijken, niet vanuit wat jij denkt dat ze doen of wat ze zeggen dat ze doen, maar wat ze werkelijk wel doen.
Met vriendelijke groet,
Jeannine
Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl
Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34193-porn-voor-de-marketinginformatie-junkie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag