• 0

Wat vinden jullie van mijn Duurzame webshop (duurzame producten)

Omschrijving van je concept:

Momenteel draait de webshop 4 weken. Binnen onze shop richten we ons op zowel op B2C als B2B.

 

In onze duurzaam assortiment bieden wij diverse duurzame en groen stimulerende producten aan. Hierbij kunt u denken aan energie-, water-, gas besparende -producten, duurzaam speelgoed, solar producten, energie- en water reducerende producten, water energie producten, gifts en gadgets en afval scheidingsproducten.

 

Echte voorraad hebben we bewust nog niet aangelegd, dit zal in de toekomst zonder twijfel gebeuren!

 

Het merendeel van onze producten kan bedrukt geleverd worden.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De shop is gevuld met +-60 producten. De categorieën gevuld met toepasselijke afbeeldingen. Het schrijven van nieuwsberichten met de focus op andere keywords om extra ingangen te creëren binnen de zoekmachines.

 

Dagelijks houd ik me bezig met Twitter (bijna 400 volgers) en Facebook (14 likes).

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen de consument bewust maken van het feit dat je met de juiste producten het milieu kan besparen en het comfort kan verhogen. Zodra er wat meer producten binnen de shop aanwezig zijn zullen we een vriendelijke zoekfunctie toevoegen, hiermee kan de klant gemakkelijk zoeken/filteren wat hij wil hebben. Verder hebben we ervoor gezorgd dat site een vriendelijk/groene uitstraling heeft, waar men een duurzaam gevoel bij krijgt.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het gehele bestelling proces voeren we zo milieuvriendelijk, kijkend naar verzendingsprocedure en verpakkingsmaterialen. Verzendingen van producten vinden 1 keer in de week plaats. Verder proberen we de klant van uitgebreide productinformatie te voorzien waar nodig.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Heeft iemand product suggesties die ons assortiment aanvullen?

Zijn er onduidelijkheden binnen de webshop?

Zijn er verbeterpunten?

Marketing advies?

Hoe extra traffic te genereren?

Hoe op een interessante manier actief zijn op Facebook?

 

 

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Marijn,

 

Een paar opmerkingen na een snelle blik.

 

Je hebt een erg grote banner die schokkerig beweegt en te snel weer verdwijnt om de tekst in zijn geheel te kunnen lezen. Die bewegende banner leidt ook erg af bij het lezen van de rest van je teksten.

 

Je zegt dat je alleen producten levert van gerenommeerde merken. Dan zou ik bij alle producten ook het merk vermelden.

 

Ik zou iets duidelijker zijn over het éénmaal per week bezorgen vanuit milieu-oogpunt. Want waar zit precies het voordeel?

 

Veel tik- en taalfouten, daar mag je nog wel even naar (laten) kijken. Kijk ook eens naar de foutafhandeling van je contactformulier. En waarom mag ik geen streepje in mijn telefoonnummer zetten tussen het kengetal en het abonneenummer?

 

Tot slot: je berekent zo te zien geen btw over de verzendkosten, terwijl dat wel moet.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Beste marijn,

 

Ik vind het een erg leuk concept en ik denk dat zo'n webshop op lange termijn ook zeker kan werken!

 

Aantal punten misschien die naar mijn persoonlijke mening opvielen als verbeterpunten

 

- Ik vind vooral in de linker balk de tint grijs voor de tekst wel erg licht gekozen. Persoonlijk haat ik ook zwart maar misschien misschien iets donkerder zou geen kwaad kunnen voor de leesbaarheid.

 

- Ik ben geen voorstander van een dit webshop systeem, maar dit terzijde. Onder andere mis bijvoorbeeld ik een hover zoom functie. (waar als je over de afbeelding gaat, ernaast een venster opent met de zoom)

 

- Als je over een menu item gaat, (dan verschijnen de menu opties over de gehele breedte ipv naar beneden) Dit is niet gebruikelijk, en verwarrend.

 

- Zou leuk zijn als er de functie zou zijn waardoor je gelijk de prijs van B2B inclusief bedrukking al kon zien en kon bestellen. ipv van een melding met tekst. (erg drempel verhogend zo als het nu is voor mij)

 

- Gerelateerde producten is een wel erg grote lijst, die waarschijnlijk niet gelezen wordt. Ik zou het visueler houden en zoals gebruikelijk. Met grotere afbeeldingen werken (4-5) die er direct onder staan in de breedte)

 

- Verkoop gericht is het altijd erg interessant, om vooral producten en categorieën op de voorpagina te zetten. Ik vind de tekst overbodig. Mocht die voor SEO zijn zou ik hem toch wat lager zetten, en vooral de producten onder de aandacht brengen.

 

- Ik vind het persoonlijk erg vervelend dat de categorieën, nog eens een keer onderverdeeld zijn in een categorie. Het webshop systeem is niet erg snel. Hierdoor is het erg veel geklik om uit eindelijk veel producten gezien te hebben.

 

- In het logo is de 2de slogan gedeelte bijna niet leesbaar "verbeter comfort"

 

- Als marketing advies, zou ik zeker als beginnend, de nieuwsbrief veel duidelijker onder de aandacht brengen, dit is een toch een manier om uiteindelijk goedkoop een bestand van potentiële klanten op te bouwen.

 

- Ik mis het gehele social media op de site, er is geen mogelijkheid om bijvoorbeeld producten te "liken" dit is ook een goedkope manier om andere reclame voor jouw webshop te laten maken.

 

Mijn excuses misschien wat laat voor jou, nog feedback op het design, maar dat is mijn vakgebied. Als koper vind ik het assortiment trouwens misschien nog iets te krap. (ik was redelijk snel uitgekeken)

 

Verder vind ik de al gehele uitstraling wel goed! Ook is het een goed concept waar volgens mij zeker een toekomst voor ligt!

 

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor de positieve reacties en de gegeven verbeterpunten voor de http://duurzaam.com/ shop. Ik zal dan ook mijn best doen de beste tips eruit te pikken en ze naar prioriteit te (laten) behandelen.

 

@ John Bouman

 

Banner gaat inderdaad wat snel, valt alleen niet meer op als je hem al 1000 keer voorbij hebt zien komen haha. Goed punt.

 

Het voordeel wat betreft het 1x per week verzenden van de producten zit hem in het feit dat de bezorgingsdienst maar 1x langs hoeft te komen op onze locatie, om de producten op te halen. Met deze regel tonen we aan dat we zelf het initiatief nemen om een Co2 reducering te realiseren. (komt de boodschap op deze manier beter over?)

 

Erg goed punt wat betreft de verzendkosten waar geen BTW over wordt gerekend. Heb ik over het hoofd gezien, dit wordt gelijk aangepast.

 

 

@ Maline

 

Graag wil ik toelichten waarom onze keuze is gevallen voor het Typo 3 Multishop systeem. Dit systeem onderscheid zich in een aantal sterke punten t.o.z. van andere systemen. Ten eerste is het zeer eenvoudig om producten toe te voegen, alles wat je hebt toevoegd kun je in de front eenvoudig verplaatsten. Het is alleen een kwestie van slepen. Als de shop eenmaal staat is het zeer gebruiksvriendelijk en erg flexibel. Een database kan zo 1 op 1 worden overgeplaatst. Maar de kracht zit hem ook in het feit zeer overzichtelijk kunt werken met meerdere webshops. Dan nog niet gesproken over de andere functionaliteit, neem anders een kijkje op http://www.innovatieplatform.nl/typo-3-multishop-software/waarom-de-typo-3-multishop/

 

We hebben er bewust voor gekozen dat het topmenu in de breedte uitklapt. Maar ik ben er mee eens dat dit momenteel nog wat kaal/incompleet overkomt, dit komt vanwege het feit dat er nog te weinig (sub)categorieen binnen onze shop aanwezig zijn. Dagelijks probeer ik wat producten toe te voegen, dus het vullen is een kwestie van tijd.

 

De functionaliteit wat betreft een apart inlog systeem voor B2B is absoluut een aanvulling voor in de toekomst. Graag wil ik hier een duidelijke onderscheid in gaan maken. Er kan dan een duidelijke afscheiding gemaakt worden tussen incl. en excl. btw. En een extra module met een prijsberekening voor bedrukkingen zou dan inderdaad een goede aanvulling zijn!

 

Slogan zit wat mij betreft ook tegen het randje wat betreft leesbaarheid.

 

Zojuist een verzoek gedaan het contactformulier te repareren, bedankt voor de tip!

 

Wat bedoel je met het beter naar voren brengen van het nieuwsbrief gedeelte? Staat al 2x vermeld op de site, bovenin en aan de linkerkant. Hoe zou dit verbeterd kunnen worden?

 

Social Media ga ik ook verzoeken om dit verder in implementeren. Inderdaad belangrijk!!

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie
  • 0

Het voordeel wat betreft het 1x per week verzenden van de producten zit hem in het feit dat de bezorgingsdienst maar 1x langs hoeft te komen op onze locatie, om de producten op te halen. Met deze regel tonen we aan dat we zelf het initiatief nemen om een Co2 reducering te realiseren. (komt de boodschap op deze manier beter over?)

Iets dergelijks had ik wel verwacht, maar als daartegenover staat dat je elk gekocht product apart bij je leveranciers bestelt - je houdt immers geen voorraad - dan komen er wel elke week tig busjes van bezorgdiensten bij je langs. Of komt alles tegelijk van één groothandel?

Link naar reactie
  • 0

Wat betreft het 1 x per week verzenden: ik geloof daar niet in. Als webwinkel draait het om service. Klanten die online bestellen willen geen week wachten. Als je groter wilt worden, zul je daar denk ik niet mee uitkomen.

Je kunt je pakjes ook gewoon op de fiets naar het postkantoor brengen, zeker in het begin kom je heel ver met een fietstas, mand voorop en een rugzak. Op het moment dat dit dagelijks niet meer past, gaat het de goede kant op met je winkel :)

Link naar reactie
  • 0

Waar ik een probleem mee heb dat iedereen tegenwoordig "duurzaam" of ecologisch" is.

Terwijl vele producten dat niet zijn.

Probeer wat moeite te doen en echte duurzame en ecologische producten te verkopen.

 

Een voorbeeld, je "houten vogelhuisje" (ik zit in de houtsector, dus daar kan ik over meepraten)

"Dit houten vogelhuisje is gemaakt van 4mm dik MDF, het gat van het houten vogelhuisje is 38mm. afmeting 10X10"

 

Effe bekijken:

 

MDF = niet duurzaam of ecologisch, zal ook zeer snel rotten, veel sneller dan het goedkoopste naaldhout.

4 mm dik = veel te dun, de vogels moeten minstens 15MM dik hout hebben , zodat ze niet te koud hebben (of te warm in zomer).

Diameter 38 mm = veel te groot , is een diameter voor de mus en die zitten in ander soort nestkast.

binnen afmeting is +/- 9 op 9 = te krap, zelfs voor kleine vogels (zoals pimpelmees, meestal 10X10), maar de kleine vogels moeten een klein gat hebben +/- 25 tot 28 mm!!!

Beschilderen van de mdf is ook niet goed, want dan krijg je een dampdicht nestkast = condensatie.

Nog een klein detail: het stokje staat een beetje te laag tov. opening.

 

Ik wil gewoon zeggen, denk na wat je verkoopt als je duurzaam of ecologisch wilt zijn.

Het is niet altijd duurzaam, omdat je groothandel het zegt!

Hoop dat het je aanzet tot meer onderzoek :-)

http://eco-websites.startpagina.nl en http://ecologisch.startpagina.nl

Ecologische startpagina's vol informatieve websites uit Nederland en België, over eco lifestyle, ecologisch tuinieren, ecotoerisme, eco voor kids en nog veel meer.

Vrijwilliger bij Natuurvereniging Limburgs Landschap

Link naar reactie
  • 0

@ Iwan

:-)

 

@ Walter

Voor bedrijven is het een leuke gadget om weg te geven als bedrukt relatiegeschenk gezien het feit dat dit pakketje gewoon door de brievenbus kan. Ook is MDF een plaatmateriaal dat is gemaakt van (afval)hout wat gerecycled is. Kwalitatief gezien ben ik het met je eens dat dit vogelhuisje geen oneindig bestaan zal hebben, maar wat verwacht je voor deze prijs? Tenslotte is het geen meranti hardhouten vogelhuis, ik denk dat we het dan over een andere prijsklasse hebben. Aangezien jij in de houtsector actief bent heb je wellicht een suggestie over een product wat wel een goed alternatief biedt? (begrijp je punt wel, juist omdat je in die sector actief bent, maar ik dacht er net even wat anders over :-))

 

@ Manon

Ik snap wat je bedoeld, in de toekomst wil ik graag een ander initiatief nemen om de producten zo ''groen'' mogelijk bij de consument te krijgen. Hier moet ik me dan ook wat verder in verdiepen, dit is dan ook een punt dat ik op de korte termijn ga oppakken gezien de groeiende hoeveelheid bestellingen die de deur uit gaan. Wellicht heb je een suggestie voor een initiatief om vanuit Co2 reducerend oogpunt mee te dragen aan een duurzame verzending van de producten? (ik heb gezien dat ze vanuit postNL een initiatief aanbieden, hier ga ik me ook nog in verdiepen)

 

@ John

Wij hebben 1 leverancier welke de producten wekelijks bij ons bezorgd. Dus vanuit dit perspectief gezien belasten we het milieu zo min mogelijk.

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie
  • 0

@ Maline

De laadtijd van de webshop momenteel (bijna) storend langzaam. Maar dit ligt niet aan het Typo3 Multishop systeem, dit systeem draait totaal vlekkeloos. Hier ben ik dan ook echt zeer goed over te spreken!! De snelheid zit hem in het feit dat de ondersteunende surfer niet optimaal is ingesteld, zodoende komt de snelheid van het systeem niet optimaal tot zijn recht. Dit punt heb ik aangekaart bij de hosting provider, dit zal op de termijn ook verholpen worden (bewust voor gekozen vanuit financieel oogpunt).

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie
  • 0

 

@ Walter

Voor bedrijven is het een leuke gadget om weg te geven als bedrukt relatiegeschenk gezien het feit dat dit pakketje gewoon door de brievenbus kan. Ook is MDF een plaatmateriaal dat is gemaakt van (afval)hout wat gerecycled is. Kwalitatief gezien ben ik het met je eens dat dit vogelhuisje geen oneindig bestaan zal hebben, maar wat verwacht je voor deze prijs? Tenslotte is het geen meranti hardhouten vogelhuis, ik denk dat we het dan over een andere prijsklasse hebben.

 

*Je zegt wat verwacht je voor die prijs.

Je hebt toch een DUURZAME website, dus dan ga je toch duurzame dingen aanbieden, dat mdf vogelhuisje zal 1 jaar meegaan en dan is het om zeep.

 

* je zegt mdf= houtafval, dus duurzaam.

Weet je dat die mdf vol formaldehyde zit (en waarschijnlijk is dit ook made in China, dus zal de concentratie nog hoger zijn)

Dus die vogels adem lekker ongezonde lucht in

Qua recyclage naderhand ook niet ideaal.

 

*Je hebt het over een merantie vogelhuis.

Is ook niet echt ecologisch (tropisch hout) en splintert teveel.

Weet je dat vogels aan de invliegopening pikken, om zo te laten zien dat het bewoond is aan andere vogels. Dus die vogels gaan ook weer aan die giftige mdf pikken

(er bestaat wel zeroformaldehye MDF (momenteel nog zeer zeldzaam), maar ben 100 % zeker dat het bij dit vogelhuisje niet van toepassing is)

 

*je zegt het is leuk als relatie geschenk voor bedrijven en goedkoop.

Is dan elk gadget / relatiegeschenk dat goedkoop is duurzaam?

 

Nu heb ik een 10 tal dingen vermeld over hoe slecht dat vogelhuisje is en toch denk je nog dat het ideaal is om te verkopen?

Durf je het nog duurzaam/ecologisch te noemen?

5 euro is spotgoedkoop, maar als het maar 1 jaar meegaat en het niet gezond is en slechte afmetingen/dikte heeft, ...

Dan is dit nestkastje een duurkoop en totaal nutteloos.

Dus duurzaam ... , geef zelf toe dat het dat niet is.

Als je als duurzame website wilt overkomen, maak er dan werk van.

Anders ga weer één van de vele webshops zijn die het woord duurzaam alleen gebruiken om iets verkocht te krijgen.

 

Hoop dat het je aan het denken zet, nog veel werk voor de boeg :)

http://eco-websites.startpagina.nl en http://ecologisch.startpagina.nl

Ecologische startpagina's vol informatieve websites uit Nederland en België, over eco lifestyle, ecologisch tuinieren, ecotoerisme, eco voor kids en nog veel meer.

Vrijwilliger bij Natuurvereniging Limburgs Landschap

Link naar reactie
  • 0

@ Iwan

:-)

 

 

Wat is er dan leuk? Dat je ook eetkamerstoelen verkoopt maar geen garantie op de knopen geeft? " .....Op vrijwel alle artikelen die u bij ons koopt heeft u garantie. Wel komt het voor dat op een bepaald deel van een product geen garantie zit, zoals op de knopen van een eetkamerstoel. "

 

Als je niet de moeite neemt om 'gestolen' teksten te controleren wat wil je dan van mij of andere forum-leden? sorry hoor... maar zo maak je geen goede indruk voor je eigen onderneming en doe je andere webshops tekort.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

@ walter Je hebt een wel punt hoewel je sterk overdrijft. MDF zit natuurlijk niet vol formaldehyde. Dan zou het nooit verkocht mogen worden. Ik zou ook voor een huisje gaan dat echt geschikt is de kool/pimpelmees of mus.

 

Wel eens dus dat TS de producten nog een keer tegen het licht 8) moet houden. Zo heb ik enkele jaren geleden enkele van de schudlampen gekocht (die ook jij verkoopt) met het idee deze te importeren voor de caravanbranche. Uiteraard eentje opengemaakt en gezien dat de "spoel" van een haar dun koper was en de magneet een nepper. Licht kwam uit 2 knoopcel batterijen. Schudden had geen enkel effect. Dat is natuurlijk gewoon oplichterij. Tenzij deze wel werken maar dat lijkt me sterk omdat ook het schudden van een magneet over een spoel zo inefficiënt is dat je nooit met 1 minuut schudden voor 20 minuten licht kan maken.

 

Moet nu opeens aan "licht schütteln" denken. ;D

 

Link naar reactie
  • 0

Ik weet als geen ander hoe kritisch de duurzame consument is, je hebt geen makkelijke doelgroep gekozen. Ik ben het dus 100% eens met alle reacties dat je heel kritisch naar je aanbod moet kijken.

Link naar reactie
  • 0

@ walter Je hebt een wel punt hoewel je sterk overdrijft. MDF zit natuurlijk niet vol formaldehyde. Dan zou het nooit verkocht mogen worden. Ik zou ook voor een huisje gaan dat echt geschikt is de kool/pimpelmees of mus.

 

MDF en vezelplaat en osb bevatten formaldehyde van de gebruikte lijm.

Europese platen minder dan aziatische platen (en waarschijnlijk zijn het producten made in China)

In de nieuwe woningbouw kan men best niet teveel van deze platen gebruiken, want door de betere isolatie en verluchting van de huizen krijgt men een hogere concentratie formaldehyde in je huis (bij oudere huizen is dit proces langzamer en minder erg) Te hoge concentratie formaldehyde kan astma en andere aandoeningen bevorderen.

Dit is bewezen ! Ook een reden om geen mdf of vezelplaat op te branden in een kachel (kwestie uitstoot)

Dus sterk overdrijven is het niet.

Ik ken ook iemand die deze week een grote wandkast kocht voor in zijn kleine bureau, na enkele uren stonk de kamer al naar de vezelplaat (lees formaldehyde). Dus stel je voor het volledig huis in plaatmateriaal.

 

Dus zo'n vogel zit volledig omringd door mdf en zal ook nog eens aan de invliegopening gaan pikken/ mdf binnenkrijgen.

 

 

PS je vind het misschien overdreven, maar al die ander punten die ik aanhaalde, maakt het toch wel duidelijk dat dit vogelhuisje niets waard is.

 

Mensen gaan er te vlug vanuit dat het wel veilig is.

Een mooi voorbeeld is het EC keurmerk voor speelgoed, dat zegt alleen iets over de veiligheid van het speelgoed. (stukjes die kunnen afbreken, inslikkingsgevaar,...) NIET over de veiligheid/gezondheid van de gebruikte materialen!!!

