• 0

Goede vervoerder gezocht voor de wat meer exotische Europese landen.

Al 4 jaar run ik een webshop/distributiebedrijf met verkopen door heel Europa met de focus op de benelux/duitsland.

Steeds vaker krijg ik bestellingen uit de iets meer exotische bestemmingen in Europa en loop tegen het probleem aan dat vervoerders exotische bestemmingen een zeer exotisch prijskaartje geven. Totaal niet in verhouding en absoluut niet haalbaar met een ordergrootte van tussen de 15 en 100 euro..

Voorbeelden van "dure" landen:

Bulgarije, estland, letland, finland, griekenland. ierland, italië, etc etc: 32 eu + 50 ct per kg

Dit terwijl duitsland 8 euro kost en belgië hooguit 7 en binnen Nederland 4.50 euro.

Deze tarieven kom ik overal weer tegen. PostNL met contract, GLS, UPS, DPD you name it...

Met mijn tarieven in de Benelux en Duitsland kan ik heel goed leven echter expansie buiten deze regio wordt onmogelijk gemaakt door de hoge kosten. (Dit terwijl er wel degelijk vraag en markt is in deze landen...)

Hebben jullie tips voor betaalbare vervoerders naar de wat meer exotische bestemmingen? Of zou PostNL versturen aan de balie dan toch de goedkoopste (lees vervelende) oplossing zijn...

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

http://www.raben-group.com/nl/raben_transport_nl2.php

http://www.hoektransport.nl/

Deze clubs rijden niet naar exotische landen wel naar midden en oost europa, al jaren; ik ken ze alleen voor trailer en pallet transport maar dit doen ze dan ook al jaaaaaren....

suc6

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
  • 0

Iwan bedankt voor je bijdrage. Wellicht had ik er even bij moeten vermelden dat het om klein pakketvervoer gaat. Een korte blik op de door jou geopperde sites deed me vermoeden dat dit niet helemaal hun line of work is? Ik ben op zoek naar d2d vervoer en verwacht eigenlijk niet dat ik dan bij Raben of Hoek aan het juiste adres ben?

• 0

Je zult aan de dure kant blijven met "doos" vervoer dit omdat het verder is en de logistiek in die landen anders/minder geregeld is als hier. Je zult hier voorlopig niet aan ontkomen ben ik bang.

Groeten,

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

• 0

Goede ervaring met Hoek voor CZ

Weet niet of ze kleine pakketjes doen. Bij ons gaat dat om kleine pallets.

Benelux doet men met TransMission.

Laatste keer liet de Tsjech het ophalen via zijn vervoerder, (pakketje) en toen kwam DPD met een sticker afhalen.

van Ewijk (Bulgarije)

verhoeven (Polen)

Laska (Rus)

zomaar wat namen die me te binnen schieten

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar