• 0

Waar vind je nog een goede advocaat?

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Dak repareren als de zon schijnt. Als je in een bepaald domein actief bent waar de risico's van juridisch gedoe ingeschat kunnen worden, zou je een advocaat kunnen opzoeken die er voor je is als de strint aan de knokker spettert.

 

Nee, dit is geen Vraag & Aanbod. Forumdeelnemer uit frustratie en daar maken we een nuttig topic van. Graag input en ervaringen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Het is zeer frustrerend als je maar gewoon een nummer bent :-\

Als je dat gevoel hebt, moet je misschien een andere advocaat zorgen. Aan de andere kant: het is als advocaat ook heel frusterend te zien hoeveel tijd je verloren laat gaan als je wel telefonisch bereikbaar bent. Hoe vaak ik wel niet om informatie met onderbouwing krijg, maar de reactie alleen maar een telefonische uitleg is.

 

Of het zinvol is dat een advocaat bereikbaar is, is ook afhankelijk van wat die advocaat voor je doet. Als mijn incassocliënten mij telkens zouden bellen om te vragen of er al iets betaald is, dan zou ik mijn incassopraktijk niet meer kosteneffectief kunnen draaien, maar voor de klanten van wie ik de hele organisatie ken is een telefoontje vaak de snelste manier om antwoord te krijgen op een relatief complexe vraag.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

nou als men dus 175 euro per uur vraagt wat mag ik daar dan voor verwachten ¿¿¿¿¿ >:(

Als u net zo weinig informatie geeft als hier? Hoge rekeningen, weinig concreet resultaat en een advocaat die blij is dat hij geen fixed fee afgesproken heeft.

Link naar reactie
  • 0

nou heb dus vandaag een brief gehad van un gerechtsdeurwaarder over een keuken die besteld is geweest en die we niet hebben kunnen betalen na fallisement van onze zaak .

deze dreigen dus weer met een rechtzaak terwijl wij al un gedeelte aan de keukenboer hebben betaald deze er dus niet af is gehaald en deze keuken is dus ook al verkocht evenals de apperatuur.

het failisement is dus ten baten uitgesproken of hoe noem je dat met een duur woord en sorry hoor ben maar un leek tegenover jullie juristen

Link naar reactie
  • 0

ben maar un leek tegenover jullie juristen

 

Het zijn hier overwegend ondernemers. En een enkele jurist. Die we graag te vriend houden.

 

Het scheelt een stuk als je eerst even je frustratie spuit om dan over te schakelen naar normale conversatie. Vergelijk het maar met een ziekenhuis. Als je been zeer doet, moet je niet de verpleegster een schop geven.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.