Dit jaar doe ik een investering >3000 in software maar verwacht pas volgend jaar of daarna winst te maken. Ik ben startend parttime ondernemer naast loondienst, dus geen ondernemer voor de IB en voldoe dit jaar niet aan het urencriterium.
Uit de informatie op dit forum lees ik dat voor de Kleinschaligheidsinvesteringsaftrek (KIA) geen urencriterium geldt. Betekent dit dat ik de KIA dit jaar kan toepassen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans@B
Hans@B
Een vraag mbt de KIA:
Dit jaar doe ik een investering >3000 in software maar verwacht pas volgend jaar of daarna winst te maken. Ik ben startend parttime ondernemer naast loondienst, dus geen ondernemer voor de IB en voldoe dit jaar niet aan het urencriterium.
Uit de informatie op dit forum lees ik dat voor de Kleinschaligheidsinvesteringsaftrek (KIA) geen urencriterium geldt. Betekent dit dat ik de KIA dit jaar kan toepassen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34337-kleinschaligheidsinvesteringsaftrek-kia-bij-voorbereidende-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag