• 0

Hoe promoot ik mijn website het beste (en meest kosteneffectief)?

Hallo collega ondernemers.

 

Mijn vraag is, ik wil graag mijn website promoten en hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik wil namelijk zoveel mogelijk bezoekers (en dus potentiele klanten) naar de site krijgen zonder dat ik iedere keer weer (diep) in de buidel moet tasten.

 

Alle suggesties ed zijn van harte welkom.

 

Vriendelijke groet

 

toes,

 

Mod edit: gegevens verwijderd

Vandehand.info Gratis Computer, Iphone, Ipod, Ipad, Foto, Film, Elektronica, Onderdelen en Componenten Marktplaats. Voor (bijna) al uw Nieuwe- en Gebruikte Elektronica. Het plaatsen van een (gratis) advertentie ging nog nooit zo snel en eenvo

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

De meest efficiënte marketing methode is afhankelijk van de producten of diensten die je aanbied. En je winstmarges.

Zoekmachine optimalisatie kan bijvoorbeeld absoluut goud zijn, maar ook totaal onwerkbaar wegens hevige concurrentie.

 

Een goed product/dienst is al de helft van je marketing. Maar als je ons even wat meer informatie geeft kunnen we je beter helpen.

Ik geloof dat we elkaar horen te helpen. Met Cliendo maken wij het werk van coaches, zorg & hulpverleners makkelijker.

 

Ons doel is het maken van het makkelijkste online ECD / Cliëntvolgsysteem.

 

http://cliendo.nl

Link naar reactie
  • 0

Als je je targetmarktet bepaald hebt, is het plaatsen van of linkruilen met diverse startpagina's (onderwerp gerelateerd) een optie die je alleen wat tijd kost.

 

Daarna zijn er ontzettend veel "zoekertjes"-achtige pagina's waar je gratis op kunt adverteren.

Google eens op "gratis adverteren".

Ook dit kost je enkel wat tijd en moeite.

 

Aanmelden bij diverse bedrijfsgidsen, indien van toepassing op jou, is ook nog een optie.

 

Investeer even wat tijd in het uitzoeken van de voor jou beste opties, en dan kan je al een goed eind op weg zijn.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt allemaal voor de reacties.

Het gaat om een elektronicamarktplaats voor nieuwe en gebruikt elektronica. Helaas werd de link verwijderd maar het is vandehand"punt".info.

 

Hier en daar aanmelden kost veel tijd.

 

Vriendelijke groet

 

toes

markplaatsscrshot.thumb.jpg.876df19d3c30abf5d43fda697b34eb4e.jpg

Vandehand.info Gratis Computer, Iphone, Ipod, Ipad, Foto, Film, Elektronica, Onderdelen en Componenten Marktplaats. Voor (bijna) al uw Nieuwe- en Gebruikte Elektronica. Het plaatsen van een (gratis) advertentie ging nog nooit zo snel en eenvo

Link naar reactie
  • 0

Voor tips over verbeteringen aan de site zelf is het "wat vind je van mijn..?" forum bedoelt, vandaar dat de links weggehaald worden. Ook worden links meestal gezien als spam.

 

Hoewel dit dus eigenlijk niet een feedback topic is, vraag ik mij toch hardop af wat je wilt gaan beginnen tegen een site als Marktplaats. Waarom zou iemand een advertentie bij jou zetten in plaats van bij Marktplaats?

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Zoals je weet is er altijd concurrentie tenzij je bv. een nog niet bestaand product weet uit te vinden.

 

Waarom zou iemand een product gaan kopen bij de 'mom and pap audio/videostore' ipv bij de mediamarkt?

 

En veel adverteerders plaatsen hun producten zowel bij Marktplaats, Speurders, e.a. om de kans op verkoop te vergroten.

 

 

Vandaar!

 

Vriendelijke groet,

 

Toes

 

 

Vandehand.info Gratis Computer, Iphone, Ipod, Ipad, Foto, Film, Elektronica, Onderdelen en Componenten Marktplaats. Voor (bijna) al uw Nieuwe- en Gebruikte Elektronica. Het plaatsen van een (gratis) advertentie ging nog nooit zo snel en eenvo

Link naar reactie
  • 0

Gaan we doen!

 

Gr.

 

toes

Vandehand.info Gratis Computer, Iphone, Ipod, Ipad, Foto, Film, Elektronica, Onderdelen en Componenten Marktplaats. Voor (bijna) al uw Nieuwe- en Gebruikte Elektronica. Het plaatsen van een (gratis) advertentie ging nog nooit zo snel en eenvo

Link naar reactie
  • 0

Oke, is inmiddels gebeurd.

 

Iedereen een prettige avond

 

gr

 

toes

Vandehand.info Gratis Computer, Iphone, Ipod, Ipad, Foto, Film, Elektronica, Onderdelen en Componenten Marktplaats. Voor (bijna) al uw Nieuwe- en Gebruikte Elektronica. Het plaatsen van een (gratis) advertentie ging nog nooit zo snel en eenvo

Link naar reactie
  • 0

 

 

Hier en daar aanmelden kost veel tijd.

 

 

 

Alles rondom de promotie van een website kost veel tijd. Ga daar gewoon van uit en pak alle lange termijn dingen op. Goede teksten, serieuze linkbuilding, goede opgebouwde site met alle benodigde metatags etc goed ingevuld. Gebruik social media en blijf er mee bezig.

Link naar reactie
  • 0

Beste Toes,

 

Meer bezoekers naar een website wil niet zeggen dat de revenue daaruit hoger is. Bezoekerstrends in de gaten houden en een relatie met de bezoeker opbouwen is veel belangrijker. Het meest kosteneffectief een website promoten kan op verschillende manieren.

 

1. Investeer in het ontwerp en bouw van de website en laat een professioneel SEO (Search Engine Optimization) bedrijf er naar kijken.

 

2. Investeer in tijd om door zoekmachines gevonden te worden op de juiste zoekwoorden.

 

3. Zorg voor een call-to-action. Gebruikers op de website moeten op de meest eenvoudige manier een product of dienst bij je kunnen afnemen.

 

4. Onderzoek wie de doelgroep is en waar je deze kunt vinden. Gebruikt de doelgroep wel Internet voor jouw product/dienst.

 

Groet,

Maarten

Een bedrijfsfilm, commercial of animatie laat je maken door Mamascreen

Link naar reactie
  • 0

Hoi Maarten,

 

De tip werd zelfs in dit topic al gegeven:

Zet dan even een signature bij je profiel.

Want in elk bericht je link droppen is niet de bedoeling.

 

De TS doet er beter aan om nog even na te denken of de stelling "er is altijd concurrentie" hem inderdaad gaat helpen om mensen te overtuigen om naast een advertentie op Marktplaats ook bij hem een advertentie te plaatsen.

 

Dan nog even een voorspelling van mij:

De ruimte hieronder wordt geclaimd door internet marketing bedrijven die de quote hierboven ook nog niet gelezen hebben en via Google binnen komen op dit topic. ;)

Link naar reactie
  • 0

@ Wouter Hol, niet helemaal waar, ik had al eerder gereageerd en je quote ook gelezen ;)

 

@ toes, Als je iets van de grond wil laten komen dat continue véél gebruikers nodig heeft, moet je of

- Een fantastisch product hebben (USP's),

- De éérste zijn die het aanbied

- Een groot marketingbudget hebben.

 

Of: succesvol viral gaan, je richten op een niche en nog wat andere in dit geval minder waarschijnlijke opties. Maar in principe zijn het de eerste drie genoemde opties. Er van uitgaande dat je geen groot marketing budget hebt en je zeker niet de eerste bent, vraag ik mij af: wat zijn de USP's van 'vandehand punt info'? Ik snap dat je nadruk legt op electronica, maar nog andere USP's?

 

Het lijkt mij wel wat als je een service levert die garandeert dat producten werken door ze zelf te testen. En garant te staan voor de bezorging en betaling van het product.

 

 

 

 

Ik geloof dat we elkaar horen te helpen. Met Cliendo maken wij het werk van coaches, zorg & hulpverleners makkelijker.

 

Ons doel is het maken van het makkelijkste online ECD / Cliëntvolgsysteem.

 

http://cliendo.nl

Link naar reactie
  • 0

Mond-tot-mond reclame blijft een goede promoter voor je website.

 

Maak je klanten fan en maak ze ambassadeurs van jouw website zodat er meer mensen komen kijken. Het respons percentage van de "echt geïnteresseerde" bezoeker wordt dan hoger.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.