Off line meeting 10 februari 2012

Aanbevolen berichten

Ik heb een 3* kamer geboekt in hartje Den Haag, kun je zo van me overnemen, kostenloos. 1 persoons geboekt voor een 2-persoonskamer, dus je kunt alle kanten uit.

 

slechte deal, ik zit daar in een 4* hut 9 dagen lang en dat bevalt me prima :)

 

Weet alleen de gegevens van de terugvlucht nog niet en de aanvangstijd van de meeting is ook nog niet bekend dus wellicht is het toch te combineren, mag mijn vrouw de koffers uitpakken ;D

 

wat is de deadline voor inschrijven?

Link naar reactie

...

 

wat is de deadline voor inschrijven?

Tot 'n maand ervoor kan volgens mij sowieso wel, Mikkie zal preciezere deadline wel weten, meestal moet ze precieze aantal 1 a 2 weken vantevoren aan de catering doorgeven.

Erg leuk weer 'n meeting, voor de zekerheid in agenda gezet, maar ik stel het aanmelden nog even uit omdat ik tegen die tijd 36 weken zwanger ben. Beetje bang dat het te vermoeiend zal zijn.

Link naar reactie

Dus mensen rondom 070, laat maar wat tips komen !

 

Er zit op steenworpstand een Stayokay. Alles is ook vlak bij station Den Haag HS, goed gekozen. (Het is bij mij naast de deur, dus ik zelf kan als het nodig is naar huis kruipen :) ).

 

Leuk!

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

LOL, om eventuele verkeerde gedachten te pareren:

Ze wilden vooral frikandel speciaal en patatje oorlog. Tsja in mijn jeugd moest je nog een extra baantje nemen als je een dure vakantie wilde. Dat werd dus werken in een snackbar na kantoortijd. En daar kwam op een avond laat, na een optreden, het hele Urker mannenkoor zich bevredigen (lees:de buik vullen). De fooien "voor de kinderwagen" gingen natuurlijk naar het reisbudget ;)

 

Wees gerust: ik ben een nette dame dus vrees niet als je me de 10e tegenkomt!

 

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.