 

En dan heb ik het nog niet over andere artikelen gehad :-)

http://eco-websites.startpagina.nl en http://ecologisch.startpagina.nl

Ecologische startpagina's vol informatieve websites uit Nederland en België, over eco lifestyle, ecologisch tuinieren, ecotoerisme, eco voor kids en nog veel meer.

Vrijwilliger bij Natuurvereniging Limburgs Landschap

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de tekst van je hoofdpagina wat aangepast, misschien kun je er wat mee!

 

Duurzaam.com is de ultieme webshop op het gebied van duurzaamheid, energiezuinigheid en bewustwording van een groene omgeving. Wij willen u in comfort en stijl stimuleren de eerste stappen te zetten naar een duurzame leefomgeving.

In ons duurzaam-assortiment bieden wij allerlei milieuvriendelijke en groenstimulerende producten aan. Hierbij kunt u denken aan energie- en waterbesparende producten, duurzaam speelgoed, solarproducten, energie- en waterreducerende apparatuur, waterenergie, gifts en gadgets en afvalscheidingsproducten.

Wij streven naar een groene samenleving, daarom bieden we alleen de beste kwaliteitsproducten aan. Continu zijn we op zoek naar innovatieve producten die een toegevoegde waarde hebben betreffende ons assortiment. Met deze producten bieden we u de mogelijkheid om geld te besparen en tevens stimuleert u hiermee een groene leefomgeving. Wat wilt u nog meer?

Omdat we zelf milieuvriendelijk met de omgeving om willen gaan, transporteren we de producten alleen op donderdag. Hiermee stimuleren we een Co2-reducering als het gaat om transport. Tenslotte begint een beter milieu bij jezelf!

Link naar reactie
  • 0

De dingen die mij als eerste opvielen zijn als volgt: Je slogan is in principe heel sterk maar slecht leesbaar. Banner reageren schokkerig. Ook heb je rekening te houden met een bepaalde doelgroep. Dit zijn waarschijnlijk mensen die daar ook mee bezig zijn. Enig idee hoe je deze benaderd? Heb je qua SEA en SEO alles op orde? Weet je hoe je hieraan kan werken? Weet je een beetje hoe Google redeneert. Dit zijn wel essentiële dingen voor een webshop al dan niet de belangrijkste. Ik zou je er eventueel belangeloos bij willen helpen.

 

Ook ben ik benieuwd wat je insteek is. Haal je bijvoorbeeld mensen binnen via 'houten speelgoed' op Google? Zo ja, dit hoeven niet mensen te zijn die specifiek ook duurzaam speelgoed zoeken. Mocht je men zo binnenhalen dan is het assortiment voor die groep vrij klein.

 

Ik hoor het wel van je.

Link naar reactie
  • 0

Hallo marijn112

 

Even vanaf mijn kant bekeken als webwinkeladviseur.

Ik zal de opmerkingen puntsgewijs neerzetten.

 

Bovenin staat nog een keer webwinkel, daar ben ik toch?

Je banner is te groot, deze neemt nu je halve pagina in.

uhhm... waar is je zoekformulier ?

Niet alle url's zijn even netjes bij je 'links'

Ik zou de kleur van je font iets duidelijker maken voor die bij assortiment

Bij nieuwsbrief staat nog test header en de tekst is niet mooi uitgelijnd

Zet bij je contact gegevens ook je KVK en BTW nummer

Ik zou je winkelmandje hetzelfde maken als je logo

Je logo is vrij onduidelijk

het logo van typo3 multishop staat wel erg duidelijk bij elke categorie

Doe wat aan de snelheid van je website, is nu te traag (minpunten bij google)

Geen dagaanbieiding vandaag ?

Ben je partner van jezelf ?

Ze je voordelen (USP) duidelijk in beeld op de site

Bij betaalmogelijkheden staat nog niet alles netjes.

 

Ik hoop dat je wat met mijn opmerkingen kunt.

Veel succes met je webwinkel

 

 

WebwinkelCommunity forum is nu #GRATIS : De gratis webshop community

Patrick Heijmans:  Online marketing specialist en consultant

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.