• 0

Welke pakketdienst voor maandelijkse verzending?

Als aankomend startend ondernemer ben ik bezig met het doorrekenen van mijn kosten. Ik ga een webwinkel beginnen met een abonnee service. Waarbij de pakketten op 1 dag in de maand allemaal verstuurd worden. Ze hoeven dan ook niet snel bezorgd te worden.

 

De pakketten wegen waarschijnlijk minder dan 1 kilo per stuk en het zullen er in het begin misschien 10 in de maand stijgend naar 100 in de maand zijn.

 

Omdat ik de verzendkosten niet wil doorberekenen, wil ik de kosten zo laag mogelijk houden. Omdat de pakketten niet snel en ook niet op een bepaalde dag verzonden hoeven te worden hoop ik daar mijn voordeel mee te kunnen doen.

 

Ook al zijn er nog zoveel topics over pakketten, het antwoord op deze vraag heb ik niet kunnen vinden.

 

Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor je reactie!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Even een oud draadje een schop geven.

 

Mijn bedrijf zit in dezelfde orde van grote als dat van jou - nu 10 pakketjes per maand, maar het kunnen er zomaar 100 worden. Ze zijn wel zwaarder en breekbaarder dan die van jou, want ik verkoop wijn.

 

Ik heb zojuist offertes aangevraagd bij een aantal pakketdiensten waaronder HL-er FranconiQue. Ik post hier nog even hoe het afloopt!

Link naar reactie
  • 1

Even een oud draadje een schop geven.

 

Mijn bedrijf zit in dezelfde orde van grote als dat van jou - nu 10 pakketjes per maand, maar het kunnen er zomaar 100 worden. Ze zijn wel zwaarder en breekbaarder dan die van jou, want ik verkoop wijn.

 

Ik heb zojuist offertes aangevraagd bij een aantal pakketdiensten waaronder HL-er FranconiQue. Ik post hier nog even hoe het afloopt!

 

Zelf gebruik ik http://vinologix.nl/ voor wijn verzending.

Je koopt de verpakking inclusief verzendrecht binnnen Nederland, verzending gaat via DPD.

Link naar reactie
  • 0

@Pieter, verzend jij ook op 1 dag in de maand al je pakketten? Ik ging er namelijk van uit dat het dan goedkoper zou kunnen dan als je 10 losse pakketten verstuurd, maar ik ben nog geen aanbieder tegengekomen die me om deze reden korting kan geven.

 

Nee, waarom zou je dat doen eigenlijk? Tijdsbesparing?

 

Ik lever aan restaurants en winkels, en wil er zeker van zijn dat zij binnen 48, hooguit 72, uur hun spullen hebben.

Link naar reactie
  • 0

heb al eerder iets geroepen over Nedpak. onze vervoerder was dgo express in Hoogeveen

Geen binding mee, is een landelijke club van ca. 7 gelijkgestemden. handmatige sortering.

Niet de allergoedkoopste, maar nagenoeg klachtenvrij in 1.5 jaar. Ben er weggegaan omdat hun kwaliteit niet nodig was/ is voor onze artikelen.

trapjes van ik meen 1kg 2kg, 5 kg 10kg ofzo echt voor het kleine werk.

 

serieuze club en geen dozentrappers

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.