• 0

Mijn stap naar het ondernemen

Aangenaam Richard is de naam!

 

Al een tijdje had ik het in mijn hoofd hangen, maar uiteindelijk toch de keuze gemaakt om een eigen onderneming te starten!

Ik had veel onwetendheden maar ik ben gisteren op de startersdag in Apeldoorn geweest waar ik ontzettend veel aan gehad.

Ik werd bijgestaan door top adviseurs die me op alle gebieden hebben geadviseerd.

Ik werd persoonlijk & gezamelijk geholpen iets wat je echt wilt als startende ondernemer zijnde.

Nu kan ik pas echt beginnen met het starten van mijn onderneming.

En ik weet zeker dat het een goede start gaat worden!

 

De eerstvolgende startersdag is in Den Bosch waar ik weer zal zijn puur, omdat ik nog meer wil leren.

Voor iedereen die een onderneming gaat starten een grote aanrader!

 

Het is wel een pré om je via de Website in te schrijven.

Hoop jullie een beetje te kunnen helpen met deze informatie & dat jullie mij in de toekomst ook met al mijn vragen kunnen helpen op dit forum!!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ha freek,

 

Ook ben ik op de startersdag van de KVK geweest daar werd ik niet persoonlijk geadviseerd. Ik kon rondlopen foldertjes krijgen en thats it. Daar ben ik ook maar 20 minuten geweest en gisteren ben ik er van 13:00 tot 18:00 geweest!

Het grote punt is dat je van man tot man word bijgestaan!

Al jouw eigen onduidelijkheden worden veranderd in kennis en dat is wat ik zoek op een startersdag!

 

Ik heb me geen moment verveeld en mijn ambitiegevoel om een onderneming te starten is volop gegroeid!

Of ik dit feestje zelf organiseer?

haha nee was het maar zo'n feest!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Das nou jammer jongens.

 

Dat MOD's IP's kunnen zien. En wat blijkt nou meneer Ter Voorde, uw IP-adres is hetzelfde als meneer Heemskerk.

 

En gek genoeg op dezelfde dag geregistreerd. Alletwee nog geen enkel bericht behalve hier.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik overleg even met de andere MOD's, maar wat een bedriegerij in dit topic zeg. Sjonge jonge. Diep triest.

 

Wat mij betreft wordt dit topic direct in de prullenbak gegooid. To be continued...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Goh, alweer de startersunie met de startersdag?

 

laatst (2 weken geleden) hadden we ook al een lid, zumbadi (die nu zn naam veranderd heeft) die ook bijzonder lovend was over de startersunie.

 

Dat topic over de startersunie is offline gehaald, en nu duikt er zomaar ineens weer eentje op? Toeval?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Goh, waarom toch al die namaakprofielen en valse getuigenissen bij de Startersunie-topics?

 

Ze hebben daar gewoon een black belt social media marketing expert rondlopen

 

Zo'n expert zal ongetwijfeld een gedegen marketingplan voor de startersunie opgesteld hebben toch?

Ik neem tenminste niet aan dat een instituut als de startersunie ::) een marketingplan heeft dat gebaseerd is op anonimiteit, fake-reviews, en meerdere user-accounts.

 

Helemaal niet als je als startersunie-social-media-marketing-expert weet dat je doelgroep op HL rondloopt en je weet dat je op HL veeeeel meer bereikt met openheid en zinvolle bijdragen.

 

Waarom dan toch anonieme accounts? vragen vragen.

 

helaas heb ik de startersdag in Apeldoorn gemist, anders had ik ze kunnen stellen. Was om de hoek namelijk

 

 

Link naar reactie
  • 0

lol @ de black belt guru. Die linkt naar z'n linkedin profiel (als ie ingelogged is, is dat zn url ja)

 

Jammer dat ik z'n echte profiel niet kan vinden :) Lijkt zo wel een echte expert inderdaad.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

I love the smell of SPAM in the morning.

smells like... de Nederlandse Startersunie

 

Anyway, wat mij betreft unaniem gebombardeerd tot winnaar van de HL SPAM award 2011.

De winnaar mag een prijs uitzoeken in onze shop

 

Of doen we het dit jaar anders: 4 mod-coaches op stoelen met drukknoppen die accuut van hun stoel vallen bij deze nieuwe deelnemer aan "The SPAM of HL-land" ;)

 

www.spam.com

SPAM is a registered trademark of Hormel Foods Corporation.

Link naar reactie
  • 0

Hey Thomas Ruiter leest mee in dit topic :) Hij heeft namelijk ineens zijn de beschrijving in zijn twitter-bio aangepast.

Daar wordt met geen woord meer gerept over de startersunie ;D

 

Gelukkig dat google niet zo snel is met indexeren,

 

Beter bewijs dat de Nederlandse Startersunie realtime meeleest in dit topic én dus hoogstwaarschijnlijk achter al die fake-accounts zit kun je niet krijgen.

 

ROFLMAO

Link naar reactie
  • 0

Haha, kijk 'ns wat er een half uurtje later op een ander forum gepost werd: http://forum.fok.nl/topic/1739172

 

Helaas was Richard daar vergeten om na de copy & paste z'n naam in de tekst ook even aan te passen naar Kees De Gouw :)

Hij zou een feed moeten maken van al zijn activiteit op internet, dan heeft ie gelijk een mooie soap!

 

EDIT lees net Frans zijn post. Het wordt alleen maar mooier!

Link naar reactie
  • 0

Thomas ze tweets zijn afgeschermd (waarom?) maar op ze Facebook staan ze gewoon publiek.

 

Een uur terug twitterde hij "#bleh" dus ik denk dat ie er door heen zit.

 

EDIT ik heb de link maar even weggehaald want zo hard doordrammen is misschien ook niet leuk, maar Google laat het je zo zien :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.