Het idee is om kwalitatieve verhuizingen aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Ik had het idee om af en toe bij te klussen om een beetje bij te verdienen. Maar het liep veel harder dan gedacht en voilá!
Ik wil het nu dus serieuzer oppakken en ook mijn uitstraling naar buiten toe verbeteren. Ik adverteer veel via marktplaats en ik krijg op die manier redelijk wat bezoekers op mijn website. Ik zou graag willen dat meer mensen zouden besluiten om contact op te nemen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb veelvuldig achter mijn website gezeten. Maar ik besef dat ik geen goede tekstschrijver ben en ook geen goede vormgever. Ik zou mijzelf echt tegenover de concurrentie kunnen onderscheiden door een betere website te hebben. Hier zou ik graag jullie hulp bij willen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil graag mensen verhuizen die niet zo'n breed budget hebben of dat er niet aan uit willen geven. Ik ben uitermate geschikt voor particuliere verhuizingen en kleine bedrijven.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn voordeel tegenover erkende verhuizers is;
- dat ik veel langere tarieven hanteer
- het contact met klanten veel persoonlijker is
- ik mijzelf veel flexibeler kan opstellen
Tegenover andere budgetverhuizers heb ik van klanten te horen gekregen dat ik een nettere en vriendelijkere overkomen heb.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback is welkom natuurlijk. Maar het doel is vooral mijn website;
- een betrouwbaardere uitstraling te geven
- laagdrempeliger te maken (mensen moeten zich vrijer en eerder geneigd voelen om contact op te nemen)
Laat ik het zo stellen. Als je zelf moest verhuizen, zou het dan overwegen om gebruik te maken van mijn dienst? Op basis van wat je ziet op de website.
Wat is je eerste indruk?
Misschien meer aantrekkelijke tekst?
Trouwens als je spellingsfouten etc. ziet. Je mag ze gerust melden, ik waardeer het zelfs ;)
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Arjan
www.anverhuizers.nl De kwalitatieve budgetverhuizer met vele mogelijkheden
ArjanN
ArjanN
Omschrijving van je concept:
Het idee is om kwalitatieve verhuizingen aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Ik had het idee om af en toe bij te klussen om een beetje bij te verdienen. Maar het liep veel harder dan gedacht en voilá!
Ik wil het nu dus serieuzer oppakken en ook mijn uitstraling naar buiten toe verbeteren. Ik adverteer veel via marktplaats en ik krijg op die manier redelijk wat bezoekers op mijn website. Ik zou graag willen dat meer mensen zouden besluiten om contact op te nemen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb veelvuldig achter mijn website gezeten. Maar ik besef dat ik geen goede tekstschrijver ben en ook geen goede vormgever. Ik zou mijzelf echt tegenover de concurrentie kunnen onderscheiden door een betere website te hebben. Hier zou ik graag jullie hulp bij willen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil graag mensen verhuizen die niet zo'n breed budget hebben of dat er niet aan uit willen geven. Ik ben uitermate geschikt voor particuliere verhuizingen en kleine bedrijven.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn voordeel tegenover erkende verhuizers is;
- dat ik veel langere tarieven hanteer
- het contact met klanten veel persoonlijker is
- ik mijzelf veel flexibeler kan opstellen
Tegenover andere budgetverhuizers heb ik van klanten te horen gekregen dat ik een nettere en vriendelijkere overkomen heb.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle feedback is welkom natuurlijk. Maar het doel is vooral mijn website;
- een betrouwbaardere uitstraling te geven
- laagdrempeliger te maken (mensen moeten zich vrijer en eerder geneigd voelen om contact op te nemen)
Laat ik het zo stellen. Als je zelf moest verhuizen, zou het dan overwegen om gebruik te maken van mijn dienst? Op basis van wat je ziet op de website.
Wat is je eerste indruk?
Misschien meer aantrekkelijke tekst?
Trouwens als je spellingsfouten etc. ziet. Je mag ze gerust melden, ik waardeer het zelfs ;)
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Arjan
www.anverhuizers.nl De kwalitatieve budgetverhuizer met vele mogelijkheden
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag