Off line meeting 10 februari 2012

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Reserveer de datum alvast in je agenda. Nadere informatie m.b.t. vorm en inhoud volgt spoedig.

Wil je daarover meedenken dan verwelkom ik elke suggestie !

 

Wél wil ik alvast meegeven dat ik deze off line meeting een extra feeselijk tintje wil geven. Want.... tromgeroffel....

 

in februari bestaat HL 10 jaar !!!

 

HL.nl is door twee Haagse ondernemersrakkers gestart (Dennis Hettema en Mikky Vroijk). Daarom wil ik het graag in Den Haag organiseren op een sky high locatie. Binnenkort heb ik daar een bespreking m.b.t. de mogelijkheden en of het budgettair ook haalbaar is.

Nadere info volgt, maar de datum staat wel vast.... Bij jullie ook ?!?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

10 jaar? Dan horen we in cyberspace toch zo ongeveer bij de bejaarden. ;D

 

Volgens mij is het net zo een indrukwekkende locatie dan de Euromast (by night). Dus meteen in de agenda gezet.

 

Den Haag lijkt me ook weer een goede reden om te gaan carpoolen. Ironny, Odeon en Qudo? Anderen zijn uiteraad ook welkom.

 

(Misschien ideetje om een carpooltopic te maken?)

Link naar reactie

Tja, 's avonds was er geen bar. En toen we buiten stonden na te keuvelen, werd er boos op allerlei ramen geklopt...wat weer een lachsalvo opleverde natuurlijk, met nog meer geklop en een nachtportier. 's Ochtends inderdaad maar even. Ieder had genoeg aan zijn koffie en broodje en allemaal nog een lange treinreis voor de boeg. Ik heb er meer dan 3,5 uur over gedaan in ieder geval.

Link naar reactie

sh*t

 

was zo enthousiast over het idee voor de bijeenkomst in januari, tijdje niet op HL gezeten vanwege drukke verbouwing thuis kom ik er nu achter dat het 10 februari wordt,

 

Kom die dag thuis vanuit Dubai dus dat zal wel niet gaan lukken om te komen. Jammer had me verheugd om er voor het eerst eens bij te zijn. :-\

Link naar reactie

sh*t

 

Kom die dag thuis vanuit Dubai dus dat zal wel niet gaan lukken om te komen. Jammer had me verheugd om er voor het eerst eens bij te zijn. :-\

 

Luister even Henk,

 

Wanneer het je zo hoog zit, en dat is begrijpelijk, want wanneer je nooit bij een HL meeting geweest bent, dan MOET je daar gewoon bij zijn. Eventueel wil ik je wel uit de brand helpen ?

 

Ik heb een 3* kamer geboekt in hartje Den Haag, kun je zo van me overnemen, kostenloos. 1 persoons geboekt voor een 2-persoonskamer, dus je kunt alle kanten uit.

 

Neem ik voor deze ene (!) keer jouw honeurs wel waar in Dubai. Ik ben namelijk alvaker op een HL meeting geweest, en wanneer ik je tegemoet kan komen, zodat jij hier dan toch deze keer er bij kunt zijn ... Ik doe het dan graag. Het is ook niet niks natuurlijk, om dit te moeten missen.... ;)

 

 

Laat maar weten, ondernemers onder elkaar moeten elkaar helpen, niet dan ?

 

Marcel

HL_2010_7.thumb.JPG.244096ff769f6774af55ae9b06070105.JPG

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.