Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stefan84
Stefan84
Beste Leden,
Naar aanleiding van googlen op internet kwam ik regelmatig op dit forum terecht.
Vervolgens heb ik op dit forum veel gezocht en gelezen over verschillende onderwerpen, waar ik veel nuttige informatie heb kunnen opdoen.
Zojuist heb ik dus ook een account hier aangemaakt.
Wat mijn niet helemaal duidelijk is, is het volgende:
Ik heb reeds een aantal jaren met mijn partner een VOF en heb tot heden hier fulltime aan gewerkt.
Op dit moment is het rustiger in onze branche, en heb een aantal zaken uitbesteed en heb nu meer tijd vrij om andere zaken te ondernemen.
Nu wil ik graag een eenmanszaak ernaast starten waar ik parttime mee ga ondernemen.
Nu is mijn vraag wat zijn belangrijke zaken waar ik rekening mee moet houden?
Zijn er eventueel zaken die ik moet aanpassen mbt. KVK en Belastingdienst.
Brengt het bepaalde nadelen met zich mee?
Graag hoop ik dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Bedankt alvast.
Mvg,
Stefan :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34547-naast-vof-een-eenmanszaak-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag