Flexplekken in Nederland: een compleet overzicht!

Aanbevolen berichten

Vandaag eens een dagje gratis gewerkt bij seats2meat in Utrecht. Geweldig concept!

 

Super plekken,online community om kennis te delen/vragen bij de aanwezigen en gratis lunch! Geen wit brood met kaas bij de AH vandaan maar gewoon vers gebakken brood met verse salade en gebakken champignons...

 

Alleen geen idee of dit winstgevend kan zijn:)

 

Danny

Link naar reactie

De bedoeling is dat jij je eerstvolgende vergadering ook bij S2M houdt, en die zaaltjes zijn wel betaald, ik geloof dat daar het verdienmodel in zit. Al blijf ik het inderdaad knap vinden.

 

Hmm,

 

over de hele dag was er 1 zaaltje eventjes verhuurd. Er waren zeker 80 flexwerkers en studenten die gratis koffie,thee en internet gebruiken. 5 minuten voordat de lunch begint komen er nog zeker 30 studenten bij. En allen eten heerlijk voor niks...

 

Ben heeeeel benieuwd naar de cijfers...

 

 

 

Link naar reactie

eens met Nico, het is vakantietijd. normaliter is s2m, zeker in utrecht, goed geboekt mbt zalen.

vanaf het begin kom ik er een paar keer per jaar, nu wat minder.

ik huur er wel een paar keer per jaar een zaal, en als ik dan rondkijk is zeker 60-80% van de zalen geboekt.

 

hier een kort interview met oprichter/eigenaar Ronald van den Hoff bij de opening

 

juist doordat ze geen marketing en verkoopkosten hebben, is het nu inmiddels een zeer winstgevend concept.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Is er inmiddels niet een overaanbod aan flexwerkplekken in Nederland?

Mooie vraag om te stellen als medewerker van Regus, Johan ;).

Dus wellicht kun je hem zelf ook beantwoorden?

 

Note to members & mods:

Ik heb de link in het bericht - hoewel zelfpromotie - overigens laten staan, omdat het bijdraagt aan het complete overzicht van flexplekken.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.