Ik heb onlangs een Merk/Logo laten registreren bij www.boip.int.
(niet kort daarna ontving ik een zogenaamde spookfactuur. Bij navraag blijkt dit vrij vaak voor te komen - verscheuren dus)
Mijn vraag is: hoe weet ik zeker dat mijn Merk/Logo geen conflict krijgt met andere geregistreerde merken?
Bij octrooien kun je zelf zoeken (espacenet.com) en volgt er een nieuwheidsrapport bij de aanvrage. Bij het merkenrecht weet ik dat er een bepaalde oppositie periode is. Daar mijn merk gekoppeld is aan een vinding en ik bij eventuele verkoop / licentieregeling geen claims wil ontvangen zoek ik een officieel document dat mijn merk daadwerkelijk vrij van rechten is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
-Andre-
-Andre-
Geacht Forum,
Ik heb onlangs een Merk/Logo laten registreren bij www.boip.int.
(niet kort daarna ontving ik een zogenaamde spookfactuur. Bij navraag blijkt dit vrij vaak voor te komen - verscheuren dus)
Mijn vraag is: hoe weet ik zeker dat mijn Merk/Logo geen conflict krijgt met andere geregistreerde merken?
Bij octrooien kun je zelf zoeken (espacenet.com) en volgt er een nieuwheidsrapport bij de aanvrage. Bij het merkenrecht weet ik dat er een bepaalde oppositie periode is. Daar mijn merk gekoppeld is aan een vinding en ik bij eventuele verkoop / licentieregeling geen claims wil ontvangen zoek ik een officieel document dat mijn merk daadwerkelijk vrij van rechten is.
Bij voorbaad dank,
Macsys
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34324-merknaam-registratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag