Ik heb me laten vertellen dat het wijs is je normale administratieve werkzaamheden en de Salaris administratie te scheiden. Om zo minder afhankelijk te zijn van 1 kantoor en kosten te drukken doordat je gebruik kunt maken van: http://www.loonbureau.nl/
Na een fiks "conflict" wil ik graag in een nieuwe situatie alles goed regelen.
Heeft iemand raad? het betreft een B.V. met Holding twee DGA's in de holding en 4 Werknemers in de B.V. waarvan 1 stageer. Alvast dank!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Trein
Trein
Ik heb me laten vertellen dat het wijs is je normale administratieve werkzaamheden en de Salaris administratie te scheiden. Om zo minder afhankelijk te zijn van 1 kantoor en kosten te drukken doordat je gebruik kunt maken van: http://www.loonbureau.nl/
Na een fiks "conflict" wil ik graag in een nieuwe situatie alles goed regelen.
Heeft iemand raad? het betreft een B.V. met Holding twee DGA's in de holding en 4 Werknemers in de B.V. waarvan 1 stageer. Alvast dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34363-salaris-admnistratie-scheiden-van-normale-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag