• 0

ervaring met reclamepennen?

Ik ben op zoek naar een goed schrijvende pen met opdruk voor een redelijke prijs en hoor graag jullie ervaringen, aanbevelingen of afraden. Ik ben door mijn laatste pennen heen, die waren van penseurop.com en eerlijk gezegd niet zo goed bevallen. Kwaliteit is zeer matig en dat is toch niet wat je wilt als je iets aan een relatie geeft.

 

Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang maar het moet wel een pen zijn om makkelijk weg te geven dus ook niet een heel duur exemplaar. Alvast dank.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Toch maar even serieus. Astrid zoekt een tamelijk standaard product van een landelijk of zelfs internationaal leverancier. De ervaringen van andere HLers kunnen dus nuttig zijn. Dat is iets anders dat een product dat eigenlijk alleen door een lokale leverancier op maat gemaakt kan worden. In het laatste geval ben je bij die lokale leverancier veel sneller geholpen met een globale raming dan door deelnemers aan dit forum.

 

D'r wordt echt wel over nagedacht... :-K

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

het gaat me inderdaad om de ervaring en het gebruik twabla dank. Een proefpen aanvragen zal ik zeker ook doen maar vaak merk je pas na een tijdje gebruik dat de pennen toch niet zijn wat je ervan verwacht, zoals de pennen die ik had. En dan zit je met 150 pennen die je eigenlijk niet aan je klanten durft te geven :-[ . Ik ben dus erg blij met de ervaringen van HL-ers (Roy dank, ik ga ze zo even bekijken)

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er nog nooit een bestelling gedaan, maar ik krijg regelmatig een andere pen van adlerrelatiegeschenken.

 

De pennen zien er goed uit, schrijven ook goed.

 

Een proefexemplaar zal geen probleem zijn, ik heb zelfs een agenda van 2012 gekregen, "complimenten van Ritske Elektrotechniek", erop gedrukt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Een demo-exemplaar zegt ook niet alles. Ik heb twee jaar geleden pennen besteld op basis van een prima demo-pen, maar er waren 3 zendingen voor nodig om 150 goede exemplaren te krijgen.

 

Twee maanden geleden kreeg ik een demo-pen met een brief erbij met enorm veel taalfouten erin, dat geeft ook niet veel vertrouwen. Ik wilde het bedrijf hierop attenderen, maar de twee e-mailadressen op hun website werkten allebei niet ...

 

Pas geleden weer een demo-pen ontvangen, maar daar was een deel van de tekst al afgesleten.

 

Schijnt een moeilijke business te zijn ... >:(

Link naar reactie
  • 0

Vorige week net 100 pennen binnen gekregen, demo pen en geleverde pennen zien er netjes uit.

Het zijn in mijn geval wel wat duurdere pennen (metaal) maar ze zien er keurig uit en schrijven lekker.

Ik heb al een jaar een aantal van dit soort pennen en die blijven goed.

 

De pennen komen bij B55.nl vandaan.

Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond Astrid,

 

Ik ben vorige week bij Van Helden binnengeweest voor mijn vast werk (keuren brandblussers) en moet zeggen dat ik me verbaasde over hun grote aanbod/voorraad van alle diverse producten.

Tevens de opgeruimde/schone werkruimtes deed mij verbazen.

 

Kwaliteit kan ik niet over mee praten maar het feit dat Van Helden 1 v/d grootste is zegt denk ik genoeg.

 

Op hun site staan ook heel veel van hun aanbod met duidelijke prijzen.

 

Mvg,

 

Stef

Link naar reactie
  • 0

En dan zit je met 150 pennen die je eigenlijk niet aan je klanten durft te geven :-[ .

 

Je mag ze gerust schenken aan bijvoorbeeld de dierenambulance in jouw regio hoor, op miraculeuze wijze verdwijnen pennen steeds weer tijdens de dienst..... ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb wel eens pennen besteld bij national pen of zo iets. Ik vond het voordeel dat de tarieven van pennen inclusief opdruk waren (dus heldere prijs) en je vanaf 50 stuks kunt bestellen (heb vaak geen grote oplages nodig). Dus wellicht is dat iets voor je. Wat betreft de respons kan ik je weinig zeggen. Ik heb het destijds gegeven aan mensen die reeds klant waren in de massagepraktijk, dus niet aan potentiele klanten. Maar de meest mensen die destijds een pen hebben gehad, zijn ook terug gekomen.

Link naar reactie
  • 0

Post-its of notitieblokjes met opdruk zijn dan misschien ook het overwegen waard.

 

Wat wordt vaker gelezen of gebruikt? Hoe verhouden deze twee alternatieven zich in kostprijs en opbrengst?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik heb bij verschillende webshops al pennen besteld en tot nu toe allemaal bagger! 10% kun je afschrijven omdat ze het niet doen en de overige snel leeg. Ik heb vorige week wat duurdere besteld bij weer een nieuwe leverancier. Ik zal me melden hier als ze goed blijken te zijn.

Sexshop Slaapkamerspeeltjes.NL - De ondeugendste online sexshop van de Benelux! Voor de spannendste sextoys
Link naar reactie
  • 0

Goh, jij hebt een goed geheugen.

 

Topic lijkt inderdaad verdacht veel op een ander vergelijkbaar topic.

 

excuus, ik zal wel even zoeken als er al een ander topic is over ervaringen met reclamepennen, ik lees bijna dagelijks bij op HL maar blijkbaar heb ik dat gemist, heb alleen topics voorbij zien komen over het doel van reclame en promo artikelen

 

Marjan ook weggeven aan goed doel is voor mij geen optie als het slechte kwaliteit is, je bedrijfsnaam staat er toch op. Ik geef liever iets goeds aan een goed doel (of geld)

 

Basto, welk type heb je dat goed bevalt

 

Highio, het is een bewuste keuze om voor een pen te gaan, het gaat niet zozeer om de reclame (niet prioriteit 1) maar meer om de combi om iets aan mensen te kunnen geven waar ze iets aan hebben, dagelijks gebruiken (als het een fijne pen is!!) en een kleine reminder dat ze dit van mij gehad hebben doordat mijn bedrijfsnaam erop staat. Vandaar dat ik zo graag een goede pen wil hebben zonder meteen in de categorie opzichtig dure pennen e.d. terecht kom. Ik kom ook wel bij gemeente of andere instanties waar ze panisch omgaan met alles wat een zweem heeft van giften maar een pen met reclame uiting wordt doorgaans niet onder die categorie geplaatst. Daarnaast schrijf ik graag zelf met een 'eigen'pen met bedrijfsnaam.

 

Edit: tukker gewijzigd in marjan

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
  • 0

tukker ook weggeven aan goed doel is voor mij geen optie als het slechte kwaliteit is, je bedrijfsnaam staat er toch op. Ik geef liever iets goeds aan een goed doel (of geld)

 

Ik denk dat je nu 2 dingetjes door mekaar haald.

Een andere HL (Marjam) gaf dat weggeven als advies..

:D

 

Ik noemde Van Helden als advies

 

;D

 

Goedemorguh ;)

 

<één keer linken is meer dan genoeg - mod>

Link naar reactie
  • 0

 

excuus, ik zal wel even zoeken als er al een ander topic is over ervaringen met reclamepennen, ik lees bijna dagelijks bij op HL maar blijkbaar heb ik dat gemist, heb alleen topics voorbij zien komen over het doel van reclame en promo artikelen

 

 

Excuus nergens voor nodig. Marly heeft haar eigen appeltje te schillen en doet dat nu in jouw topic. Reclamepennen zijn niet eerder besproken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb al in 2002 voor de Colorama pen gekozen. Ik gebruik die nog steeds graag. Raken nu een beetje op.

Is simpel cilindrisch en van allerlei kleur en ontwerp mogelijkheden. Zelfs toen ook met een seizoen keuze (Kerstmis).

De pen was toen met een metalen klip, hetgeen toch mijn voorkeur is door de stevigheid, zodat hij niet steeds loslaat en valt. Ik weet niet of de plastic clip dit nu heeft.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Roy, ik vind het type niet zo heel mooi om te zien maar wellicht dat dat irl beter overkomt dan op de plaatjes. Besteleenheid is op de site's die ik gezien heb minimaal 600, ik zat meer te denken richting 150 a 200 st.

Voor kleine hoeveelheden zou ik dan Pens Europe adviseren. Dat zijn aantallen vanaf 50 stuks wat het voor jouw mogelijk interessanter maakt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.