Deze flyer wordt zowel digitaal als op A5 flyer gedrukt en bezorgd bij bedrijven in onze regio en bestaande klanten
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb deze folder met Coreldraw gemaakt. Het is de eerste keer dat ik een flyer zelf maak. Ik heb eerst uitgezocht welke flyers er al uit de branche waren (zeer weinig helaas). Verder heb ik met mijn collega's gekeken wat re op de flyer zou moeten komen te staan en hoe hij er ongeveer uit zou moeten zien.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil de eerste zijn in mijn branche die de mogelijkheid geeft aan bestaande en toekomstige klanten om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Dus wat voor podia's zijn er allemaal mogelijk en hoe zou een compleet plaatje eruit zien. Diverse podia in verschillende budgetten worden laten zien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een ouderwetse manier van reclame maken, die niet meer door andere bedrijven wordt toegepast, maar waar best wel vraag naar is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat jullie kunnen aangeven wat anders zou moeten om de flyer nog pakkender te maken. Vooral op het gebied van teksten loop ik nog erg vast.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Omschrijving van je concept:
Deze flyer wordt zowel digitaal als op A5 flyer gedrukt en bezorgd bij bedrijven in onze regio en bestaande klanten
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb deze folder met Coreldraw gemaakt. Het is de eerste keer dat ik een flyer zelf maak. Ik heb eerst uitgezocht welke flyers er al uit de branche waren (zeer weinig helaas). Verder heb ik met mijn collega's gekeken wat re op de flyer zou moeten komen te staan en hoe hij er ongeveer uit zou moeten zien.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil de eerste zijn in mijn branche die de mogelijkheid geeft aan bestaande en toekomstige klanten om te kijken wat er allemaal mogelijk is. Dus wat voor podia's zijn er allemaal mogelijk en hoe zou een compleet plaatje eruit zien. Diverse podia in verschillende budgetten worden laten zien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Een ouderwetse manier van reclame maken, die niet meer door andere bedrijven wordt toegepast, maar waar best wel vraag naar is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat jullie kunnen aangeven wat anders zou moeten om de flyer nog pakkender te maken. Vooral op het gebied van teksten loop ik nog erg vast.
flyer_front-test.pdf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34563-open-dag-flyer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
51 antwoorden op deze vraag