• 0

Al een bedrijfspagina op Google+?

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

het is nog niet de tijd voor google plus :)

 

edit:

 

wat mooi is van facebook is dat je likes heb

dat is goed voor je SEO .. En je"netwerking"

 

Je kan ook middels facebook adressen grootschalig

gebruik maken van message marketing.

 

dus berichten zenden naar jelikers bijvoorbeeld.

 

 

Ik zal google plus niet aanraden vind het er ook niet echt pro uitzien.

 

 

gr nick

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ze zijn er al, heb die mijne al geclaimd en fotos erop gezet. De rest komt volgende week, ik ben bezig geweest met "de week van het nieuwe werken" gedoe.

 

Als Google zo doorgaat als ik begrijp dat ze van plan zijn om door te gaan, gaan ze verder met de diensten integreren en allemaal uitvoeren door G+ als bindmiddel. G+ is nu al gebonden aan Places; ik ga er vanuit dat Maps niet ver achter loopt. YouTube is al enigszins geïntegreerd met Presentations; het zou me verbazen als dat ook niet gestuurd gaat worden uit G+. En je kan er zo doorgaan.

 

Wat het met lokaal zoekopdrachten gaat doen...op het moment zit het allemaal een beetje in de beta fase. Maar de kracht voor lokaal bedrijven, de mkb en zzp is mijn inziens groot.

 

Voor de MKB, zzp, en lokaal bedrijven, staat Facebook tot een volledig uitgerold G+ als een Skoda tot een Audi staat. Als iedereen die denkt dat het niks wordt over 2 jaar eraan komt dan vind je mij daar al staan, hoor.

 

Ik voel een blog eraan komen. :)

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeannine

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

HEt grote nadeel is dat je meteen ook een prive account moet gaan aanmaken, die evrvolgens weer aan een hoop eisen moet voldoen. HEt wordt daardoor misschien wel betrouwbaarder maar tegelijktijd ook drempelverhoogend.

 

Ik ben nu nog aan het vechten met mijn priveaccount en dan wil ik wel mijn pagina claimen, maar zal er niet actief wat mee gaan doen denk ik.

Link naar reactie
  • 0

 

Hmm. Ik heb een paar zakelijke accounts aangemaakt, verbonden met eigen websites, Google Places en Youtube. En die combinatie werkt zeer goed in de zoekresultaten van lokale bedrijvigheid. De klanten uit plaats X vinden leverancier uit plaats X op relevante zoekwoorden. Ik geloof wel in die integratie (G tot de macht 4) althans binnen het Google universum.

 

En dan komt wallet er ook nog eens aan...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hoi, Sandra,

 

Google doet niet aan vanity URL's, heeft begrijp ik iets met spam te maken. Behalve dat, als je er vroeg bij was, dan misschien heb je er een al. Maar vrees niet, ook al ben je laat aangekomen, ze zijn al druk bezig hiermee, de leger freelancers op de Web. : -)

 

Hier vind je een paar (oké, 9) suggesties en een uitleg van waarom sommigen het al hebben en anderen niet.

 

Groetjes,

 

Jeannine

 

 

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 1

Hoewel ik nog niet helemaal overtuigd ben van het nut, heb ik toch maar een Google+ pagina aangemaakt. Jammer dat de layout mogelijkheden (nog?) behoorlijk beperkt zijn. Je kunt (als ik het tenminste goed heb) alleen vierkante images op de pagina kwijt. Als je een redelijk lang logo hebt, dan wordt dat al gauw een beetje priegelig.

 

Het 'Vanity-pagina probleem' heb ik opgelost door /+ achter de url te zetten en dit gelijk door te zetten naar de Google+ pagina. je krijgt dan een adres als:: www.advister.nl/+ ; wat toch wel handig communiceert.

 

Bij de Aanbevolen links natuurlijk HL toegevoegd ;)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.