diepstespits Geplaatst: 28 november 2011 diepstespits 21 0 Geplaatst: 28 november 2011 Onlangs heeft een inspecteur van de belasting een verzoek tot teruggaaf teveel betaalde BTW van voorgaande jaren toegekend aan ons bedrijf. Mag ik hierover ook rente terug verwachten van de Belastingdienst? groet Link naar reactie
0 John Kode Geplaatst: 29 november 2011 John Kode 1,1k 114 Geplaatst: 29 november 2011 Ja, dat mag je. Op de beschikking staat die rente apart vermeld. Daar hoef je niet om te vragen, dat doet de belastingdienst zelf. Maar je schrijft 'dat het verzoek is toegekend' dus je hebt de toezegging al en die rente staat niet apart vermeld? Dan zou ik bezwaar maken tegen die beschikking en alsnog om de rente vragen. Vreemde fout, heb ik nog nooit eerder meegemaakt. groet, John Link naar reactie
diepstespits
diepstespits
Onlangs heeft een inspecteur van de belasting een verzoek tot teruggaaf teveel betaalde BTW van voorgaande jaren toegekend aan ons bedrijf. Mag ik hierover ook rente terug verwachten van de Belastingdienst?
groet
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag