• 0

Wat vinden jullie van mijn website? (Verhuisdienst)

Omschrijving van je concept:

Het idee is om kwalitatieve verhuizingen aan te bieden tegen betaalbare prijzen. Ik had het idee om af en toe bij te klussen om een beetje bij te verdienen. Maar het liep veel harder dan gedacht en voilá!

 

Ik wil het nu dus serieuzer oppakken en ook mijn uitstraling naar buiten toe verbeteren. Ik adverteer veel via marktplaats en ik krijg op die manier redelijk wat bezoekers op mijn website. Ik zou graag willen dat meer mensen zouden besluiten om contact op te nemen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb veelvuldig achter mijn website gezeten. Maar ik besef dat ik geen goede tekstschrijver ben en ook geen goede vormgever. Ik zou mijzelf echt tegenover de concurrentie kunnen onderscheiden door een betere website te hebben. Hier zou ik graag jullie hulp bij willen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag mensen verhuizen die niet zo'n breed budget hebben of dat er niet aan uit willen geven. Ik ben uitermate geschikt voor particuliere verhuizingen en kleine bedrijven.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Mijn voordeel tegenover erkende verhuizers is;

 

- dat ik veel langere tarieven hanteer

- het contact met klanten veel persoonlijker is

- ik mijzelf veel flexibeler kan opstellen

 

Tegenover andere budgetverhuizers heb ik van klanten te horen gekregen dat ik een nettere en vriendelijkere overkomen heb.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Alle feedback is welkom natuurlijk. Maar het doel is vooral mijn website;

 

- een betrouwbaardere uitstraling te geven

- laagdrempeliger te maken (mensen moeten zich vrijer en eerder geneigd voelen om contact op te nemen)

 

Laat ik het zo stellen. Als je zelf moest verhuizen, zou het dan overwegen om gebruik te maken van mijn dienst? Op basis van wat je ziet op de website.

Wat is je eerste indruk?

Misschien meer aantrekkelijke tekst?

Trouwens als je spellingsfouten etc. ziet. Je mag ze gerust melden, ik waardeer het zelfs ;)

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Arjan

 

 

www.anverhuizers.nl De kwalitatieve budgetverhuizer met vele mogelijkheden

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind het nog goed meevallen allemaal. Het is een simpele, maar wel hele heldere site. Het is mij in nog geen 30 seconden precies duidelijk geworden wat jullie bieden, wat ervaringen van anderen zijn met jullie, wat de kosten zijn en wat jullie allemaal kunnen, evenals jullie vestigingsgebied, en daar kunnen een hele hoop website-eigenaren nog wat van leren. Het gaat niet altijd om de mooiste website, maar om de meest effectieve.

Een klein puntje misschien: wellicht kun je de foto van jullie verhuiswagen wat beter uit laten komen of wellicht een wat lichtere foto gebruiken

Link naar reactie
  • 0

Ik was al een keer op je website terecht gekomen. Een prima website voor een prijsvechter. Een eigen huisstijl ontbreekt maar het is maar net of je dit wilt. Ik zou alleen wel een ander lettertype gebruiken. Het lijkt nu net alsof je CSS is uitgeschakeld. :)

 

Enkele puntjes:

 

- "You are here: Home". Dit staat mijn inziens netter in het Nederlands.

- De link naar marktplaats op je referentiepagina openen in een nieuwe pagina. Je bezoeker verlaat nu je website wanneer hij op de link klikt.

- Ook al staan je contactgegevens op de homepage, toch mis ik een contactpagina.

 

Misschien is het leuk om wat meer foto's te uploaden. Foto's van het team bijvoorbeeld. Ook zou ik er persoonlijk voor kiezen om een rekenmodule op je tarievenpagina te plaatsen zodat je bezoekers hun totaalprijs direct kunnen uitrekenen.

 

Ik adverteer veel via marktplaats en ik krijg op die manier redelijk wat bezoekers op mijn website. Ik zou graag willen dat meer mensen zouden besluiten om contact op te nemen.
Aan veel bezoekers heb je niets als het niet je doelgroep is. Krijg je "zomaar" bezoekers of ook echt bezoekers die zijn geïnteresseerd in je diensten?

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Hallo Arjan,

 

Een paar opmerkingen:

 

- als je een "Marktplaats" verhuizer bent, dan vind ik "Verzekerd" wel een pluspunt dat het vermelden waard is, voor een "echte" verhuizer vind ik het een beetje vreemd staan, daar verwacht ik niet anders van

- waarom zo'n lastig e-mailadres? maak van het deel vóór de "@" iets dat meer logisch is, dat wordt beter onthouden (bijv. arjan@)

- dat e-mailadres zou ik ook in dezelfde lettergrootte doen, nu is het wel erg klein

- die "simpele werkzaamheden in de tuin" zou ik anders formuleren, zodat de link met verhuizen duidelijk is

- aan het eind van je Algemene Voorwaarden gaat iets mis, de tekst bij artikel 15 en 16 is hetzelfde

- die Algemene Voorwaarden mogen ook wel op een minder prominente plek, bijv. onderaan de website

- wat taal betreft mag er inderdaad wel het e.e.a. gebeuren, kijk bijvoorbeeld even naar je opsommingen, die lopen vaak niet goed door ("Zo kunnen wij bijvoorbeeld ... het (de)monteren van meubelen")

- pas de

van je site aan voor betere vindbaarheid

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Beste Arjan,

 

i.t.t. simireizen is het mij onduidelijk waar je gevestigd bent en waar en wanneer je je diensten aanbiedt. Volgens mij streef je ook naar een persoonlijke benadering dus daarom de volgende tips voor realisatie van snelle verbeterpunten:

 

- wie ben je? Arjan met onbekende achternaam, terwijl deze wel de bedrijfsnaam verklaart... schrap het onmogelijke e-mailadres en noem het arjan@... en neem desnoods een tweede marktplaats@... voor die contacten.

- wat maakt je flexibel? Benoem dit! Het is onhaalbaar of anders inefficiënt om je in heel Nederland beschikbaar te stellen zonder het rekenen van voorrijdkosten. Doe kleine klussen op een bepaalde werkdag als middel voor lokale acquisitie.

- waar ben je gevestigd? Plaatsnaam, gemeente, provincie (omringende plaatsen) noemen. Misschien ook wel als voetregel op alle pagina's van de website. Doe je al iets met Google Analytics of Places? Ik denk dat je zeker wat hebt aan bezoekersstatistieken en lokale/regionale vermelding.

- wanneer ben je beschikbaar? Misschien kun je beschikbaarheid in een verhuiskalender weergeven? Maakt ook makkelijk plannen voor bezoekers!

 

Is de bus blanco? Heb je visitekaartjes om rond klussen uit te delen? Ik mis een logo (zie wel een favicon), maar ik vind de teksten goed leesbaar en vriendelijk.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Een idee is misschien ook om je klanten te vragen een korte referentie te schrijven, die je dan in quotes op je site kunt plaatsen. Zo hoef je niet alles zelf te schrijven, en heb je toch waardevolle content op je voorpagina staan.

 

Verder zou het mij wel aanstaan, als er op de voorpagina direct een klein contact forumulier zou komen, waarmee ik meer info op kan vragen.

 

Vervang die foto van dat nietszeggende witte busje door een leuke persoonlijke foto. Zoals hierboven al werd geopperd, misschien met je team.

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie wel allemaal voor de geweldige reacties! Ik heb er vandaag geen tijd voor, maar ik zal iedereens post opvolgen. Ik zie al een heleboel zeer waardevolle tips staan. Als je nog meer puntjes zien, laat het mij dan aub weten. ;D

 

Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Arjan

www.anverhuizers.nl De kwalitatieve budgetverhuizer met vele mogelijkheden

Link naar reactie
  • 0

Beste Arjan,

 

Op de website vermeld je dat jullie door bijna heel Nederland verhuizen. Voor potentiële klanten is het wellicht helder en fijn om direct te weten waar in Nederland jullie verhuizen.

 

Voor een verhuisservice vind ik dit nogal opmerkelijk:

simpele werkzaamheden in de tuin uitvoeren

Ik denk hier aan een hovenier o.i.d. wellicht overdreven maar wat houdt het dan in?

 

Je lettertypen komen ook niet overal overeen, o.a. bij verhuistips.

 

Ricardo

Link naar reactie
  • 0

Wat ik zou veranderen Arjan, is de zinsnede hoe jij aan je verhuislift komt. In samenwerking met andere bedrijven.

Het intresseert de klant niet hoe je aan een lift komt, de klant wil verhuisd worden.

 

En zo ook met je opsomming van wat je in huis hebt.

Wat de klant wil is dat spullen van A naar B gaan zonder schade.

 

Je kan dan beter op je site zetten dat je alles in huis hebt om een verhuizing van A naar B te vakkundig realiseren.

 

Wat je tijdens het opnemen van de offerte mist, koop je of huur je.

 

De klant huurt jou om verhuisd te worden.

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Arjan,

 

Ik vind het best wel een strakke en rustige website!

 

Alleen even over een gedeelte van de

van je site:

anverhuizers.nl - Home

 

mag je laten staan, maar is nutteloos

kan weg

en-GB moet zijn nl

moet weg, een dubbele title tag is verwarrend, en deze bestaat niet....

nice (ik heet zelf ook Arjan) maar is nutteloos

kan weg

 

wat ok is:

 

en dan het belangrijkste:

anverhuizers.nl - Home

de woorden die hiet staan zijn de belangrijkste woorden waarop je website gevonden gaat worden,

(bijna) niemand zoekt naar "anverhuizers" of "Home"......

maak hier bijvoorbeeld van:

Goedkoop verhuizen, vakkundige budget verhuizer in Gelderland

 

Behandel de andere pagina's evenzo, met andere

tags voor elke pagina natuurlijk.

of laat ze zo aanpassen, In Joomla is dat niet zo makkelijk weet ik uit eigen ervaring, tenminste dat vindt ik zelf byzonder lastig nog steeds...

 

e.e.a. zal je veel helpen in je rankings in Google

 

Veel succes!

 

ps. nog steeds het allerbelangrijkste... goede links naar je site..

je hebt er pas eentje?

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zo vrij nog wat tekstcorrecties voor te stellen:

 

Wij werken hard tegen scherpe en heldere tarieven door bijna heel Nederland:

Wij hanteren scherpe en heldere tarieven en zijn in bijna heel Nederland actief.

 

Wij zijn een kleine verhuizer die kwalitatieve budgetverhuizingen aanbiedt. Doorgaans ruim drie keer goedkoper dan Erkende verhuizers.

Ons kleine verhuisbedrijf biedt kwalitatieve budgetverhuizingen aan. Doorgaans zijn wij ruim drie keer goedkoper dan andere verhuizers.

 

Wij streven er altijd naar om met u persoonlijk, uw verhuizing zo goed mogelijk voor te bereiden.

Wij streven er altijd naar om persoonlijk met u uw verhuizing zo goed mogelijk voor te bereiden.

 

 

uit te voeren;

uit te voeren: (dubbele punt)

 

· Gereedschappen (voor (de)montage van uw meubelen)·

Gereedschappen voor (de)montage van uw meubelen

 

Tevens kunnen wij in samenwerking met partners u ook van dienst zijn met een verhuislift.

Tevens kunnen wij u van dienst zijn met een verhuislift.

 

Naast het aanbieden van verhuizingen kunnen wij u ook andere aanverwante diensten aanbieden. Zo kunnen wij bijvoorbeeld:

·   helpen met inpakken

·   het bezemschoon maken van uw huis

·   het (de)monteren van meubelen

·   simpele werkzaamheden in de tuin

·   spullen naar de kringloop of stort brengen

Naast het aanbieden van verhuizingen kunnen wij u aanverwante diensten aanbieden. Zo kunnen wij bijvoorbeeld:

·   helpen met inpakken

·   uw huis bezemschoon maken

·   uw meubelen (de)monteren

·   simpele werkzaamheden in de tuin uitvoeren

·   spullen naar de kringloop of stort brengen

 

Onze service is uiterst flexibel. Zo kunnen wij uw woning;

bezemschoon opleveren

simpele werkzaamheden in de tuin uitvoeren

(de)montage van meubelen

afvoeren van uw spullen naar de kringloop of stort

Onze service is uiterst flexibel. Zo kunnen wij:

uw woning bezemschoon opleveren

simpele werkzaamheden in de tuin uitvoeren

uw meubelen (de)monteren

uw spullen naar de kringloop of stort afvoeren

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.