SPAM op je HL-mailadres of per PM?

Aanbevolen berichten

Ik heb allebedrijvenin al 40 keer doorgegeven aan spamklacht. Ik heb niet de indruk dat er iets mee gebeurt.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

 

het is een beetje vechten tegen de bierkaai, vaak word spam ook verstuurd vanaf gehackte server/computers. Een klacht indienen bij de email provider heeft dan ook niet zo veel zin. Tenzij je merkt dat je veel spam van het zelfde IP krijgt. Dat is ook de reden waarom spam wereldwijd zo'n groot probleem is.

 

het beste is om ervoor te zorgen dat je email niet gevonden word (bijv: door versleuteling, of in een afbeelding of flash animatie te verbergen).

 

Maar als je eenmaal in zo'n lijst zit, dan word je email vaak ook doorverkocht aan andere spammer en is het dus al te laat.

Link naar reactie

Beste Johan,

 

Vervelend dat u onze e-mailnieuwsbrieven nog steeds ongewenst ontvangt. Het is niet onze bedoeling geweest u lastig te vallen. Onze excuses voor het ongemak.

 

U ontvangt onze nieuwsbrief omdat uw bedrijf in onze database geregistreerd staat. U heeft zich in het verleden aangemeld op een van onze lokale stadsportalen. Daarmee heeft u toestemming gegeven om van ons een nieuwsbrief of partnermailing te ontvangen. Hierdoor is uw e-mailadres meegenomen in deze mailing.

 

Wij hebben niet eerder een uitschrijving op de nieuwsbrief van u ontvangen. Desalniettemin nemen wij uw reactie zeer serieus en zullen uw e-mail adres direct uit ons mailingbestand verwijderen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

sven.wiggers@allebedrijvenin.nl

 

Alle bedrijven in B.V.

Link naar reactie
je kan spam hier melden:

- https://www.spamklacht.nl/klacht-indienen/ (initiatief van de OPTA)

 

of er wat op korte termijn mee gebeurt is maar de vraag

 

Hierbij het antwoord op je vraag:

 

Wat doet OPTA met mijn klacht?

OPTA gebruikt klachten als aanleiding om een onderzoek te starten. Na een uitgebreid onderzoek kan OPTA de verzender van het bericht een waarschuwing geven. Indien de ernst en/of hoeveelheid van de klachten daartoe aanleiding geeft, kan OPTA ook een last onder dwangsom opleggen. Die heeft tot doel de overtreding van het spamverbod te stoppen of een herhaling van de overtreding te voorkomen. OPTA kan tot slot een boete opleggen die kan oplopen tot een maximum van 450.000 euro per overtreding.

 

Vanwege de enorme hoeveelheid spamklachten, kan OPTA niet bij iedere klacht een afzonderlijk onderzoek instellen. Het gaat echt om aanpak van grote overlast

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie

Beste Johan,

 

Mijn welgemeende excuses hiervoor, dit is inderdaad erg slordig. Ik zie dat er in ons systeem helaas iets mis is gegaan. Ik heb u nu opnieuw verwijderd uit al onze bestanden en nu kan ik u verzekeren dat u geen bericht meer van ons zult ontvangen.

 

Excuses voor het ongemak!

 

Met vriendelijke groet,

 

Sven Wiggers

Allebedrijvenin

 

Beste Sven,

 

Ondankt dat ik persoonlijk door je ben geholpen heeft het helaas weinig geholpen en krijg ik alweer ongewenste mail van allebedrijvenin. Misschien moet je even de hele database leeggooien, dan ben je van een hoop problemen af en veel ondernemers ook.

De mailing betreft een Partnermailing, de combinatie allebedrijvenin en partner bevalt me echter zeer slecht.

Nogmaals het verzoek om alle gegevens te verwijderen!

Link naar reactie

Beste Sven,

 

Ondankt dat ik persoonlijk door je ben geholpen heeft het helaas weinig geholpen en krijg ik alweer ongewenste mail van allebedrijvenin. Misschien moet je even de hele database leeggooien, dan ben je van een hoop problemen af en veel ondernemers ook.

De mailing betreft een Partnermailing, de combinatie allebedrijvenin en partner bevalt me echter zeer slecht.

Nogmaals het verzoek om alle gegevens te verwijderen!

 

Beste Johan,

 

Je hebt helemaal gelijk, dit kan niet en is zeer slordig. Helaas is de partnermailing door ons naar een oud e-mailbestand verstuurd. Hierdoor hebben ook uitgeschreven nieuwsbrieflezers de mail ontvangen. Erg slordig en nogmaals mijn excuses.

 

Ik neem direct contact op met mijn collega die de nieuwsbrief verstuurt om alle gegevens van jou te verwijderen. Ik zou je graag een digitaal bloemetje willen sturen, maar ik denk dat je van ons liever geen e-mails meer ontvangt :).

 

@Sabra: bedankt voor het aanbod. We hebben onlangs ons nieuwsbriefbestand helemaal opgeschoond en ik vertrouw erop dat er geen dingen meer fout gaan. Anders weten we nu met wie we contact op moeten nemen ;).

 

Met vriendelijke groet,

Sven Wiggers

Allebedrijvenin

 

Link naar reactie

Beste Sven,

 

Al je reacties ten spijt, je doet gewoon niet wat je zegt. Alweer ontvang ik mail van jullie.

Houd eens op met loze beloftes en verwijder al jullie databases!

Je hoeft geen excuses te maken in dit forum, excuses maak je na een fout. Dit is gewoon moedwillig spammen.

Mail is opnieuw doorgestuurd naar spamklacht, al doet die er blijkbaar ook niets mee.

Link naar reactie

Er is vanuit Allebedrijvenin contact geweest met de heer Haan om onderstaande te bespreken. Helaas een grove fout die niet gemaakt had mogen worden.

Beste Sven,

 

Al je reacties ten spijt, je doet gewoon niet wat je zegt. Alweer ontvang ik mail van jullie.

Houd eens op met loze beloftes en verwijder al jullie databases!

Je hoeft geen excuses te maken in dit forum, excuses maak je na een fout. Dit is gewoon moedwillig spammen.

Mail is opnieuw doorgestuurd naar spamklacht, al doet die er blijkbaar ook niets mee.

Link naar reactie
Helaas een grove fout die niet gemaakt had mogen worden.

Tijd om Sabra even uit te nodigen, dus, want ergens op vertrouwen blijkt niet genoeg te zijn...

@Sabra: bedankt voor het aanbod. We hebben onlangs ons nieuwsbriefbestand helemaal opgeschoond en ik vertrouw erop dat er geen dingen meer fout gaan. Anders weten we nu met wie we contact op moeten nemen ;).
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.