Meerdere bijlages in 1 bericht?

Aanbevolen berichten

Je stelt de vraag naar aanleiding van een post waarin je een aantal eerder op HL gepubliceerde bijlagen verzameld hebt. Dat kan op zich nuttig en handig zijn.

Maar.... in plaats van die bijlagen eerst te downloaden en opnieuw te uploaden kun je ook volstaan met een directe link naar de bijlagen in het oorspronkelijk topic (dus niet naar het bericht, maar naar de bijlage). Daarvan kun je er een vriiwel onbeperkt aantal opnemen:

 

bijlage kasboek 1

bijlage kasboek 2

bijlage kasboek 3

bijlage kasboek 4

bijlage kasboek 5

bijlage kasboek 6

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Je stelt de vraag naar aanleiding van een post waarin je een aantal eerder op HL gepubliceerde bijlagen verzameld hebt. Dat kan op zich nuttig en handig zijn.

Maar.... in plaats van die bijlagen eerst te downloaden en opnieuw te uploaden kun je ook volstaan met een directe link naar de bijlagen in het oorspronkelijk topic (dus niet naar het bericht, maar naar de bijlage). Daarvan kun je er een vriiwel onbeperkt aantal opnemen:

 

bijlage kasboek 1

bijlage kasboek 2

bijlage kasboek 3

bijlage kasboek 4

bijlage kasboek 5

bijlage kasboek 6

 

Klopt, maar in dit geval kon ik de oorspronkelijke topics niet meer vinden. De bestanden stonden op mijn computer. Dus linken naar een bestand was niet mogelijk.

 

Het is inderdaad de vraag of dit wel nodig is, maar ik dacht dat dit wel makkelijk te implementeren was. Het is zeker geen ramp en het is ook niet urgent het was slechts een suggestie ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.