Ik heb me laten vertellen dat het wijs is je normale administratieve werkzaamheden en de Salaris administratie te scheiden. Om zo minder afhankelijk te zijn van 1 kantoor en kosten te drukken doordat je gebruik kunt maken van: http://www.loonbureau.nl/
Na een fiks "conflict" wil ik graag in een nieuwe situatie alles goed regelen.
Heeft iemand raad? het betreft een B.V. met Holding twee DGA's in de holding en 4 Werknemers in de B.V. waarvan 1 stageer. Alvast dank!
Trein
Trein
Ik heb me laten vertellen dat het wijs is je normale administratieve werkzaamheden en de Salaris administratie te scheiden. Om zo minder afhankelijk te zijn van 1 kantoor en kosten te drukken doordat je gebruik kunt maken van: http://www.loonbureau.nl/
Na een fiks "conflict" wil ik graag in een nieuwe situatie alles goed regelen.
Heeft iemand raad? het betreft een B.V. met Holding twee DGA's in de holding en 4 Werknemers in de B.V. waarvan 1 stageer. Alvast dank!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag