Welkom allemaal, ik zit met het volgende probleem, hopelijk weet er iemand raad.
Bedrijf X is 2 jaar geleden failliet verklaard, het faillissement is 1 maand terug door de curator bij gebrek aan baten opgeheven. Nu heb ik bepaalde activa gevonden die op naam van het gefailleerde bedrijf staat en die ik graag wil kopen/overnemen.
Alleen wat nu? Wie is er beslissingsbevoegd, dien ik aan te kloppen bij de curator die het faillissement al heeft opgeheven of dien ik aan te kloppen bij de oud bestuurder van de failliete BV?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Yoram
Yoram
Welkom allemaal, ik zit met het volgende probleem, hopelijk weet er iemand raad.
Bedrijf X is 2 jaar geleden failliet verklaard, het faillissement is 1 maand terug door de curator bij gebrek aan baten opgeheven. Nu heb ik bepaalde activa gevonden die op naam van het gefailleerde bedrijf staat en die ik graag wil kopen/overnemen.
Alleen wat nu? Wie is er beslissingsbevoegd, dien ik aan te kloppen bij de curator die het faillissement al heeft opgeheven of dien ik aan te kloppen bij de oud bestuurder van de failliete BV?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34214-nog-activa-terwijl-faillissement-is-opgeheven-bij-wie-aankloppen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag