Hallo, ik heb een probleem en hoop dat ik het hier mag/kan plaatsen?!
Mei 2010 heb ik een (dropship) webshop overgenomen en daar (zeer) beperkt afspraken over gemaakt. Nu is er een klant die bij de vorige eigenaar een horloge heeft gekocht en voor het aflopen van de garantieperiode beweerd dat het artikel niet goed functioneerde. Op advies van de leverancier is het artikel een paar keer opgestuurd naar de fabrikant maar helaas is het nog steeds niet naar verwachting van de klant. De klant wil graag een nieuwe horloge ter vervanging.
De leverancier zegt dat het buiten de garantietermijn valt en welwillend is geweest en wil verder geen actie meer ondernemen.
cvboxel
cvboxel
Hallo, ik heb een probleem en hoop dat ik het hier mag/kan plaatsen?!
Mei 2010 heb ik een (dropship) webshop overgenomen en daar (zeer) beperkt afspraken over gemaakt. Nu is er een klant die bij de vorige eigenaar een horloge heeft gekocht en voor het aflopen van de garantieperiode beweerd dat het artikel niet goed functioneerde. Op advies van de leverancier is het artikel een paar keer opgestuurd naar de fabrikant maar helaas is het nog steeds niet naar verwachting van de klant. De klant wil graag een nieuwe horloge ter vervanging.
De leverancier zegt dat het buiten de garantietermijn valt en welwillend is geweest en wil verder geen actie meer ondernemen.
Wat kan ik nu het beste doen?
www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag