Goed mijn vraag en antwoord zijn eigenlijk heel erg simpel.
Ik ben benieuwd naar klachten over AFAS en de software van AFAS.
Na drie lange dagen heb ik eindelijk de connectoren van Afas aan de praat. Helaas biedt Afas wel een product, de connector, maar geen ondersteuning op dat product. Ik begrijp heel goed dat je het product wilt beschermen maar indien je geen support wilt verlenen lever dan ook het product niet.
Mochten er mensen zijn die behoefte hebben aan ondersteuning van de connectoren mail dan even en je krijgt een paar werkende voorbeelden of op verzoek ondersteuning.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Beidebenen
Beidebenen
Goed mijn vraag en antwoord zijn eigenlijk heel erg simpel.
Ik ben benieuwd naar klachten over AFAS en de software van AFAS.
Na drie lange dagen heb ik eindelijk de connectoren van Afas aan de praat. Helaas biedt Afas wel een product, de connector, maar geen ondersteuning op dat product. Ik begrijp heel goed dat je het product wilt beschermen maar indien je geen support wilt verlenen lever dan ook het product niet.
Mochten er mensen zijn die behoefte hebben aan ondersteuning van de connectoren mail dan even en je krijgt een paar werkende voorbeelden of op verzoek ondersteuning.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34512-ervaringen-met-afas-erp-software/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag