• 0

Geschil met klant

Hallo, ik heb een probleem en hoop dat ik het hier mag/kan plaatsen?!

 

Mei 2010 heb ik een (dropship) webshop overgenomen en daar (zeer) beperkt afspraken over gemaakt. Nu is er een klant die bij de vorige eigenaar een horloge heeft gekocht en voor het aflopen van de garantieperiode beweerd dat het artikel niet goed functioneerde. Op advies van de leverancier is het artikel een paar keer opgestuurd naar de fabrikant maar helaas is het nog steeds niet naar verwachting van de klant. De klant wil graag een nieuwe horloge ter vervanging.

De leverancier zegt dat het buiten de garantietermijn valt en welwillend is geweest en wil verder geen actie meer ondernemen.

Wat kan ik nu het beste doen?

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nu is er een klant die bij de vorige eigenaar een horloge heeft gekocht en voor het aflopen van de garantieperiode beweerd dat het artikel niet goed functioneerde.

...

De leverancier zegt dat het buiten de garantietermijn valt en welwillend is geweest en wil verder geen actie meer ondernemen.

Ik zou beginnen met vast te stellen of het nu wel of niet binnen de garantieperiode valt.

Link naar reactie
  • 0

In jouw relatie tot de klant maakt de overname geen verschil, logisch dat hij bij jou aanklopt! Werkt het product naar specificatie of verwachting volgens jouw expertise? Wat zou dit je gaan kosten? Twee vragen met antwoorden waarop je kunt handelen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.