Ik moet een hele grote rekening betalen, maar heb niet alle financiele middelen beschikbaar.
Wat denken jullie dat vanuit mijn oogpunt slimmer is.
a het gedeelte betalen wat ik nu heb en aangeven dat ik wat krap bij kas zit
b wachten en alles in 1 keer betalen.
De onderneming waar ik het aan moet betalen is groot genoeg om er geen last van te hebben. Maar ben bang dat ze mij een stuk minder professioneel zien als ik voor optie a kies.
Als ik voor optie b kies ben ik 20 dagen telaat met betalen en ik heb de eerste herinnering al binnen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik moet een hele grote rekening betalen, maar heb niet alle financiele middelen beschikbaar.
Wat denken jullie dat vanuit mijn oogpunt slimmer is.
a het gedeelte betalen wat ik nu heb en aangeven dat ik wat krap bij kas zit
b wachten en alles in 1 keer betalen.
De onderneming waar ik het aan moet betalen is groot genoeg om er geen last van te hebben. Maar ben bang dat ze mij een stuk minder professioneel zien als ik voor optie a kies.
Als ik voor optie b kies ben ik 20 dagen telaat met betalen en ik heb de eerste herinnering al binnen.
Eind volgende week is het zeker bij mij binnen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34198-grote-rekening-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag