Off line meeting 10 februari 2012

Aanbevolen berichten

:-[ Ik realiseer met door je post dat dit bericht online staat ipv in het admin-deel van HL

Goed dan: Ze gaan nooit voor het zingen de kerk uit.

 

 

LOL, eens zien hoe lang het duurt voor jij in de Google top 10 terecht komt op deze zoektekst

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Anders ken je zo weinig mensen.

 

Óf je leert ze kennen tijdens de meeting! Zelfs met één post ben je van harte welkom - en jij hebt er een stúk meer! Het is mijn ervaring dat iedereen altijd met iedereen praat, zeker met zo'n groep ondernemers bij elkaar hoef je echt niet bang te zijn dat je je verveelt of dat je niemand kent hoor!

Link naar reactie

Anders ken je zo weinig mensen.

 

Óf je leert ze kennen tijdens de meeting! Zelfs met één post ben je van harte welkom - en jij hebt er een stúk meer! Het is mijn ervaring dat iedereen altijd met iedereen praat, zeker met zo'n groep ondernemers bij elkaar hoef je echt niet bang te zijn dat je je verveelt of dat je niemand kent hoor!

 

En bij Jeroen sluit ik me volledig bij aan. Ik ben al even niet zo aanwezig, maar heb intussen een stuk of 5 meetings meegemaakt. Je bent nergens zo welkom als bij een HL-meeting ! Het is een geweldige informele meeting waar je gewoon jezelf kunt zijn (en zeker moet blijven) en leuke mensen ontmoet. (Maar ga niet met kaartjes lopen zwaaien...)

 

Ben inderdaad intussen ook wel benieuwd naar een agenda vermelding, evt met hotel recensies.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.